Wat je even kwijt wil #24

Ik krijg van mijn psychiater trazolan om te slapen. Is een antidepressiva en helpt me enorm goed. Misschien kan je dit eens bespreken met jouw psychiater?

1 like

@Jauregui heel goed dat Donny dit al aangeeft want St. Janskruid heeft interacties met zowat alle anti depressiva en anti psychotica. Niet gebruiken dus.

4 likes

Heerlijk, ik ken je niet maar ik vind je een geweldig persoon :sob:

Ah mijn oppaskat in de Baarsjes heeft al een andere oppas. Ik wil nog niet weg hier!!! Als iemand via via hoort/leest/ziet dat er ergens een gezin een oppas voor kat of huis zoekt, link me!!!

Ik moest kei hard lachen toen ik het filmpje op insta zag :joy:

Ik ben hem net gaan bekijken! Fantastisch hahah!

Heb echt het gevoel dat ik pas 1 uur vrij ben en nu is ineens mijn volledige weekend van 3 dagen gepasseerd :sweat_smile:. Jammer weer.

3 likes

Ja! Vriendin van mij die in de grachtengordel woont in een appartementje, zoekt nog een oppas voor haar twee katten volgens mij! Voor 3/4 weken

1 like

Ik ben te moe om te slapen, kent iemand dat gevoel?

6 likes

Ahh ik stuur je meteen een pb!

Vergelijkbaar met wat @August zegt, heb ik van de huisarts quetiapine gekregen. In hoge dosering (800+mg) antipsychoticum, en ik slik 12,5mg 's avonds. Is niet verslavend want ik ben twee weken geleden ermee gestopt en behalve dat ik moest wennen aan geluiden (heb even met oordopjes in geslapen) niks aan de hand en ik slaap gewoon weer goed. Daarvoor maanden niet of amper dus ik had het wel echt nodig. Ik vond/vind het geweldig spul.

3 likes

@Hazel @Honey Ja ik vind het dus heel lastig omdat ik helemaal niet het gevoel heb dat het psychisch iets aan me veranderd heeft
 Dat plannen van m’n menstruatie vond ik zelf ook altijd fijn, maar aan de andere kant is het ook zo onnodig om een pil te slikken nu. Weet gewoon niet zo goed waarom ik het wel zou moeten doen. Maar aan de andere kant ook weer niet waarom niet. Dus ga nog maar gewoon even zo door zonder pil denk ik.

1 like

Ik wil niet slapen want dan is het eerder maandag

16 likes

Zo blij dat niemand me nu in bed ziet liggen. Heb 3 blarenpleisters op allerlei puisten rond mijn mond zitten. Ik zie er niet uit :joy: Hopelijk werkt het wel haha

3 likes

Ik blijf het gek vinden om op zondag een festival te hebben. Heel mijn stem is weg van het meebléren, mijn benen en voeten leven niet meer geloof ik en heb knallende koppijn door de zon en beetje drank. Het is dat ik morgen niet hoef te werken maar omg de rest wel
 :full_moon_with_face:

Aantal geplette muggen staat nu al bijna op 10 en het is fucking 03:33.

Laat me slapen! Rot beesten!

Edit: 04:21 en ik ben op de Instagrampagina van Fa.b.iola V.o.lkers beland. Ik ga stuk. Ik snap van het meeste helemaal niks, maar ze is wel lekker gek.

6 likes

Mijn maandelijkse zeikpost :partying_face:
Ik ga weer eens gekruld van de ovulatiepijn. Hoop wel dat het nu niet ook 2/3 nachten aanhoudt want heb weinig zin als het zo ontzettend warm wordt om een warmtekussen te moeten gebruiken

Ik had gister de baby in de draagdoek en was bij ikea in het zelfbedieningsmagazijn. Er kwam ineens een man naar me toe of ik wist of bepaalde lades ook in het zwart waren en waar ze lagen. Ik had niet eens iets blauws en/of geels aan. En had ik die baby op mijn buik al benoemd? Echt zoooo random haha.

En toen heb ik m’n telefoon maar gepakt om naar die lades te zoeken op de ikea-app en hem de locatie gegeven (07-03). Hij bedankte me, maar leek het niet eens heel gek te vinden dat ik dit voor hem deed ofzo. Maar goed, karma-punten binnen :wink:

34 likes

Ik ook! Elke nacht tussen vier en vijf en soms nog rond tweeën ook.

Ik heb de afgelopen drie weken maar drie dagen vrij gehad :persevere: vandaag werk ik nog 3,5 uur en dan heb ik 2,5 dag vrij. Ik ga proberen van mijn donderdag af te komen zodat ik 3,5 dag vrij ben :clap:t2:

1 like

Echt geen zin in deze week. Maar goed, het moet maar