Wat je even kwijt wil #24

Nu al werk aan het verbeteren van een collega. Begint goed.

Mijn lead vertelde nog wel dat ik maar geen vrij moet nemen als hij ook vrij is. Was blijkbaar een serieuze benden op kantoor vorige week. Ik heb hem nog maar niet verteld dat de kans groot is dat ik weg ga omdat ik op een andere functie heb gesolliciteerd.

Vanochtend mijn vriend op zijn werk afgezet.
Wilde daarna doorrijden naar de garage want mijn auto moet voor de apk.
Was ik veeeeeeel te vroeg want de garage was nog niet eens open.
Tot zover mijn goede gedrag van vandaag :joy:

1 like

Hallo meiden! Dit is mijn eerste post op dit forum. Las al een paar weken mee en dacht ik kan net zo goed een account aanmaken en af en toe meeposten. :smile:
Dus bij deze.

65 likes

Welkom!

Hoop dat het inmiddels is gelukt.
Volgens mij gaan wel alle praktijken om 08:00u open.

Shit ik heb m’n pincode van m’n werkmobiel drie keer fout gedaan en ik heb m’n pukcode niet en ik heb geen t-mobile account om de pukcode aan te kunnen vragen. Met het aanvragen van een t-mobile account wordt er een activatie sms verstuurd naar je mobiel. Die geblokkeerd is omdat ik m’n pincode niet goed had gedaan.

Wordt een leuke dag dit ;’’’)

2 likes

Zit al weken niet lekker in mijn vel, mn date is er niet, mijn zusje is er niet en ik voel me super afgewezen. Ik weet dat ik die neiging heb als ik me sowieso al niet fijn voel, dat ik alles zie als een afwijzing. Heb nergens zin in, mijn werk staat me tegen. Zit nu op mn werk en ik doe dit toch al een tijdje maar heb opeens het gevoel dat ik moet overgeven omdat ik zo mensen moet zien. Ben echt misselijk. Het is nu allemaal zo’n vicieuze cirkel geworden dat ik niet meer weet wat het probleem is en wat alleen beïnvloed wordt door het feit dat ik me al niet fijn voel. Hoop dat deze week snel over is.

Collega had vorige week hetzelfde probleem en die kon gewoon bellen met de klantenservice en die konden het toen oplossen!

1 like

Woensdag m’n rijbewijs aanvragen en volgende week kijken naar een autotje. Voelt zo volwassen :joy:

45 likes

Shit, ik probeerde dat ook maar omdat ik niet de gemachtigde ben mag ik niet zomaar de PUK code krijgen. Ik schijn het via de directeur te moeten doen, die mag voor mij de PUK code wel opvragen. Hahahaha kut. Ik spreek de directeur nooit en het voelt echt zwaar shit dat ik het via deze weg moet doen :sweat_smile: geloof dat ik eerst thuis maar eens heel goed ga zoeken of ik niet die PUK code ergens heb liggen.

Sterkte lieverd :heart:

1 like

Haha oeps, dat maakt t wel een stuk ingewikkelder ja. Succes!

@Mgg sterkte :heart:

1 like

En @blueberry @FrozenFlame ah, wat lief, nu voel ik me een beetje minder akward, dankjulliewel!

@Mgg wat verdrietig, heel veel sterkte!

2 likes

Gister heb ik beton in mallen gegoten en ik kan echt niet wachten om te zien hoe het geworden is! Ze mogen aan het eind van de middag pas uit de mal maar ik loop steeds de schuur in om even te gluren.

6 likes

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte! :heart::heart:

1 like

@Mgg Veel sterkte

Ik word een beetje gek van heen en weer reizen de hele tijd, in Nederland en ook daar buiten. Het zijn allemaal leuke dingen, waaronder mijn vriend bezoeken want hij woont niet in Nederland, maar de komende 2 maanden ben ik in 5 andere landen. Tussendoor weer in Nederland en daar reis ik dan ook door het land. Godzijdank hoef ik deze week alleen vandaag te reizen voor werk en kan ik de komende dagen als het zo warm wordt lekker van thuis werken.

1 like

Sterkte :heart::heart::heart: knuffel :heart:

1 like

:frowning: wat een rotgevoel. Misschien kun je een van hen bellen na je werk?
En nu even naar de wc (of ergens anders waar je alleen bent) een ademhalingsoefening of ontspanningsoefening doen?

:heart:

1 like

Net een uur bij de fysio geweest en ik ben kapot, helemaal leeg ofzo. Heb me net omgekleed en ingesmeerd, maar wil eigenlijk weer naar bed :frowning: