Wat je even kwijt wil #24

Heel veel sterkte :heart:

1 like

De afgelopen dagen heb ik alle dozen uitgezocht waarin nog spullen zaten die mij ooit cadeau zijn gedaan voor de ‘uitzet’. Mijn hemel wat een troep :o_o:. Ik begrijp echt niet dat mensen ~oma~ gedurende deze jaren hebben gedacht mij een plezier te doen met (gebruikt) bloemetjesservies, campingbestek, zwarte voorraadbussen, koekjestrommels, peper en zoutstelletjes en kommen (ik heb een hekel aan zwart) en witte schaaltjes met uitstekende, stenen bloemetjes erop. Ondertussen heb ik dus vier (!) verhuisdozen vol aan spullen die weg kunnen. Misschien dat ik de nieuwe spullen maar naar een kringloop breng ofzo.

9 likes

Sterkte en gecondoleerd :heart:

Gecondoleerd en heel veel sterkte :heart:

@Mgg <3

1 like

@Monstertruck Ja dit dus. Ik merk dus geen psychische veranderingen (behalve dat ik afgelopen donderdag een beetje labiel reageerde op een filmpje van het huidfonds, maar dat zou me met pil ook kunnen overkomen geloof ik, want ik ben gewoon een jankerd), maar wel menstruatiepijn en dat had ik zonder pil nooit. Ik heb nu gewoon een week zeurderige rugpijn tot ongeveer de tweede dag van mijn menstruatie (dan bereikt het de climax en daarna is het over). En puistjes, meer afscheiding en ovulatiepijn zijn allemaal ook niet helemaal chill.

2 likes

Wordt opgehaald met een vrachtwagen met een grijparm!

1 like

Kan beide, maar volgens mij gebeurt begraven bijna nooit.

Rendac doet de verwerking, dus misschien kan je op hun website meer vinden!

1 like

Gaat het om de hypotheek over van 2 namen op 1 naam zetten of? Daar weet ik niet megaveel over, maar wil altijd wel m’n best doen om te helpen.

Www.careforwomen.nl kun je kijken of er bij jou in de buurt een hormoonverpleegkundige zit.
Ik ga ook heem omdat ik moet minderen met hormoongebruik maar ik heel veel klachten krijg als ik stop.
(Langst heb ik 6 maanden volgehouden. Pffff)

2 likes

Ik heb dit op m’n vorige werk wel eens meegemaakt. Als hij niet wil meewerken is een gang via de juridische weg de enige manier helaas… en dat kan ook wel even duren en een strijd worden. Beiden moeten tekenen voor een verkoop namelijk.

Wow ik heb zaterdagavond (na 20.00) een bestelling geplaatst bij H&M en ik kreeg net al een mail dat hij bezorgd is bij het ophaalpunt. Zo chill!

3 likes

Uit mijn ervaring ongeveer een week. Het komt ook echt uit Spanje namelijk

1 like

Ik vind telefoneren nog altijd best spannend. Een afspraak maken of een korte vraag stellen: oké oké. Maar ik ga nu via de telefoon best veel nieuwe info krijgen over een vacature en dat vind ik lastig en vervelend. Heb zelfs een beetje buikpijn. Goed FF mediteren op m’n spijkermat en dan ga ik het doen (ze moesten eens weten…).

2 likes

Ik wil samen met mijn vriend een dagje uit (in Nederland of net over de grens) voor zijn verjaardag.
Iemand tips voor een leuke stad waar genoeg te doen is? Musea, leuke restaurantjes etc.

Succes! Hopelijk gaat alles goed en kun je daarna tevreden zijn met het feit dat je ondanks de spanning het toch hebt gedaan :blush:

1 like

Groningen, Maastricht, Utrecht, Den Haag, Rotterdam? Volgens mij kan je daar makkelijk een dag vullen waar je ook nog wat keuze hebt in musea en restaurantjes en activiteiten.

1 like

Wtf ik zag een video waarbij de politie iemand achterna zitten en dan schreeuwt 1 politie “GET ON THE GROUND”. Vervolgens springt die gast van een brug 10 meter naar beneden en land op het asfalt, dat get on the ground heeft ie gedaan ja…’:slight_smile: wel overleefd gelukkig.

Ja! Volgens mij kun je dan toch ook zo goed als al je kleren weggooien? :flushed:

Brugge of Gent in Belgie vonden wij heel gezellig.

En in Nl is Giethoorn heel leuk, moet je maar eens opzoeken, kan je een bootje huren en dan lekker varen! Soort Venetie van Nl haha. Maar dat zal nu wel heel druk zijj met het mooie weer

1 like