Is het gelukt?
Ik woon ergens waar de processierups nog geen groot gevaar was toen het elders in het land wel al een ding was. De laatste maand kom ik het toch vaker tegen en sinds ik heb gelezen dat je er blijvende oogschade van kan krijgen ben ik echt een beetje angstig.
Ik droomde zelfs vannacht over die beesten, wtf. En nu jeukt mijn oog en ben ik natuurlijk meteen helemaal aroused.
Voor mij betekent aroused seksueel opgewonden maar ik denk niet dat dat het ook voor jou betekent.
Of wel. No judgement.
Schijnt te helpen een zonnebril te dragen. Komt het iets minder makkelijk in je ogen.
Nee.
Ik bedoel soort opgewonden, maar ook dat woord moeten mensen altijd seksueel opvatten.
Ja heb ik ook meestal buiten! Maar alsnog ben ik angstig. Zeker gezien ik omgeven ben door eikenbomen.
Proficiat!!
Wat goed, gefeliciteerd!
Haha sorry heel cru, maar ik las deze post eerst alsof je het over je hamster had. Zou wel een dure hamster zijn.
Voor 11 euro naar de bios 

Mn zusje wacht al een jaar op deze film, blij kind is het nu 
Ik zit op een museumterras en de bediening negeert me gewoon? Mis ik etiquette??
Nee zij
Tis niet zelfbediening toevallig? Dat je moet bestellen aan de bar? Anders weet ik het ook niet haha
Ik heb heel gezond een salade voor vanavond op de planning staan. Leek me echt lekker toen ik gisteren het recept zag en nu heb ik er dus echt totaal geen zin meer in he haha. Wil iets hartigs, knapperigs of aziatisch ofzo. Maar ik eet dus lekker salade 
Heel veel sterkte!
Nee er is gelukkig net iemand gekomen. Ik ben inderdaad altijd âbangâ dat het zelfbediening is en ik dat heb gemist, maar dat was het hier overduidelijk niet haha
Bijna 4 dagen niet geweest hier en nu lekker 500+ berichten in persoonlijke vraag topic, heb echt zin om straks lekker al die polls langs te gaan 
Kan je de salade niet gewoon morgen eten en dan vandaag iets waar je meer zin in hebt? 
Mijn heftige ongesteldheid is eindelijk voorbij en nu ben ik ziek
Keek er zo naar uit om tijdens de warme dagen te zwemmen bleghhh
Mijn rolgordijn achter mij beweegt en tikt steeds, terwijl er nergens een raam of rooster daar in de buurt open staatâŠ

Hm ja zou kunnen maar moet ik weer naar de winkel en ook geen zin in hahah.
Ah beterschap, hoop dat je je snel weer beter voelt!