Wat je even kwijt wil #24

@Mgg sterkte :pensive:

Op m’n werk was net een jong meisje dat helemaal overstuur was door meerdere dingen, o.a. dat iemand die ze kent, en nu ook in de buurt was, haar en haar familie had bedreigd met een pistool. Een collega had de politie gebeld, zegt die agent ‘ja achja we hebben wel vaker meisjes van 14 die huilend bellen’, wtf? Hij nam het gewoon totaal niet serieus… dat iets vaker gebeurt wil toch niet zeggen dat het niet ernstig kan zijn.

1 like

Ik ben ook ziek aan het worden nu net na mijn menstruatie. Vind dat zo ellendig als het zo warm is. Beterschap!

Heh??.. Bizar dit van die agent.

Als jullie willen/kunnen: Veilig Thuis bellen en de situatie voorleggen voor advies (kan ook anoniem nog). Het gaat om (on)veiligheid hier! <- daarmee bedoel ik, dus daar mag je echt voor bellen naar veilig thuis

Btw, ben je als professional bij haar betrokken? Dan vind ik dit best wel een zorgelijke uitspraak, nog niet wetend hoe serieus het wel of niet is, hebben jullie een meldcode ofzo? Zo te lezen hebben jullie/jouw collega meteen gehandeld, super fijn. En heel jammer zo’n reactie

1 like

Gelukkig is de politie (met meerdere mensen) wel gekomen! Die hebben zich over haar ontfermd, samen met wat collega’s van me. Veilig thuis was inderdaad een goede optie geweest, misschien hebben ze die ook wel gebeld.
En nee, ik werk bij een gemeente. Ik was even buiten en hoorde haar toen met een vriendin erover praten en heb dat gemeld bij de beveiliging, die toen met haar zijn gaan praten. Het is uiteindelijk dus wel echt serieus genomen, maar ik vond de reactie van die agent aan de telefoon echt niet oké.

1 like

Wat alert van je!! En inderdaad vind ik ook niet oké van die agent wtf man… maar verder wel goed op gereageerd zeg door iedereen.

de politie zal een zorgmelding moeten maken naar veilig thuis (als ze het doen zoals het hoort haha)

Dat soja voor een onzuivere huid zorgt is nergens bewezen. Ik ging ook met deze aanname naar de huisarts, maar echt maar een heel klein percentage mensen is allergisch voor soja. Echt acne komt door een bacterie, zeker als je ouder bent, en daar heb ik gewoon een zalf voor gekregen die prima werkt. Als het zometeen helemaal weg is kan ik daarmee stoppen.

2 likes

Jaa ik neem aan dat ze dat wel gedaan hebben inderdaad!

1 like

ik heb voortaan een stappendoel per dag en nu heb ik hem net niet gehaald dus ga ik weer naar buiten om te lopen, alleen om mijn doel te halen hahah

4 likes

Oh kut, het is wel differin ja. En ik gebruik het nu een week of 5. Bij mij zie ik de bacterie gewoon ‘vluchten’ van waar hij eerst zat naar nu helemaal over mijn rug naar beneden. Hoop dat hij daar een snelle dood sterft en niet meer terugkomt.

3 likes

Mijn dermatoloog zegt dat differin voor de mee-eters is. En dat om acne weg te krijgen je iets moet slikken (antibiotica of roacutane) om het van binnen aan te pakken.

Ik had eerst ook een dermatoloog die niks meer kon dan differin. Dus heb een andere gezocht die wel wilde helpen. Ben er nog steeds niet vanaf overigens.

1 like

Joehoe het was lekker 18 graden op kantoor (stervenskoud met een jurk aan kan ik je vertellen)

huh, maar als je hem nu al net niet gehaald hebt dan heb je hem vanavond waarschijnlijk toch wel zonder extra rondje te hebben gelopen?

Wel herkenbaar hoor, ik sta regelmatig met mijn tandenborstel te ijsberen omdat ik nog een paar honderd stappen moet.

haha nee ik zou eigenlijk niet meer buiten komen vandaag en dus hele tijd zitten binnen denk ik ;p
maar ben nu terug van een rondje en nu gehaald!

Ik had vorige week de mogelijkheid om een heel lieve puppy te adopteren. Het was zo plots en ik ben echt een overdenker, dus in combinatie met snel beslissen heb ik nee gezegd en ik heb eigenlijk best wel spijt.

Nu kijk ik elke dag even naar zijn foto om mezelf extra te pijnigen.

1 like

Ik woon in een straat waarbij je echt een awesome busverbinding hebt naar het station en ook naar een vliegveld, en diverse handige voorzieningen op loopafstand waarbij parkeren duur is. En nu staan er al ruim 2 weken een paar onbekende auto’s in de straat die lekker gratis parkeren, en verder ook veel dagjesmensen die er de hele dag staan. Leuk voor jou dat je gratis parkeert, maar het is gelukkig nog niet teringdruk in de straat!!! :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Sterkte met dit verlies :heart:

Maak een soort bon die op een boete lijkt met jouw iban code eronder. Zo kun je er nog wat aan verdienen.

12 likes

Dit vind ik nou echt een fijn en motiverend artikel over onze generatie

12 likes

Voel me al de hele dag zo slecht. Hele dag mijn tranen in moeten houden en nu ben ik thuis en wil ik gewoon gaan slapen en nooit meer wakker worden.

Dikke knuffel. Gooi het er lekker uit of schrijf het van je af hier.