Wat je even kwijt wil #24

Mijn lieve vriendin is bijna klaar met chemo. Super blij en opgelucht! Ik wil iets liefs voor haar doen om dat te vieren al weet ik niet zo goed wat ik haar kan geven. We kunnen nog niet echt een dagje weg ofzo omdat ze wel nog ziek is/moet herstellen. Iemand een idee?

23 likes

Ik moet morgen ongesteld worden en een vriendin wilt zwemmen ( Want het word heet deze week voordat je t nog niet wist!! Omg het word heet jongens omgg :roll_eyes:)
Maar ik ga echt niet naar het waalstrand met die trap des doods om vervolgens me dood te ergeren aan t zand. En andere plekkeb waar je chill kunt liggen is het kaolo druk. Pff ik zit al de hele tijd te hopen op heet weer is het er eindelijk word ik ongesteld. Oke universe i get it i don’t like you either

2 likes

Ga naar Sprok! Is zo leuk
En geen trap des doods (en bedjes)

Bedankt. Ik weet alleen even niet hoe ik t moet doen allemaal. Wil heel graag mijn moeder even bellen maar durf niet. Ik trek het gewoon allemaal niet meer

Superkut!! Ik wil je een hele hele dikke knuffel sturen :heart::heart::heart::heart:

Ik hoop en duim dat het snel beter met je gaat :heart:

1 like

Sterkte:(

Een kaart met een verwenpakketje (tijdschrift, rituals, kaarsje, iets lekkers, iets om te kleuren, puzzelboekje (die laatste twee vond ik fijn toen). Of een bioscoopbon voor over een tijdje?

Superlief dat je dit voor haar doet en hier ĂŒberhaupt aan denkt, dat is voor haar al genoeg <3

1 like

“Gewoon” bellen :heart::heart: al is het maar om haar stem te horen.
Je mag het hier ook altijd kwijt, of via pb naar me :heart:

Knuffel :kissing_heart:

2 likes

Ja we hadden dushi (bij mook) ingedachte maar die plekken gaan allemaal heel fruk zijn meh. Dus misschien gaan we gwn wat eten of picknicken.

@bertie @Khoshekh @Ladybug ik heb een tijdje benzoylperoxide gesmeert en mn huid is nu een stuk rustiger! Weet verder niet wat jullie al geprobeerd hebben, maar dacht meld het toch even!

3 likes

Bel je moeder maar! Ik herken dit gevoel, wil ook nooit bellen als ik het nodig heb, maar je naasten zijn er juist dan voor je!

@Mgg en @Eddie veel sterkte!

3 likes

Bedankt voor jullie antwoorden @Chesirecat ook! Ik denk dat ik inderdaad een mandje ga maken met een kaartje erbij hoeveel ze voor me betekent. Kleuren doet ze al veel/graag sinds de chemo maar misschien kan ik haar mooie, goede stiften cadeau doen.

1 like

Oeh, bedankt voor de tip! Ik schrijf hem op voor als mijn gel nu toch niet blijkt te werken.

Volgens mij kun je het zonder recept bij de apotheek of kruidvat/etos verkrijgen!

1 like

Ik ken dat niet, maar als ik het google dat ik het wel ja.

Pff mn date gaat zovaak naar de dokter he, in een halfjaar tijd al iets van 4/5 keer? Of misschien wel meer. Nu weer omdat ie hard op z’n rug is geflikkerd.

En ik voel me vies, heb het heet en ben ongesteld. :triumph:

Vanavond weer We zijn er bijna op tv. Kijk er al heel het jaar naar uit. Zo kneuterig

2 likes

ik ook! Maar ijkt me door de droogtewaarschuwingen niet zo’n goed idee, en in de zee is dat toch niet hetzelfde

1 like

Gewoon lekker doen

1 like

Daar wordt je huid wel een droge woestijn met vellen van.
Het beste schijnt 2,5% te zijn (minder bijwerkingen) maar dat kun je in Nederland niet kopen. Tenzij je het door je apotheek kunt laten maken.

1 like