Wat je even kwijt wil #24

Ik zou dus donderdag gaan kanoën maar heb het toch maar een weekje verzet want anders denk ik dat ik dood ga (#onervarenkanoer)

1 like

Eigenwijs en impulsief als ik ben, wilde ik m’n haar zelf blond verven, en nu is het een te warme tint. Was uiteraard te verwachten weer dit :weary: waarom leer ik hier nooit van

Vraag het. Gun het je horror ex date niet om je toekomstige dateleven te overschaduwen.

2 likes

Tering, dat heb ik nu al op sommige plekken. Bonus: ik word nu wel heel goed in jeukgevoel onderdrukken. Maar ja, als het niet weggaat moet ik iets toch. Iets moet mij onderscheiden van de pubers die ik les geef, ik wil een gladde huid!

1 like

wat je ook doet, geen tandpasta :grimacing::grimacing::grimacing:
ik heb die fout afgelopen week gemaakt en het is nu echt drama, mega rooie plek, loslatende huid, alles op m’n kin :sleepy:
benzylperoxide gebruik ik ook, wel echt alleen op het puistje!

1 like

kanoën is echt zoiets waar ik altijd zin in heb maar als ik het dan doe valt het tegen

5 likes

Ik heb zoveel stress de laatste tijd en ik snap echt niet waarom? Ik dacht omdat ik moest afrijden maar nu ben ik geslaagd en het word alleen maar erger. Vanmiddag zelfs duizelig en steken op m’n borst nadat ik voor de 10.000e keer tegen m’n kind moest zeggen dat iets niet mocht (ze waren sowieso strónt vervelend vandaag en dat kan ik helemaal niet hebben de laatste tijd).

Lig nu in bed te haken, ff rust om me heen, maar heb zelfs nu nog hartkloppingen. :woman_shrugging:t2:

4 likes

oe ja dat nog meer haha want water wordt zo snel koud :frowning:

1 like

Dit zei mijn vriend vorige week over de sims.
Hij wilde een huis bouwen enzo want dat had die al 15 jaar niet meer gedaan. Na het ontwerpen van zijn poppetje en welgeteld 1 muur, had hij er genoeg van en zei hij zoiets soortgelijks :joy:

7 likes

Oooh jaa ik was het bijna vergeten! :heart_eyes:

1 like

Wat vervelend joh, ik heb er ook last van (laatst ook over gepost) maar bij mij is het niet zo erg dat ik er duizelig van word. Kijk je wel uit? Zou voor de zekerheid een afspraak maken met de huisarts als het aanhoudt (misschien nu al omdat het erger is geworden).

Mijn moeder is nu hier en heeft net geholpen met wat poetsen. Ik ga morgen de huisarts opbellen en aangeven dat het écht niet goed met me gaat. Nu gaan we nog even wandelen en dan ga ik straks op tijd slapen.

27 likes

Het kan ook met het weer te maken hebben. Die drukkende hitte is voor niemand goed. Doe voorzichtig! (ps volgens mij weet ik nu pas wie jij eerst was. Hebben je kinderen mythologische namen??)

1 like

Goed dat je dat gedaan hebt! Ik hoop dat je vannacht lekker kan slapen, heel goed dat je morgen de huisarts gaat bellen ook.

Ik heb echt mega hoofdpijn, al een paar uur dat het begon, maar nu… kut zeg :frowning:

Nee zo voel ik dat (helaas) niet. Op dit moment zie ik mezelf alleen maar als een mislukkeling die in alles faalt

Ik las dat veel mensen last hebben van acne. Misschien is dit iets om te proberen: https://shop.yun.be

YUN is gebaseerd op jarenlang onderzoek en ontwikkeling door een team van Universiteit van Antwerpen, onder leiding van bio-ingenieur en professor in Microbiologie Sarah Lebeer en bio-ingenieur Ingmar Claes. Ze worden ondersteund door professor Filip Kiekens, hoofd van het departement van Farmaceutische Technologie en Biofarmacie van Universiteit van Antwerpen en apotheker Tim Henkens.

Ik heb er zelf geen ervaring mee en heb ook geen aandelen :wink:.

Bff en ik hebben eindelijk!!! Een bestemming voor onze mini vakantie . Antwerpen haha heujj nu nog een air bnb. Als iemand goeie clubs met hip-hop, rnb of latin weet geef maar door haha.

4 likes

Nooo mn slaapmedicijnen net pas genomen, dus nu ben ik bang dat ik pas laat slaap en ik wil nu slapen want ik heb hoofdpijn. Waarom moet zo’n fijne dag dan weer verpest worden door mezelf…

Heel veel sterkte!