Droog wel ja. Vellen heb ik niet gehad. Maar dat komt misschien omdat ik daarvoor een heftiger product had waar mn huid echt van uit elkaar viel. Het was wel even doorzetten, kon ook geen make-up dragen enzo, mocht overigens ook niet. Maar ik vond het het persoonlijk wel waard. Ik durf nu weer zonder make-up de straat op. @Bertie
Grrrr mensen op Marktplaats, zo kut
. Ik stuur een berichtje naar iemand om het over te nemen en ze gaat akkoord dus ik vraag, kan ik het zaterdag op komen halen. Stuurt ze het volgende ‘‘Er is een andere koper die het morgen wilt ophalen ik wil er snel van af want staat hier in de weg als zij het niet meeneemt dan kunt u hem zaterdag ophalen.’’
Ga dan niet akkoord met mijn bod. En nu wilde ik eigenlijk een boos bericht naar haar sturen en in discusse met haar gaan, maar dat is eigenlijk teveel moeite.
Ik voel me best wel eenzaam de laatste tijd en er zouden in augustus drie keer vrienden/vriendinnen uit Nederland langskomen en ik was me daar heel erg naar uit aan het kijken, maar nu gaat het waarschijnlijk allemaal niet door 
Omdat het ergens toch ook heel leuk is om het zelf te doen
ik heb zelf ook een keer een blondeer drama gehad dus weet hoe je je voelt.
Kan zilvershampoo het nog redden? Of misschien een bleekbad?
Ik vind dit best normaal van haar eigenlijk…
Hopelijk lees je dit morgenochtend als je lekker uitgeslapen bent. Kun je rustig aan doen morgenochtend? Hopelijk is het dan wat minder erg dat je misschien wat later in sliep viel.
Er loopt een spin op mijn kamer en ik heb alleen mijn hamster die mij komt redden.
Helaas is de hamster niet veel groter dan de spin en gaat ze hem vast niet opeten…
HELP! SOS!
Ik heb echt zo ongezond gegeten op vakantie, heb gewoon zin om morgenvroeg havermout te eten
Haha ja klopt! 
Ik lig voor mijn werk in een hotel en nu is het midden in het bos en er is een zwembad, maar daar is natuurlijk geen tijd voor want werk 

En morgen 07:30 op locatie zijn
hallo dan is het ontbijtbuffet nog niet helemaal opgezet
Zou even bellen dan niet voldoende zijn om er iets tegen te krijgen? Misschien hoef je er niet voor langs te komen.
Ik heb net 5 km gerend. Ik kan het nog niet geloven.
Evy
Huh? Afspraak is afspraak toch? Als ik iets bied en de ander gaat daarmee akkoord ga ik er vanuit dat dat de afspraak is die staat, en dat die persoon het dan niet vrolijk aan iemand anders verkoopt. Hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat het is en hoe graag je het wil hebben maar zou me best genaaid voelen eigenlijk.
Ik vind maandag iets ‘kopen’ en dan zaterdag pas ophalen best lang. Kan me voorstellen dat mensen er dan liever snel vanaf zijn en dan gaan voor de koper die het meteen komt ophalen.
Maar als iemand vraagt ‘kan ik het zaterdag ophalen’ en dat vind je te laat dan zeg je toch ‘nou ik wil er eigenlijk eerder vanaf want het staat in de weg, als dat niet lukt verkoop ik hem liever aan iemand anders’? Nu geef je iemand helemaal niet de kans om er nog iets mee te doen, misschien had de koper morgen ook wel gekund maar was zaterdag gewoon net handiger en vroeg die persoon het daarom?
M’n vriendin (met het overleden zusje) heeft nu zoveel existentiële vragen en ik wil haar zo graag steunen en probeer met haar mee te praten maar ik hoop echt dat ik niet teveel mee ga in die negatieve gedachtengang (waarom leven we? Etc). Het is zo moeilijk om iemand te steunen die het allemaal even niet meer ziet 
Today me gaat vanmiddag ontzettend blij zijn met yesterday me want ik heb gister het zwembad al neergezet en gevuld, 1,5 liter cold brew gemaakt en een diepvriesla met ijsblokjes en ijsjes gevuld.
Waarom heb 1001 afspraken gemaakt vandaag. Wil gewoon niks doen en in t badje zitten. De rest van de week lekker werken in de airco en dan in een hete auto stappen waardoor ik thuis eerst een uur moet bijkomen 
Hahaha klinkt als een Mascha lifehack “doe je fluffy sla in de diepvries voor crispy diepvries-sla”.
Dankjewel, ben er echt kapot van
Al begrijpen helaas niet veel mensen dat…