Er zou tussen 8:00 en 10:00 een onderhoudsmonteur komen en hij stond gewoon klokslag 8:00 voor de deur. Zo chill dit!
Ik ga ook echtniet in de keuken staan met dat warme weer.
Stapelkorting, al vinden de meesten dit waarschijnlijk veel te ongezond.
Koken met dit weer is ruk. Je mag dan ongezond eten. Ik vind dit nog gezond want ik zou pizza bestellen oid
Heeft iemand âtrouwen in het buitenlandâ gezien dat gisteravond werd uitgezonden op sbs6? Er was een stel dat in een all inclusive hotel in Turkije ging trouwen, maar het hotel hierover nog niet hadden ingelicht. Ze wouden (gratis) gebruik maken van het privestrand en deze ook sluiten voor andere gasten. En een dag van tevoren probeerden ze een diner/grill voor de gasten met vier gangen te regelen op het strand. Toen waren ze ook nog boos omdat ze daarvoor extra zouden moeten betalen âwant het is all inclusiveâ. Echt, ik wist niet wat ik zag :o
Wel heel lekker die bovenste
Ik ga vandaag na een jaar zonder pil weer beginnen. Ik was sinds mijn vijftiende aan de pil dus wilde heel graag weten hoe ik zonder was, dat weet ik nu en het heeft zeker veel voordelen maar ook veel nadelen. Plus dat je altijd weer kunt stoppen als het niet bevalt.
Ik snap aan de ene kant dat sommige mensen zo min mogelijk medicatie willen nemen maar aan de andere kant: als het bestaat, je er baat bij hebt en de huisarts het je voorschrijft vind ik het soms bijna een soort masochisme om het niet te nemen. Zelfde als mensen die super veel hoofdpijn hebben maar dan geen paracetamol willen nemen want âze moeten er gewoon even doorheenâ van zichzelf. Why? Het is er voor en als je er verstandig mee omgaat is het toch prima.

Zou het haast doen ja!!!

Die ronde bakken die soms langs de weg liggen is toch om âoverleden veeâ te bedekken tot het wordt opgehaald? Soms ligt dat er dagen lang.
@Kees
Haha dat gaat wel heel erg ver, maar het is wel zo dat als je ergens âbruiloftâ zegt alle prijzen keer 10 gaan. Ik zou best overwegen om de ochtend van mijn bruiloft naar de kapper te gaan zonder te zeggen dat het voor een bruiloft is bijv.
Ik heb mezelf maar in de badkamer opgesloten, want er vliegt een wesp door mân kamer en dat beest gaat helemaal berserk. Help?
Ik heb mijn groeps lead net verteld dat ik weg ga. Straks nog de hele afdeling als ik mijn team lead heb gebeld (hij heeft 3 weken vrij en moet hem bellen van mijn groeps lead)
Haha ja paniekreactie. Als ik niets meer post weten jullie dat ik het raam nooit gehaald heb.
Nog even volhouden! Juli is zo voorbij. 
Ja viel niet tegen gelukkig 
Lief van je 
Oh en ik ga straks zwemmen met een vriendin, dus ge woon chill gelukkig 
Lol ik heb een vriendin die zo redeneert (al heeft ze wel een spiraaltje) en altijd zegt dat ze er niet aan denkt om bijv pijnstillers te nemen, het onnatuurlijk vindt en dus ook best wel oordeelt over mensen die dat wel doen of antidepressiva gebruiken ofzo.
Ja vriendin wat dacht je van al die drugs die je wel in je mik stopt dan?
Voor nu met zilvershampoo ja. Heb gisteren fudge 10 minuten erin gedaan en dat heeft wel wat geholpen, en als het even rust heeft gehad zet ik er nog bleek en een koele tint op. Lesje geleerd 
Gecondoleerd
Oh jeetje ik kijk nu dat programma trouwen in het buitenland en zullen die mensen zich nu niet kapot schamen met hoe ze zichzelf neer gezet hebben?
Dat hoort ook een beetje bij de rouw vrees ik, ik heb destijds ook zoân fase gehad. Het is als iemand die steun biedt ook ontzettend zwaar om een geliefde zo veel pijn te zien hebben. Ik heb niet echt advies voor je behalve dat je er waarschijnlijk even doorheen moet en dat het ff kan duren. Sterkte 
Gvd.
We hebben geen water meer thuis.
Ik wilde net gaan sporten en dan lekker douchen.
Gaat mijn planâŠ
En elke 15 minuten een euro erin mikken bij de sportschool vind ik a-relaxed.
wil gewoon in mijn blote reet van badkamer naar slaapkamer waggelen