ah ik vind die hotelmeneer van “trouwen in het buitenland” er zo lief uit zien
haha ik ben het nu aan het kijken!! ook ff bruidsboeket uit de tuin van het hotel plukken 
Wow met dit weer ook
Hopelijk duurt het niet te lang?
De buurman van m’n ouders heeft die bak er gewoon standaard liggen. Altijd op dezelfde plek, dus ook als er geen dood vee is.
Wow H&M op 21 juli besteld en het kan elk moment al worden bezorgd.
Pffff ik ben echt nog rete brak en vanaf vandaag 3 volle dagen werken met deze bloedhitte. Rip me.
Ik heb gister om 21:30 schoenen besteld bij Nelson, op de site staat voor 22:00 besteld, morgen in huis…
Maar ik heb nog geen mail gehad dat ze verstuurd zijn, alleen een bevestiging van bestellen.
Nou ben ik een beetje bang dat ze dus niet komen vandaag, of zal die mail nog komen?
Ik heb echt tot 05;00 wakker gelegen en dit is pas het begin
Hè wat kut 
Ja de warmte
en ik ging allemaal filmpjes kijken die iemand hier op het forum had gepost over jongens die een huis schoonmaken nadat er iemand is overleden. Nou dat had ik dus beter niet kunnen doen.
Maar bij bol werkt het wel? Daar kun je om 23:00 nog bestellen en het wordt de volgende dag geleverd.
Omg ik werd gebeld en op de achtergrond hoor je een ventilator hard aan bij mij. Zegt die persoon aan de tel “hè zit je in een helecopter?!” Ja joh ik zit ff in de heli bel zo terug joeehoee!
En dat was een serieuze vraag 
echt heel raar.
Ik heb net ff gebeld, maar er is wat fout gegaan waardoor ze nog niet verzonden zijn , ze gaat er nu achteraan.
Had ze graag vandaag binnen gehad 
Ik ga vanavond de la cubanita leeg vreten. ( em drinken… vooral drinken)
Ik hoop dat ze alsnog verstuurd worden… ze wist nog niet wat de rede was, voor hetzelfde geld is mijn maat niet meer op voorraad 
Ik heb gisteren een ventilator gekocht maar dat ding moest nog in elkaar gezet worden. Ik dus een beetje aankloten want snapte al niets van de beschrijving. Vallen er gewoon boutjes uit en smelt de lijm waardoor heel dat ding uit elkaar valt. Heb het van frustratie in de doos geflikkerd en ben nu nog steeds boos op de ventilator
.
Het is 33 graden in de kapsalon. 33. En ik werk met hete föhn, warm water en droogkappen. Ik moet eigenlijk niet zeuren want hoef nu 3 weken lang maar van 9:00 - 13:00u te werken maar dit is echt niet te doen joh. En moet je na gaan dat ik dit weer heerlijk vind (als ik vrij ben dus)
Ik ben begonnen met kijken van The Bridge, maar alle vrouwen hebben lang blond haar, wie is nou wie!?!? Ik ben al gelijk helemaal de draad kwijt
Zo, mijn afdeling weet dat ik weg ga. Was wel spannend dit te vertellen.
Ze reageerde allemaal heel verbaasde, ze hadden het niet verwacht dat ik nu al weg zou gaan.
Ik weetniet of je voor een baas werkt maar wil hij/zij geen airco aanschaffen? Tis misschien ff een investering maar denk dat iedereen er blij van wordt.