Wat je even kwijt wil #24

Ja! We hebben 2 airco’s. Even lang verhaal kort: eentje zit achter een muur en de ander is kapot. Dit wordt opgelost (muur gaat eruit en de andere airco word vernieuwd). Maar dat is pas half augustus klaar helaas.

1 like

Komt wel, als je blijft kijken begrijp je het wel (zegt degene waar niemand films en series mee wil kijken omdat ze constant vragen stelt)

1 like

Het ligt aan de afspraken van het bedrijf met postnl/DHL. Je betaalt als bedrijf extra voor deze service, maar het kan voorkomen dat de postnl de bestelling niet op tijd kan versturen door verschillende problemen van zowel het bedrijf als postnl uit.

Als bedrijf zijnde moet je een verwachting van het aantal pakketjes per dag doorgeven aan postnl. Als je vergeet door te geven dat er bijv sale van start gaat waardoor er meer bestellingen geplaatst gaan worden. Dan kan postnl geen extra personeel meer inzetten, waardoor jouw pakketje dus te laat komt.

Het gebeurt ook wel eens dat er bijv een storing is, waardoor ze een achterstand oplopen. En zo zijn er nog veel meer redenen waardoor je pakketje niet op tijd kan komen!

Hopelijk heb ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd.

5 likes

Ik kijk uit naar het moment dat we in ons koopappartement kunnen trekken, want daar hebben we een balkon en ik visualeer me daar al op een stoeltje, benen op de rand, drankje, tapas, mooi weer … ipv op de bank te liggen zweten.

3 likes

Mijn werkgever wil me vanwege ‘financiële redenen’ geen vast contract geven, waardoor ik over twee maanden weg moet. Op dezelfde dag dat ik dit te horen kreeg (had er al rekening mee gehouden), ben ik aangenomen bij een ander bedrijf. Hier kan ik na de zomer al aan de slag. Heb daar nog niks ondertekend, dus heb nog niks gezegd op mijn huidige werk. Die denken dus dat ik de volle twee maanden nog wel even doorwerk. Ook is er inmiddels stress ontstaan omdat er - naast mij - ineens mensen door ziekte wegvallen. Nu zijn ze dus tamelijk opvallend sollicitatiebrieven en cv’s van mensen die straks mijn plek mogen opvullen aan het bespreken, en nieuwe taakverdelingen voor huidige collega’s aan het bedenken.

Ik ga (iets te) lekker op het idee dat ik straks kan laten weten dat ik een maand eerder vertrokken ben, omdat ze dan hopelijk nog meer stress hebben.

37 likes

Er waren nog raketjes in de supermarkt! :tada:

4 likes

Me af

42 likes

Ah heerlijk, ik ga vanaf 1 oktober een dag in de week in mijn eigen woonplaats werken, waardoor mijn reistijd niet meer 50 minuten met het OV is, maar 10 minuten fietsen.

24 likes

M’n vriend komt vandaag thuis van z’n vakantie en ik heb net boodschappen gedaan om iets lekkers voor hem te koken maar nu zegt ie dat ie bij z’n ouders gaat eten. Voel me een beetje zielig nu.

Wat een genot in mijn huisje met deze hitte. :heart::heart_eyes: Het is hier binnen 23 graden.

2 likes

Tijd voor een siësta

2 likes

Waar woon je? Is het mogelijk zelf naar Nederland te komen? Of misschien is er wel iemand van hier op vakantie waar jij woont en wil wat drinken!

Ik stond net in de lift op werk met iemand die heel hoog zit hier in het gebouw, ik zal dr Irma noemen(iedereen weet wie ze is/belangrijk) maar mij doet zoiets niet veel, want iedereen is gelijk in mijn ogen, maargoed. Er komt iemand de lift in, en ze begint gelijk over de oorbellen van die Irma. Beetje interessant doen of dat een dure steen is van de hymalaya’s met een handgemaakt weet ik veel wat. Dus die Irma begint te lachen “neehoor is gewoon een goedkoop net setje met een plastic steen erin” en die vrouw wist echt niet meer wat ze moest zeggen hahahaha. Dus toen maakte ik het nog ongemakkelijker door “wat een anti climax he” te zeggen hahaha. Was echt een “je had er bij moeten zijn” ding

38 likes

Ohja het is super stil hier dus ik zit maar wat te internetten en the secrets van Loch Ness te kijken. Is het al 18:00? Ik verveel me dood

Een van de weinige voordelen aan nog geen baan hebben is dat ik de hele week ongegeneerd in m’n waterhangmat ga liggen

13 likes

Kan jij dan niet mee eten? En morgen dat lekkers koken?

1 like

Ja dat is op zich wel een optie! Heb daar alleen niet zo’n zin in geloof ik… maar misschien straks wel.

1 like

JA! Ga het kopen! Je hebt wel een zwembad(je) nodig, het is een opblaasbare ovaal waar een soort gaas inhangt waar je op ligt. Zo zak je deels in het water en blijf je koel :sunglasses: ik heb hem van Lidl, Action heeft er ook 1 zag ik

1 like

Ik was net in een patatzaak met een glazen dak en ai ai ai arme mensen
Voelde me haast schuldig om wat te bestellen

Had hier ook over gepost in het “Waar erger je je aan” topic… haha zat ook met verbazing te kijken…:woman_facepalming:t2:

1 like