Wat je even kwijt wil #24

Er waren nog raketjes in de supermarkt! :tada:

4 likes

Me af

42 likes

Ah heerlijk, ik ga vanaf 1 oktober een dag in de week in mijn eigen woonplaats werken, waardoor mijn reistijd niet meer 50 minuten met het OV is, maar 10 minuten fietsen.

24 likes

M’n vriend komt vandaag thuis van z’n vakantie en ik heb net boodschappen gedaan om iets lekkers voor hem te koken maar nu zegt ie dat ie bij z’n ouders gaat eten. Voel me een beetje zielig nu.

Wat een genot in mijn huisje met deze hitte. :heart::heart_eyes: Het is hier binnen 23 graden.

2 likes

Tijd voor een siësta

2 likes

Waar woon je? Is het mogelijk zelf naar Nederland te komen? Of misschien is er wel iemand van hier op vakantie waar jij woont en wil wat drinken!

Ik stond net in de lift op werk met iemand die heel hoog zit hier in het gebouw, ik zal dr Irma noemen(iedereen weet wie ze is/belangrijk) maar mij doet zoiets niet veel, want iedereen is gelijk in mijn ogen, maargoed. Er komt iemand de lift in, en ze begint gelijk over de oorbellen van die Irma. Beetje interessant doen of dat een dure steen is van de hymalaya’s met een handgemaakt weet ik veel wat. Dus die Irma begint te lachen “neehoor is gewoon een goedkoop net setje met een plastic steen erin” en die vrouw wist echt niet meer wat ze moest zeggen hahahaha. Dus toen maakte ik het nog ongemakkelijker door “wat een anti climax he” te zeggen hahaha. Was echt een “je had er bij moeten zijn” ding

38 likes

Ohja het is super stil hier dus ik zit maar wat te internetten en the secrets van Loch Ness te kijken. Is het al 18:00? Ik verveel me dood

Een van de weinige voordelen aan nog geen baan hebben is dat ik de hele week ongegeneerd in m’n waterhangmat ga liggen

13 likes

Kan jij dan niet mee eten? En morgen dat lekkers koken?

1 like

Ja dat is op zich wel een optie! Heb daar alleen niet zo’n zin in geloof ik
 maar misschien straks wel.

1 like

JA! Ga het kopen! Je hebt wel een zwembad(je) nodig, het is een opblaasbare ovaal waar een soort gaas inhangt waar je op ligt. Zo zak je deels in het water en blijf je koel :sunglasses: ik heb hem van Lidl, Action heeft er ook 1 zag ik

1 like

Ik was net in een patatzaak met een glazen dak en ai ai ai arme mensen
Voelde me haast schuldig om wat te bestellen

Had hier ook over gepost in het “Waar erger je je aan” topic
 haha zat ook met verbazing te kijken
:woman_facepalming:t2:

1 like

Nee ik heb geen geld/vrije dagen om naar Nederland te gaan helaas! Ik mis het vooral om wat diepgaander contact met mensen te hebben, ik heb ook echt wel leuke collega’s enzo die ik ook in m’n vrije tijd zie, maar dat blijft allemaal toch erg oppervlakkig vind ik.

1 like

Dit is de enige reclame die ik op YouTube/een spelletje krijg en ik word helemaal gestoord van dat wijf, die blije kop en irritante stem. :triumph:

12 likes

Wat eten jullie met dit warme weer? Ik zoek het echt niet om te koken haha.

Couscous salade, koude pastasalade, wraps (dan heb ik maar 1 pan voor de vulling), tabouleh

1 like

Ook Couscous, brood (stok of ‘luxe’ broodjes) met lekkere dingen, snelle pasta. Niks dat lang moet koken.