Nee ik heb geen geld/vrije dagen om naar Nederland te gaan helaas! Ik mis het vooral om wat diepgaander contact met mensen te hebben, ik heb ook echt wel leuke collega’s enzo die ik ook in m’n vrije tijd zie, maar dat blijft allemaal toch erg oppervlakkig vind ik.
Dit is de enige reclame die ik op YouTube/een spelletje krijg en ik word helemaal gestoord van dat wijf, die blije kop en irritante stem.
Wat eten jullie met dit warme weer? Ik zoek het echt niet om te koken haha.
Couscous salade, koude pastasalade, wraps (dan heb ik maar 1 pan voor de vulling), tabouleh
Ook Couscous, brood (stok of ‘luxe’ broodjes) met lekkere dingen, snelle pasta. Niks dat lang moet koken.
Een boekenkast vol boeken, maar toch lukt het me niet te kiezen welke ik ga lezen…
Ik heb net zoals wij het noemen Mexicaanse salade gemaakt. Met kidney bonen, maïs, rucola, spekjes, avocado, paprika en citroensap- allemaal koud (behalve de spekjes natuurlijk)
O en veel daarvan komt uit blik dus weinig snijden = weinig zweten!
Ik heb vandaag even dagje ‘vrij’ gehad van mijn scriptie die ik vrijdag moet inleveren. Heb nu nog 3 volle dagen en ben eigenlijk bijna wel klaar? Maar dan is er 1 studiegenoot die meteen “OMG DAT JE DAT DURFT NU NOG EVEN ER NIET AAN WERKEN OMG” en nu voel ik me zo intens schuldig.
Terwijl ik gewoon keihard gewerkt heb afgelopen weken en maanden en het echt niet afhangt van 1 dag en blech.
Ik heb nu vakantie en kijk één keer op mijn school mail. Zie ik dat ik voor 25 augustus een onderwerp voor mijn scriptie moet hebben, terwijl ik dan nog helemaal niet op de afdeling ben geweest en dus geen idee heb waar behoefte aan is vanuit de afdeling. Ik heb meteen nu al de hele dag stress hier om… Zie zo tegen die hele scriptie op.
Schijt aan die huisgenoot, met een dag rust kun je veel beter nadenken. En het is warm.
altijd als ik in het buitenland ben krijg ik soms zin in vet specifieke ‘nederlandse’ producten zoals:
- kaasbroodjes
- cassis
- icetea met prik
- paprikachips
- fristi
- m’n fav maaltijdsalade van de ah to go
- spinazie feta borek
Er ging iemand in de bus net kraken met z’n nek en het eerste wat ik dacht was “DOE NORMAAL MET JE SKELET”
Zou mailen/bellen/FaceTimen helpen voor minder oppervlakkig contact?
Oh lekker nu heb ik ook honger
Ik kocht net van die oordopjes van ohropax en toen moest ik eraan denken dat iemand op egf had gepost dat haar vader had gelezen dat die binnenkort niet meer verkrijgbaar waren, vervolgens letterlijk het hele schap had leeg gekocht en daarna erachter kwam dat het niet waar was hahaha. Ik zie het helemaal voor me dat zo’n man dan naar de kassa gaat met 50 doosjes oordopjes, helemaal in de stress.
Ik zit in een metro waar het niet zo mega snikheet is. Gewoon wel te doen. Er gaat een wereld voor me open
Herkenbaar. Had ik ook altijd als ik mn werk dagen van te voren af had. Ik was klaar als sommige anderen nog moesten beginnen.
Klaar is klaar 

Kijk t morgen nog een keertje door en dan vakantie?
Kut Sanquin!!! Ik heb gisteren gedoneerd en zag net dat ik door hen gebeld was, dus ik dikke paniek want omg ze hebben hiv/syfilis/hep C vastgesteld dus ik met dikke stress terugbellen. ‘Oh nee hoor ik zie geen aantekening en dan hadden ze wel een voicemail achtergelaten. Ik denk dat ze je probeerden te bereiken voor donatie en even over het hoofd hadden gezien dat je gisteren hebt gedoneerd’
Ben nog helemaal aan het bijkomen en eigenlijk nog steeds niet gerustgesteld. Maar ik ben extreem braaf geweest sinds m’n laatste donatie dus het is eigenlijk vrijwel onmogelijk dat ik een van die zaken ben opgelopen
Love mijn pony maar heb nu steeds een zweet pony…
Ben bij m’n ouders en ze doen niks anders dan op me zeuren. Ik ben te dik, zit te veel op m’n telefoon, eet te ongezond, eet te veel, drink alleen maar cola. En nu zitten ze te zeiken dat ik chagrijnig doe. Ja gek he?