Wat je even kwijt wil #24

Omg omg omg omg omg ik krijg een grote schenking van familie waardoor ik de komende jaren niet meer 1/3 van m’n inkomen aan DUO hoef te geven en NU KAN IK OP ZOEK NAAR ANDER WERK. Ik ga vanavond alle leuke freelance klusjes die ik voorbij heb zien komen een mailtje sturen! Crisis, wat een opluchting, ik ben zo klaar met deze baan maar durfde niet weg te gaan omdat ik hier braaf een vast contract heb.

En 3 seconden nadat ik dit hoorde belde m’n vriend dat zo ongeveer m’n droombaan in het zusterbedrijf van zijn werkgever in december vrijkomt, de vacature gaat pas over een maand de lucht in maar ik kan voor die tijd al gaan praten. Alles valt ineens op z’n plek, wajoo misschien moet ik een staatslot gaan kopen.

101 likes

@Lentex @Acculader
Lief, dankjulliewel! had ik ff nodig om te horen, stom dat ik dan toch bevestiging zoek haha, sorry. Maar mee eens, ik kan er nu al met een frissere blik naar kijken. Bovendien, klaar is klaar inderdaad.

@vuilnisglitter wauw dat is je helemaal gegund! Blij voor je zeg, wat een fijne dag haha :blush:

3 likes

Eindelijk onze eerste 2 meubels gekocht! Wat voelt dat fijn, knopen door hakken haha.

9 likes

Ik wilde net mijn koptelefoon afdoen omdat iemand wat tegen me zei in de sportschool; ik had alleen airpods in :weary:

7 likes

Hè, hoe is börek in godsnaam typisch Nederlands? Haha. Dat is toch heel Turks/balkan.

5 likes

Haha ja had het even verkeerd verwoord maar doel op die je ook bij de AH kan krijgen :sweat_smile:

1 like

Ik heb die een keer gekocht omdat ik er positieve dingen over las (hier) maar ik vond die zo droog.

1 like

Ja heb wel contact met ~het thuisfront~ hoor gelukkig! Dat helpt wel veel! Alleen vind het ook juist via de telefoon enzo moeilijker om me kwetsbaar op te stellen en dat de spontaniteit er voor een deel vanaf is, merk dat het contact met sommige mensen gewoon echt wel anders is, wat natuurlijk niet heel gek is. Vind dat alleen wel moeilijk, zeker sinds m’n ex het voor mij heel onverwachts uitgemaakt heeft en ik daar gewoon best wel een klap van heb gehad, vind het heel moeilijk om daar over de telefoon over te praten met mensen. Ligt voor een groot deel bij mij denk ik hoor, het is niet dat m’n vrienden en familie thuis het niet willen horen, maar ik vind het gewoon heel lastig om het er over te hebben via de telefoon. En weet ook dat sommige mensen zich wel zorgen om me maken en dan wil ik het ook weer niet laten lijken alsof het te slecht gaat.

2 likes

Laat ons kiezen! Of ben je er inmiddels al uit?

@Amoruccio ook salade of bijv. dit (in vegavorm dan in mijn geval).

@Axolotl blehh. Je goed recht hoor. Hoop dat de sfeer snel beter is.

1 like

Hahah ik heb inmiddels een halfuur in de supermarkt gestaan omdat ik niet kon kiezen en heb dit meegenomen voor vandaag en komende 2 dagen; soep met broodje, kant en klare paella en aardappeltjes met vis en sla. De burger klinkt ook erg lekker! Die onthou ik even voor van het weekend.

2 likes

Ja hij is heel chill! Maar vooral die salade die erbij zit doet het hem.

Heb daar laatst iets over gelezen, dat er wel eens lacherig over wordt gedaan maar dat het toch echt rouwen is, net als wanneer je een familielid oid verliest.

1 like

Ja klinkt erg lekker! Denk dat ik m vrijdag ga maken!

1 like

Haha oké. Ik weet niet waar je bent in het buitenland, maar als je een beetje richting Oost-Europa zit moet je het wel kunnen krijgen (al zal het niet die van de ah to go zijn natuurlijk).

Waarom sturen mensen op whatsapp alleen een foto zonder tekst?
Ik vroeg aan een vriendin hoe het gaat, krijg ik een foto van mcdonalds terug. Ok leuk, jij voelt je dus helemaal mc donalds?

20 likes

Ik zag wel eens voorbij komen dat mensen alleen een hotelletje boekte. Nu lijkt het me vet fijn om dat ook te doen. Maar vind het zo lastig om een leuk hotel te vinden? Wil wel een chille hotel kamer zodat ik niet van de hotelkamer af hoef hahaha. Iemand tips?

Ah ik bestelde net wat bij Deliveroo en daar stond al dat je bij minder restaurants kon bestellen, omdat de bezorgers korte ritten rijden ivm de warmte. Vond dat al aandoenlijk. Toen kwam mijn bestelling en ik vroeg of ie een ijsje wou, gewoon zon goedkoop duwding van de AH, maar hij was zo blij haha :two_hearts: lief

56 likes

Ik bood vandaag de boodschappen bezorger van AH een ijsje aan, zag dat ie twijfelde maar toen zei hij nee, denk dat ie het niet aan durfde te nemen ofzo. Nog een keer aangeboden en toen wilde hij toch graag wel haha. Vindt zoiets altijd leuk, om ze iets aan te bieden :smiley:

7 likes

Haha ja hij twijfelde ook even, en daarna “welke smaken?” en dat ik de eerste was die dat deed maar z’n dienst was net begonnen dus ik hoop dat meer mensen t doen, @Booklover er zijn idd gelukkig steeds meer mensen die eraan denken. Ik heb zelf ook post bezorgd! en toen kon ik t idd ook erg waarderen

2 likes

Ik ben er uit inmiddels :innocent:
Selectie serie (voor de 3e of 4e keer ofzo haha), twijfelde alleen of ik ze alle 5 uit kreeg in een week, want daarna ben ik op vakantie. Maar dat moet wel lukken :slight_smile:

1 like