Wat je even kwijt wil #24

Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering een zak groenten met pompoen gekocht. Is dat lekkerder gewokt of uit de oven?

Ik ga zo boodschappen doen in een jurkje dat best kort is en zonder mouwtjes. Vind dat in deze stad eigenlijk altijd maar spannend. Het oogt zo vakantie-achtig en ik ben de hele dag nog niet buiten geweest dus het voelt zo overdreven naaktig. Maar het is warm toch? Ik merk het hier in huis gelukkig niet.

Ja, het is warm! Dus het kan prima in mijn ogen. Waarom vind je het in jouw stad spannend?

Oven is lekkerder!

1 like

Ik woon in een grote stad me op de een of andere manier voelde ik me minder opvallen in blote kleding in mijn vroegere woonplaats, een dorp. Geen idee. Wil zo ook naar de Turk en dan voel ik me al helemaal ongepast gekleed :’)

Ah ja snap het wel. Maar het is echt warm en ik heb vandaag van alles qua kleding voorbij zien komen

Mennn ik ben echt toe aan een eigen huis. Ben nu bij mijn moeder om te rustig te doen, maar wil nu onderhand wel naar mijn eigen huis. Blijkt mijn huisgenoot vanavond een logee te hebben en die slaapt natuurlijk op de bank waar ik mijn nietsdoen wil voortzetten.

De pijn is voelbaar door 't scherm heen. Heel veel sterkte de komende tijd, knuffel :heart:

1 like

:heart::heart: dit mag er zijn

1 like

Ik weet niet of dit echt werkt, maar misschien is het het proberen waard?

@Mgg Wat ontzettend verdrietig… je omschrijft het allemaal zo liefdevol en het klinkt alsof je heel veel fijne herinneringen hebt. Probeer niet te denken aan wat je allemaal nog had kunnen doen of zeggen, maar terug te kijken op alle mooie dingen die jullie wel hebben gedaan, inside jokes… Knuffel! Take care :kissing_heart:

1 like

Hele dikke knuffel! Je opa zou echt trots op je zijn :heart::heart:

Sterkte morgen! Ik denk aan je :kissing_heart:

1 like

Te veel gegeten en nu zit ik hier met mn ijskoffie die ik te snel naar binnen heb gegoten. En mn hakken die pijn doen haha.

Ik zit op de bank in mijn string en bh een zak chips leeg te vreten, zolang ik verder niks doe is het uit te houden.

D. Ligt boven op bed, slaapt eindelijk ( met de waaier op orkaan)

7 likes

Ik heb helemaal geen last gehad van de warmte, echt zo blij mee. Hele dag rolgordijn naar beneden en ventilator aan en het is hier niet warmer dan 24 graden geworden, ben alleen 's avonds naar buiten geweest en heb heerlijk in de koele Ikea rondgelopen :grin: Nu zit ik ijsjes te vreten op de bank onder een dekentje.

@Mgg Gecondoleerd en nog veel sterkte, wat vervelend :heart:

4 likes

@Mgg gecondoleerd en heel veel sterkte! Niet alleen voor vandaag en morgen, maar voor alle dagen :two_hearts:

1 like

mijn opa is vorig jaar overleden en als ik dan je verhaal lees moet ik meteen weer janken. Mis hem zo erg. Ging iedere dag naar hem toe en hij was zo leuk en slim. heel veel sterkte! En ook gewoon dingen gaan doen, dat is juist goed en zal je opa ook zo willen denk ik

3 likes

Ik liep net even buiten en toen ik thuis kwam had ik ineens zo’n branderig/irriterend gevoel in m’n ogen. Ben gelijk bang dat het haartjes van de processierups waren. Heb m’n ogen snel uitgespoeld (nadat ik al gewreven had, oeps) en hoop maar dat het wat anders was.

Ik word blij van dit soort kleine lieve acties/berichten! Lief!

1 like

YouTube beveelde me aan Tims tent met Sander Schimmelpenninck te kijken en ik ging er heel open in, maar wat een arrogante kwal zeg, met z’n praatjes over mannen en de Zuidas :face_vomiting:

5 likes