Wat je even kwijt wil #24

Wow mooie zomerzonsondergang nu buiten :heart_eyes:

3 likes

Heel lief maar lust geen bier haha. Ik ben een 15 jarig meisje wat betreft drank.

1 like

Oh nee dat maakt niet uit hoor! Af en toe een beetje huilen is niet erg

1 like

Ik lees je bericht echt met tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte de komende tijd. Probeer geen spijt te hebben van dingen die je niet hebt gedaan met/voor je opa, maar de mooie herinneringen aan wat je wel met/voor hem gedaan hebt vast te houden. Het leest alsof jullie veel van elkaar hielden, en dat is uiteindelijk het belangrijkste. :two_hearts:

1 like

Wow ben zo blij dat ik vandaag 20 min uitleg heb gekregen voor m’n scriptie. Was echt een lieve vrouw en ze heeft 2 vragen kunnen beantwoorden waardoor ik nu m’n analyses af heb kunnen maken!!! Pak van m’n hart.

Heb helemaal zin in de rest van de week nu (stage en werk enzo) plus alle leuke dingen die ik ga doen (etentjes en bootje varen met vrienden enzo).

18 likes

Pff, nu knort mijn andere rat de hele avond al veel en volgens Google wijst dat op luchtweg problemen. Ik heb dit wel vaker gehoord, maar dacht dat het iets met gedrag te maken had. Nouja, ze ligt ook alleen in haar hangmat en net vond ik op internet dat ze daarvoor de antibiotica voorschrijven die ik hier al heb liggen, dus wilde even dokter spelen(dit is echt erg), maar zelfs dat wil ze niet :frowning: en daarna gaf ik een kattenbrokje en dat pakte ze wel, maar toen draaide ze zich om en ging ligge en at het niet… :frowning:
Het is nu gestopt, maar ik durf amper te slapen :frowning: ben er echt niet gerust op.

Edit, okƩ nu kwam ze wel gelijk naar mijn hand toe en nam de antibiotica! Maar ja dan moet ik morgen ochtend ook weer geven en dan als ik bel naar de dierenarts moet ik toegeven dat ik dat heb gedaan :grimacing::grimacing::grimacing:

Ik heb tv van KPN en kreeg vandaag bericht dat er een paar zenders zijn toegevoegd, waaronder Njam!, wat volgens mij een soort Belgische 24 Kitchen is. Ik dacht net, laat ik eens kijken of het wat is en ik viel midden in een kookprogramma van Gert Verhulst dat, echt waar, ā€˜De garde van Gert’ heet. Fantastisch.

16 likes

Omg I love Gert, dit ga ik terugkijken :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Er is een aflevering met iemand uit West-Vlaanderen en die noemt het steeds ā€œde harde van hertā€

Ik denk nog te vaak aan dat moment:

19 likes

Thank lord heet het niet de Garde van Samson

1 like

Neeeee ik heb vanmiddag ergens gesolliciteerd en nu realiseer ik me ineens dat er een foutje op m’n CV staat. Ik kan er moeilijk morgen een email achteraan sturen met hoi hierbij de juiste versie. Dit is Zo kut

Er is een suprise party voor me georganiseerd maar doordat mn vader in t ziekenhuis is beland hebben ze het mij verteld. En hoewel ik snap dat het verteld is baal ik toch ook wel omdat ik stiekem heel graag een keer verrast zou willen worden ipv dat ik altijd alles organiseer… is dat gek ?

Nee snap ik wel!

hmmm. om wat voor fout gaat het? echt iets belangrijks wat uitmaakt bij hun keuze of iets wat je eventueel bij een gesprek zou kunnen toelichten?

Nee joh tuurlijk is dat niet gek. Zeker omdat je daar dus een keer behoefte aan hebt, lijkt het me logisch dat je je daar vervelend over voelt. Hopelijk komt er nog een keer een herkansing. Beterschap met je vader!

Nee zo erg is het niet denk ik. Ik heb iets van m’n werkervaring er dubbel op staan. Het staat vooral slordig denk ik. Echt zo dom dit.

Ha wat lullig mijn antwoord hierop. Maar ik ben best in voor meetings (paar maanden terug ook eentje ā€˜geĆÆnitieerd’) maar ik haaaat groepsapps. Nog meer prikkels op mijn telefoon. Dus voor mij hoeft vooraf appen niet echt. Maar bij een meeting wil ik wel zijn! Het liefst wat grotere meetings, vind ƩƩn op ƩƩn te spannend (of ongemakkelijk) eigenlijk.

2 likes

Ik blijf maar drinken verga van de dorst.

Hm weet niet of ik zo denk over groepsapps en dan uitvinden of er een klik is. En misschien als je met 6 man ofzo afspreekt, klikt het met ƩƩn iemand wel maar was die persoon net stiller in de groepsapp bijvoorbeeld. Maar ik heb geen ervaring met eerst appen en dan meeten, misschien is dat wel leuker inderdaad. Maar ik zou me dan verplicht voelen tot leuk mee doen in die groepsapp, wat druk geeft en ook meer ruis oid. In mijn hoofd dan :stuck_out_tongue:

Voor de meiden die twijfelen of ze zoiets zouden willen: DOEN!! Via egf heb ik op die manier echt mijn beste vriendinnen leren kennen en hoewel we elkaar weinig zien en verspreid door het land wonen, hebben we 24/7 contact met elkaar. Ben er echt zo blij mee, kan het iedereen aanraden.

14 likes