Wat je even kwijt wil #24

Ik vind eerst een groepschat hebben en dan meeten veel chiller dan zomaar mensen meeten die je eigenlijk nooit echt hebt gesproken. Ik heb ook in meerdere van die groepsapp gezeten ook van een ander forum.

*Emetofobiewaarschuwing

ik ben ZO misselijk en hou echt niks binnen. Zelfs van een half glas water moet ik overgeven. Lekker handig met dit weer :sob: denk gwn een klein buikgriepje maar man wat kut

Ik kan morgenavond helaas niet, maar ik hoop dat je een gezellige avond gaat hebben met een forummer @anon46421473

@Canvastas Ik zeg doen!

@Lavender95 Blegh, klote, helemaal met die hitte. Beterschap!

1 like

@anon46421473 je lijkt me een super leuk persoon om iets mee te gaan drinken maar RTM ligt niet echt in de buurt :pensive:

1 like

Lijkt me superleuk om te meeten. Zijn er mensen voor omgeving Utrecht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Haha ik dacht al dat je een bekende was! Met jou wil ik nog wel een half uur rekenen hoor :joy:

SJW?

Voor jou kom ik naar Utrecht als 't moet :goat:

Edit:

Zit nu in mijn hoofd met
I’m gonna take my goat to the old town road
I’m gonna ride until I can’t no more

1 like

Social justice warrior

1 like

Nooit eerder gehoord maar ga kijken of ik het binnenkort ns in een gesprek kan gooien haha

1 like

Klinkt links? Vegetariƫr? Vegan? Klimaatdrammer? Zoiets?

Heulemaal mijn ding, @anon46421473

2 likes

Ik zie nijme (heb ik het goed gespeld?) niet meer als account :pensive:

2 likes

Ik wilde haar dus wat vragen en toen miste ik haar…

Maar misschien iemand anders nog een idee: ik wil ook van die lieve knuffeltjes maken/breien(?) heeft iemand zoiets soortgelijks gedaan en wat zijn nou leuke diertjes om te maken vinden jullie :smiling_face_with_three_hearts:

Even afkloppen maar ik heb een pakje wicky kunnen drinken #goals

1 like

Boemboem is in amerika op vakantie met vriendinnen. Dus die zal wel niet veel tijd hebben om te forummen.

@Nidorina
Yes, ben op vakantie, andere tijdzone dus lees alleen af en toe even bij!
:hugs:

5 likes

Help! Wat is dit voor larve?

Ziet eruit als normale rupsen vind ik

2 likes

Nee geen haartjes en eik in de buurt.

Wat wordt het dan uiteindelijk? En die zwartje puntjes? Weet je dat misschien ook?