SJW?
Voor jou kom ik naar Utrecht als 't moet 
Edit:
Zit nu in mijn hoofd met
Iām gonna take my goat to the old town road
Iām gonna ride until I canāt no more
Social justice warrior
Nooit eerder gehoord maar ga kijken of ik het binnenkort ns in een gesprek kan gooien haha
Klinkt links? Vegetariƫr? Vegan? Klimaatdrammer? Zoiets?
Heulemaal mijn ding, @anon46421473
Ik zie nijme (heb ik het goed gespeld?) niet meer als account 
Ik wilde haar dus wat vragen en toen miste ik haarā¦
Maar misschien iemand anders nog een idee: ik wil ook van die lieve knuffeltjes maken/breien(?) heeft iemand zoiets soortgelijks gedaan en wat zijn nou leuke diertjes om te maken vinden jullie 
Even afkloppen maar ik heb een pakje wicky kunnen drinken #goals
Boemboem is in amerika op vakantie met vriendinnen. Dus die zal wel niet veel tijd hebben om te forummen.
Ziet eruit als normale rupsen vind ik
Nee geen haartjes en eik in de buurt.
Wat wordt het dan uiteindelijk? En die zwartje puntjes? Weet je dat misschien ook?
Lekker vroeg opstaan om te douchen . Geen oog dicht gedaan kan normaal wel tegen hitte maar nu ben ik er ff klaar mee haha
Vragen kan altijd, misschien vindt-ie het wel heel lekker. Maar je kunt hem toch ook een glas water aanbieden ipv een flesje? Iig lief dat je eraan denkt
Een vlinder, maar die link van @Booklover kan er vast meer zinnige dingen over zeggen. Zwarte puntjes zijn vliegjes want ik zie vleugels, zullen waarschijnlijk rouwvliegjes zijn, zitten vaak bij planten.
Ik heb wel een keer gewoon een glas water gegeven en gezegd dat ik helaas nog geen boodschappen had gedaan. Was ook zo. Dat glas was toch in 3 slokken op.
Iemand noemde mij somber omdat ik niet van deze tropische temperaturen houd 

ik vraag mij af in hoeverre mijn gezichtsuitdrukking en gebrek aan een kleurrijke outfit ook een rol speelden. 
Gelukkig. Snap mijn paniek reactie niet echt terwijl ik vlinders mooi vind en motten ook gewoon weer buiten zet.