Lekker vroeg opstaan om te douchen . Geen oog dicht gedaan kan normaal wel tegen hitte maar nu ben ik er ff klaar mee haha
Vragen kan altijd, misschien vindt-ie het wel heel lekker. Maar je kunt hem toch ook een glas water aanbieden ipv een flesje? Iig lief dat je eraan denkt
Een vlinder, maar die link van @Booklover kan er vast meer zinnige dingen over zeggen. Zwarte puntjes zijn vliegjes want ik zie vleugels, zullen waarschijnlijk rouwvliegjes zijn, zitten vaak bij planten.
Ik heb wel een keer gewoon een glas water gegeven en gezegd dat ik helaas nog geen boodschappen had gedaan. Was ook zo. Dat glas was toch in 3 slokken op.
Iemand noemde mij somber omdat ik niet van deze tropische temperaturen houd 

ik vraag mij af in hoeverre mijn gezichtsuitdrukking en gebrek aan een kleurrijke outfit ook een rol speelden. 
Gelukkig. Snap mijn paniek reactie niet echt terwijl ik vlinders mooi vind en motten ook gewoon weer buiten zet.
Heb weer enorm slecht geslapen door de kinderen, dus nu al bijna een week met maximaal 3u slaap per nacht. Ben helemaal aan het instorten. Kan alleen maar denken aan hoe onaardig mân moeder gisteren was en ben er al een uur om aan het huilen. Mân zoontje kwam net mân tranen weg vegen met een handdoek en daardoor moest ik alleen maar harder huilen 
Gelukkig werkt mân man thuis vandaag dus ben ik niet helemaal alleen. Voel me zo slecht.
Sorry voor deze negatieve post, moet het ff kwijt. Verwijder het zo misschien weer
Lijkt op de buxusrups?
Nooo mân haar is voor het eerst groen uitgeslagen op vakantie. Ik hoop dat ik niet hele gekke blikken krijg als ik ga vragen om een losse fles ketchup 
Ik kom op t station dacht yes ben alleen komen er 2 pubers die keiharde muziek op zetten ineens. Lijkt wel alsof oortjes uitgestorven zijn tegenwoordigâŠ
( ik ben trouwens zo slecht in leeftijd schatten van mensen die jonger zijn dan ik dat ik ze allemaal maar pubers noem.)
Ik wilde net een foto maken van mijn been omdat er één lange haar zit. Alleen hij focuste niet, maar in plaats van dat ik op mijn scherm op de haar tik om te focussen tik ik op mijn been. Mega kortsluiting in mn hoofd hahah.
Heb echt heerlijk geslapen moet ik zeggen 
Je voelt de liefde voor je opa in alle woorden die je hebt geschreven. Hij zal het vast ook zo hebben gevoelt 
Ik ga vanmiddag vluchten naar de bieb en daar lezen. Hopelijk is het niet al te druk en lekker koel. Geen zin om te zweten op mân zolderkamer 
Ik ben strontverkouden. Met dit weer. FML
Haha was hij zijn eigen naam vergeten?
Ugh Ik wil boodschappen doen voordat het te warm wordt maar ben zo aan het treuzelen. Lig in mân handdoek op bed te forummen. Like if you can relate.
Kakifruit ruikt en smaakt naar sperma
Canât relate.
Hahah jaahaaa ik ga zo 
Ik werd vanochtend wakker omdat mân kuit helemaal in de kramp schoot en nu doet het pijn