Ah knuffel 
Kun je dadelijk even op bed gaan liggen?
Ik heb vannacht gedroomd dat ik dood zou gaan, niet het moment zelf, maar dat ik nog maar heel kort zou leven. En ik dacht in mijn droom dat ik dat hier wel moest posten, dus dat had ik gedaan. En er kwamen allemaal mensen langs die ik helemaal niet aardig vind, maar omdat ik dood zou gaan moest ik nog afscheid nemen.
Nja het was zo raar en naar en fucked up. Ben er helemaal raar van ofzo
Het is tot nu toe redelijk rustig op werk én heel koel. Ik ben blij dat ik deze week extra ga werken. Met dit weer hou ik het thuis niet uit
Ik woon zo’n 15 min van het strand af maar heb niemand om er mee naar toe te gaan, iedereen werkt 

In het oma-topic zijn meerdere mensen die wel eens knuffels haken/breien.
Zelf heb ik echt van alles gemaakt, brei nu vooral apen als kraamcadeautjes. Maar om te beginnen is haken misschien makkelijker. Volgens mij ben ik begonnen met deze vogeltjes; http://haakensmaak.blogspot.com/2013/02/love-bird.html
Om te leren haken vind ik de tutorials van wolplein wel fijn;
https://www.wolplein.nl/tutorials/haken
living on the edge 
Zou ook alleen gaan. Heerlijk toch? Lekker muziekje erbij, boek, eten en drinken. En je goed insmeren
En dan misschien een dutje doen. Ik ben jaloers.
@ellegirltalk
Ja dat durf ik dan weer niet zo goed… Bang dat ik iemand tegen kom die ik ken die dan denkt waaarom is zij alleen?!
Nee dat is ook zo… is voor nu even een te grote drempel. Zou het wel eens willen!
Omdat jij een stoere chick bent die doet waar ze in in heeft, ook als anderen niet kunnen.
Kan me voorstellen dat je hier even van in de war bent.
Heb zoiets ook wel eens gedroomd en merk sowieso dat dromen soms best een tijdje impact kunnen hebben.
Hoop in ieder geval dat het een opluchting was om wakker te worden en te beseffen dat het niet zo is. Vind het bericht van @midheavenmoon wel een goede. Of even een wandeling maken in de zon? Van zoiets smelt zo’n droom ook vaker wat sneller weg!
Hoe voel je je nu? 
Ik heb 2 bijna exact dezelfde jumpsuits alleen de ene is effen en de ander heeft een printje, die hebben zakken wat ik heel handig vind. Nu heb ik nog 2 andere jumpsuits die er behoorlijk op alleen een beetje een andere hals en geen zakken maar ik ben die zakken zo gewend en vind dat ook heel handig maar als ik dus die jumpsuit aandoe wil ik elke keer iets in die zak steken die dus niet bestaat dus ik grijp er dan zo stom naast telkens. Alsof ik ff m’n lichaam zit te strelen.
Pff volgens mij rust er een vloek op mijn voornemen om hardlopen op te pakken om mijn conditie te verbeteren.
Schoenen paar 1: ‘oja je had ze gereserveerd maar we hebben ze per ongeluk verkocht!’
Schoenen paar 2: ‘geannuleerd’
Poging drie dan maar of moet ik maar begrijpen dat het universum mij een teken stuurt? 
Ik werk vandaag thuis omdat ik niet de gok durf te nemen dat ik anderhalf uur in het OV overleef met deze hitte. Maar thuis is het natuurlijk ook warm. Kan me niet concentreren zo! De dingen die ik moet doen, hebben ook niet eens haast. Dus dat helpt ook niet. Ik neig naar vrij nemen vandaag, omdat ik toch niet erg productief ga zijn. Maar eigenlijk wil ik nu niet aan mijn vrije dagen komen.
Uiteraard weet ik dat het een luxe is dat ik thuis kan werken en nu in de gelegenheid ben om spontaan vrij te nemen.
Omdat je goed voor je zelf zorgt en jezelf het belangrijkste geeft wat er bestaat: me-time/self-care.
En mocht die ander al iets denken. Wat niet gebeurt denk ik. Dan kan hij/zij toch ook denken van oja het is een woensdag, weinig mensen vrij.
Als de mod van huis is, dansen de users op tafel
Gaat nog niet beter helaas. Maar mijn werk heeft nu tropenrooster dus hoef maar halve dagen te werken. Straks lekker op de bank met de ventilator.
Hoe is het met jou?
Jullie zijn lief
kijken of ik vanmiddag moed kan verzamelen.
Offf is er hier niet toevallig een Zeeuwse chick met tijd over ? 
@midheavenmoon @Nidorina
Dat zijn wel goede ideeën idd, thanks!
Heb net ff wat opgeruimd in huis en dat helpt gelukkig ook om weer wat rust te krijgen.