Wat je even kwijt wil #24

Het intranet op mijn werk doet het niet. Misschien is dit een teken.

1 like

Ja ik vind het lastig. Ik ben hier in korte tijd best wat ‘vrienden’ kwijtgeraakt (relatie uit en vriendinnen die niks meer van zich laten horen) dus ik ben gewoon bang dat ik hen tegenkom en dat ze dus wel duidelijk een mening hebben over dat ik daar alleen zit.

In de stad waar ik op kamers woon boeit het me echt helemaal niks om dingen alleen te doen en geniet ik er ook echt van. Maar hier kan ik echt geen seconde genieten zonder over mn schouder te kijken wie er allemaal is.

1 like

Echt spijt dat ik een afspraak bij de tandarts heb gemaakt, wil helemaal niet naar buiten. Wil veilig op de bank zitten en ijsjes vreten terwijl ik netflix kijk.

1 like

Je kan het! Fack hun hoor. In mn eentje naar het strand is echt mn favo ding. Lekker boekje lezen lekker het water in wanneer ik wil. Niemand die zeurt dat ik zand op hun handdoek gooi (hehehe).
Laat een paar losers je niet tegen houden van een lekker dagje strand. En als ze iets vragen dan zeg je gewoon oh ik wacht op iemand.

6 likes

God ik haat dit weer omdat ik niet weet wat ik aan moet. Ik ga nu in camping-outfit naar de universiteit. Een jurkje boven mijn knieën en zonder mouwtjes/ en met blote rug en schouders dus. Maar grote kans dat ik toch iets anders aan doen want voel me zooo naakt. Hebben anderen dit ook zo erg? Telkens met die hitte bang dat het ongepast is wat je aan hebt :s Heb geen nette luchtige kleding. En vind iets al snel naakt/vakantie/camping.

Maar we kunnen ons toch niet bezig houden met de meningen van anderen?? Hebben we geen tijd voor hoor. Beter besteed je je tijd aan ijsjes eten op het strand.

In de wijze woorden van Ru

9 likes

@Runnerlongs @anon39978576 @Banananana
Ja fack it ook eigenlijk hoor. Vanmiddag fiets ik er gewoon heen. Ik spreek met mezelf af dat ik het gewoon een kwartiertje moet proberen. Kan altijd nog weg als het niet fijn voelt. Ik moet me ook niks aantrekken van anderen

45 likes

Joh, ga je voor een zaal vol mannen in pak en vrouwen in nette jurken (of pak) staan op de uni? Of ga je ‘gewoon’ werken? Dan lijkt het me prima, met dit soort temperaturen hoor!

@Lentex Bah wat een nare droom zeg. Gelukkig maar een droom die je hopelijk snel weer kwijtraakt en vooral je gevoel erbij. Goed om nu even wat leuks/ afleidends te doen idd :kissing_heart:

2 likes

Maar HOEZO heb ik mijn bol pakket ineens bij een andere Albert Heijn laten bezorgen. Een die net te ver is om nu heen te gaan in deze temperaturen.

2 likes

Dit heb ik ook, maar ga nu toch maar echt even beginnen met werken en proberen veel werk in paar uren te doen zodat ik productiever ben dan wanneer ik op kantoor zou zitten en hele tijd zou gaan kletsen.

1 like

Lijkt me op de universiteit toch niet zo’n rare outfit toch? Blote schouders zijn toch ook niet on-netjes?
Tenzij je een heel zakelijk afspraak hebt of op een kantoor met strenge regels werkt, lijkt me dit een prima outfit. Veel en veel te warm om meer aan te doen!

1 like

Ja ik heb beetje geleerd dat schouders/oksels bedekt moeten zijn. Maar ik heb inderdaad niks boeiends te doen @GroenTakje maar toch. Stom zo overbewust van mezelf. Is niet eens om mijn lichaamsvormen, maar om of ik er ordinair/ongepast bij loop. Terwijl mijn rok echt niet super kort is en ik ook geen enorm decolleté heb ofzo.

Volgens mij is dat achterhaald hoor! Helemaal in zo’n informele setting.
Ik zit met blote schouders op mijn werk nu.
Maargoed, je moet je wel prettig voelen natuurlijk. Misschien toch proberen om er aan te wennen?

1 like

Gisteravond was ik echt kwaad en heb ik bewust uit woede m’n mobiel van bovenaan de trap gegooid, ik ging er vanuit dat er geen enkele barst in kwam. Weetniet waarom, een soort voorgevoel? Maar geen enkel krasje of barstje haha. Wel een heel kinderachtige actie van me maargoed.

3 likes

Ben met de bus naar de supermarkt (1 halte), omdat de bus airco heeft :’) omg op mezelf.

4 likes

In love met het nieuwe liedje van Taylor Swift :smiling_face_with_three_hearts:

Hahah toevallig heb ik nu na jarenlang met gebarsten iPhones te lopen wel een Nokia! :’)

2 likes

Ik weet echt niet wat ik vandaag moet doen

Ik ga voor de ventilator!

1 like

Kun je dat niet beter eerst doen? En water erin zodat het wat kan opwarmen. Ik weet nog van vroeger dat zulke badjes altijd zo’n anticlimax water omdat het water veel en veel te koud was :cry: