Wat je even kwijt wil #24

Dr heeft gister iemand op w.eh.ka.mp een bestelling gedaan via het account van mijn vriend. Meteen achteraan gegaan dus het is opgelost gelukkig, maar wtf joh? Diegene laat het lekker bij een punt afleveren, dus je hebt geen idee wie het gedaan heeft

Ik woon in Zeeland! Je mag me een berichtje sturen als je wat samen wil doen :slightly_smiling_face:

1 like

Ik sta in een tent van zwarte zeilen noten te branden, dit is echt niet te doen! Heb net waterpistooltjes gekocht voor m’n collega en mij, eerst lachtte hij me uit maar nu staan we lekker te spuiten. Enige vorm van verkoeling :weary:

1 like

Ik heb deze week vrij en nou krijg ik appjes van collega’s met: “je hebt het wel getroffen zeg!”

Nou Gerda ik ruil graag met je. Ik bel het liefst nu op dat ik naar kantoor kom. Helaas zijn de komende 10 weken allemaal al bezet voor vakantie dus blijf ik maar thuis :weary:

1 like

Hahahah thanks :heart: Ik ga beginnen aan queer eye

4 likes

Mijn voeten zijn aan het opzwellen. Lig al op een stoel ermee hoop dat het wat helpt

Ja en het stomste is nog dat ik niet persé vrij wilde, maar rekening moet houden met de bouwvak van mijn vriend. #zwaarleven

Fuck ik ontdektnet dat ik op de temperatuur kan klikken in mn app en dat er dan meer details te zien zijn. Ik moet nu vrijdag weer werken en het wordt 38 graden, gevoelstemperatuur 47!!!1!!!11!!!1!!!

1 like

Bruto! Ze praten altijd over bruto

1 like

Gvd dikke blaar onder mn voet door slippers. En net ook nog ongesteld geworden . Echt zo klote, heb het normaal al warm daarvan.

47?!?!
Ik moet ook vrijdag werken, buiten in de zon :sob::sob::sob:

sorry :pensive:

1 like

Ik heb zometeen een begrafenis, dus ik ga me in een jurkje hijsen met een sjaaltje om mijn schouders. Meer kan ik niet aan qua stoffen vandaag.

1 like

Ik heb hier serieus nooit meer bij stilgestaan
 ik ga waarschijnlijk teveel verdienen dus heb het maar meteen stopgezet :hushed:

1 like

Ik ga deze week naar de Efteling en t wordt dan 38 graden. Zo geen zin om met die hitte uren in de rij te staan voor attracties, maar we kunnen het niet meer verplaatsen omdat we al kaartjes met datum hebben.

M’n vriend zit hele dag tegen me te klagen over zn spelletje. Dat het een kut spel is. Stop dan met spelen? Scheelt je een hoop tijd. En frustratie :+1:t2:

2 likes

Er zit zo’n enorme enorme smerige grote zwarte rups op mijn gordijn. Had hem bijna aangeraakt ook nog. Ben er helemaal hysterisch van en voel me helemaal vies

Oh wat een hel

1 like

Ik moest er ineens aan denken dat we vroeger op de middelbare school wel eens eerder naar huis gestuurd werden als er debiele weersomstandigheden voorspeld waren (grote stormen etc), zodat iedereen nog naar huis kon. Ik wilde kijken of ze dat ook zouden doen met heel hoge temperaturen, aangezien het schoolgebouw echt shit was.

Maar het is natuurlijk vakantie in mijn regio ;’’’’)

3 likes

Dit heb ik ook gehad met zalando, nu 2 jaar later hebben ze nog steeds mijn e-mail geblokt :expressionless: