Wat je even kwijt wil #24

Lekker 10x in de piranha! Met zulke temperaturen is het vast niet zo druk, dat scheelt.

1 like

Ah dat is echt klote! Al denk ik dat het niet mega druk zal zijn hoor, door het weer. Zag ook dat ze waterpistolen hebben ingezet voor verkoeling haha.

1 like

Lekker vaak in de waterattracties!!
Ga je door de week? Dan is het vaak niet megadruk (hoorde ik) ik hoop het voor je!!

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Oh dit lijkt me echt de hel. Ik werk als postbode dus is heerlijk, not. Normaal gesproken begin ik altijd om 7 maar heb vrijdagochtend een afspraak waardoor ik op z’n vroegst pas rond half 10 kan beginnen :skull:

@Blush @FrozenFlame en @Lentex ja inderdaad vaak in de wateratttacties. Ik ga vrijdag dus dat is begin van het weekend en volgens de site van de Efteling verwachten ze gewoon de hele zomer veel bezoekers, vanwege de vakantie. Ik ben benieuwd. Een vriend van me werkt in een dierentuin en die zegt dat het met deze temperaturen erg druk is. Dus ik weet niet of mensen hun dagje weg verzetten vanwege de hitte. Laten we het hopen, haha.

1 like

Pff nu al 29 graden binnen. Spray mezelf nu steeds onder met de plantenspuit met de waaier voor me bij gebrek aan airco haha

Het enige wat ik kan doen op deze dag is Vossi Bop van Stormzy op repeat luisteren en ijskoffie drinken.

1 like

Heb een dutje gedaan op de bank. Hoop dat de kinderkamers vanavond wat koeler zijn, want het is echt niet te doen daar waardoor ze steeds wakker worden😫

1 like

droomtemperaturen op m’n volgende vakantiebestemming :heart_eyes:

16 likes

“Naast dat het GVB het reizigers tijdelijk toestaat om te drinken in de voertuigen, is er (…)”

“Ook de Rotterdamse vervoerder RET laat weten dat water drinken is toegestaan.”

Ok het is nieuw voor me dat je eigenlijk geen water mag drinken in een bus of metro :’)

27 likes

Ik ging net mn bestelling passen, op zolder.
Het was een jumpsuit met lange mouwen zonder stretch. Ik kreeg hem dus bijna niet meer uit en moet nu de halve dag bijkomen van deze struggle in de hitte denk ik.
Hij stond wel mooi maar weet niet of ik dat ding snel uit kan krijgen als ik moet plassen haha

3 likes

Klagen bij de arbo heeft inderdaad niet zoveel zin. Ik krijg als arboarts ook soms te horen dat mensen in een onveilige omgeving werken (of dat nou qua temperatuur of iets anders is), maar meer dan de werkgever adviseren om het aan te passen (of eventueel een werkplekonderzoek te laten plaatsvinden of een arbeidshygiënist in te zetten, oid) kan ik daar volgens mij niet mee. Ik kan wel vragen om een RI&E, maar als dat er niet is houdt het voor mij ook op. Om het echt te laten controleren, moet je volgens mij bij de inspectie SZW zijn.

Ik vind het natuurlijk ook echt debiel dat er zoveel werkgevers zijn die geen goede klimaatbeheersing hebben, dat als eerste. Ik wilde alleen even uitleggen waarom de arbodienst er (als een werkgever niet mee wil werken) weinig aan kan doen.

2 likes

Ik heb gister ZO hard gelachen. Ik had afgesproken met een vriendin van de middelbare school die ik al heeel lang niet had gezien. Het was echt suupergezellig, maar we hadden het een beetje over dramatische dingen in ons leven. Op den duur zei ze iets van: “Jouw cavia is niet doder dan die van mij” ofzo, ik weet niet eens meer hoe het precies ging. En het was een paar seconden stil en ik zeg: “…zat je op het ellegirlforum…?” Blijkt ze dus ook echt mee te lezen (HOI ALS JE DIT LEEST). Zoooo hard gelachen hierom.

49 likes

Haha dit is zowel leuk als m’n angst😂

14 likes

Kun je dit niet aan hun voorleggen? En is het in hetzelfde gebouw? Anders als compromis van allebei de optredens een deel meepakken? Of eventueel dat jij eerst naar jouw artiest gaat en later bij de rest aansluit?

1 like

Ik heb net een vette paniek aanval gehad en nu zit ik met 37 graden mn huis te poetsen in de hoop dat dat me rust brengt.

Ik lees net dat het Vuurwerkfestival in Scheveningen niet doorgaat dit jaar, echt jammer

Ik moet ineens weer denken aan

FRE SH A VOCA DO

19 likes

Maar… had ze jou herkend? Want dit lijkt me vet leuk als ze totaal geen idee heeft dat ik meepost etc. Maar anders lijkt het me de hel haha

1 like