Wat je even kwijt wil #24

Hahah, neeee.

Wil ik net voor ik ga nog even mijn flesje met koud water vullen op het werk, wat denk je? Komt alleen nog maar lauw water uit? Werd gewoon niet koud. oke.

Dus nu heb ik maar een milkshake mango/passie gehaald bij de friettent.

9 likes

Ik heb vanochtend voor het eerst een spray tan laten doen. Heb dit weekend een feestje en ik word alleen maar rood als ik in deze zon ga zitten. Dus nu heerlijk binnen voor de ventilator en alsnog een mooi kleurtje voor dit weekend. Blijf ook echt maar in de spiegel kijken, zoooo mooi bruin haha!

3 likes

Ik las wel mee, ja!

1 like

Ik heb vanavond een concert en het kaartje moet verplicht op een A4 uitgeprint zijn, volledig. Maar hij is net iets te klein afgedrukt¿¿ Weet niet of ik het aandurf of hier ter plekke nog een printer moet zoeken haha

Ahh dr was weer een half griekse vrouw haha. En ze zag aan mn gezicht dat ik grieks was zo leuk.

3 likes

Waarom krijg ik allemaal pushberichten dat er een hitterecord is. Dit is geen goed nieuws hoor

1 like

We hebben hier ook nog een meeting topic. Misschien dat hier mensen het over het hoofd zien, die dat topic wel zien of volgen. Ik zal hem even zoeken.

https://www.forumfeminarum.nl/t/algemeen-meetingtopic/2548

Wat rot, en dan ook nog dit weer erbij. :frowning_face: Helpt het poetsen een beetje?

Als er nog FF’ers (ik wilde ellegirls typen haha) behoefte hebben aan verkoeling, mijn zwembad in het oosten van het land is geopend :smile:

14 likes

Nog niet, hopelijk als het klaar is. Kon gewoon niet op de bank zitten in die tering zooi!

1 like

Zo fijn om in de bieb te zitten. Rest van de week ga ik hier ook werken/lezen/relaxen, dat ik dit niet eerder bedacht heb :sweat:

1 like

Het waait hier nog best wel redelijk eigenlijk, verbaast me

M’n huis is inmiddels bijna 35 graden. Ik wil graag naar buiten want daar is het fijner wrs maar wat moet ik doen. Heb niks te doen. Geen zin in rondje lopen ofzo.

Onder een lauwe/koude douche staan? Door de supermarkt struinen, ergens wat drinken
 maar ja moeilijk te bedenken wat te doen met dit weer

2 likes

Baantjes trekken in een buitenzwembad
Naar een plas/naar een park om onder een boom in de schaduw een boek te lezen
Of op een terras neerstrijken en koude drankjes bestellen

1 like

Ik ben nu op vakantie, het is hier 30 graden en ik lig aan het zwembad. Kom zaterdag thuis en ben zo blij met die timing :sweat_smile:

Lekker is dat! Dat oplichten gaat ook steeds verder

Waar ik zit is het nu 26 graden (ben in Noorwegen). Ben een berg opgelopen en dat was echt het domste idee ooit om te doen zonder dat je van te voren de temperatuur checkt.

1 like

Ik ook, maar ik zie het zelf ook alleen maar omdat ik niet aan het werk ben hahaha