Wat je even kwijt wil #24

Is het slim om een 2de gaatje te laten schieten, of kan je dat beter laten piercen? Dat stukje is bij mij net zo zacht als waar mijn eerste gaatje zit.

Snap ik! Hopelijk voel je je snel wat beter.

Ik zou het gewoon laten schieten, heb tot m’n 4e gaatje laten schieten en helemaal geen problemen mee.

1 like

Ik ben om 3 uur naar huis gegaan, afgekoeld in het zwembadje en nu zit ik binnen met de airco en is het 24 graden. Prima zo, ik ga lekker zitten knopen met de gordijnen dicht.

1 like

Is dat dan niet aan haar om dat te zeggen of niet. Snap dat mensen zich zorgen maken als iemand zomaar weg is. Maar het is nog altijd aan dirgene om uitleg te geven of niet.

Lief van jou wel dat je mensen gerust wilt stellen.

Ik weet echt niet wat ik moet eten met dit weer. Nergens zin in. Behalve ijsjes dan

1 like

Miss wil ze zichzelf niet outen als ze een nieuwe naam heeft.

Dat probleem heb ik ook

Ik heb nog een stokbrood liggen. Ga mezelf zo maar naar de supermarkt slepen voor lekker beleg. En ijsjes. Heel veel ijsjes

3 likes

Goedzo!!
Jaa heftig zo heet he… en anders matrassen mee naaar beneden en beneden slapen :joy:

Vooral ook omdat dit al vaker is voorgekomen maargoed zal wel met een reden zijn

De gemeente kan jou gewoon een bewijs geven dat jij de enige bewoner van dat adres bent.

Mijn bh afdoen is echt de beste keuze van de dag geweest.

11 likes

Nee geen idee, maar mijn zus kreeg ook rekeningen en deurwaarders voor een vorige bewoner en toen heeft ze een formulier opgevraagd waarop staat dat zij de enige bewoner is. Maar als zij bevestigen dat die persoon er wel gewoond heeft, dan kunnen ze dat toch ook op papier zetten?

En die factuur is geadresseerd met jouw naam erop, of die van die andere persoon? Zij kunnen niet zomaar iets op jouw naam factureren als het niet met jouw naam is besteld. Zelfs al woon je op hetzelfde adres (wat niet eens zo is). Zij moeten toch kunnen zien lijkt me dat dat pakket door iemand anders is besteld? Dan moeten ze die factuur aan hem adresseren, die komt dan misschien wel op jouw mat terecht maar stuur je dan ongeopend retour afzender met de mededeling ā€˜geadresseerde onbekend op dit adres’. Zo doe ik het altijd. Rare gang van zaken dat jij dat zou moeten bewijzen.

Dit is de 4e trein waar ik vandaag zit maar volgensmij is dit de eerste met airco?

1 like

Yes ik mag 33n uur eerder weg zo blij

1 like

Je bedoelt het ongetwijfeld goed, maar misschien wil ze juist bewust onder de radar blijven en niet dat mensen weten dat ze er nog is? Als dat zo is dan leest ze zelf die berichtjes waarschijnlijk ook, denk dat het vooral aan haar is of ze daarop wil reageren of niet.

Oh sorry zie nu pas dat je veel berichtjes hebt gekregen. Ik snap jouw volkomrn hoor en vind t ook heel lief. Ik dacht heel erg vanuit mezelf van wat ik fijn zou vinden haha. Vind 10 berichtjes nu over hetzelfde naar jou nu ook teveel van t goede.

2 likes

Rups van een koolwitje? Of misschien wel de buxusmot

1 like