Wat je even kwijt wil #24

Als het mijn post was. Ik had hem verwijderd omdat ik niet goed gelezen/begrepen had en om die reden dus ook mijn reactie weg gehaald.

Nou idd

Het staat iedereen vrij om te verdwijnen hier zonder aankondiging of vervolg. Dit is geen vriendschap, dit is een forum en niemand is elkaar iets verplicht.

5 likes

Nouu vind in dit geval wel beetje anders eigenlijk

Waarom?

Mijn vriend ergert zich aan iets aan mij (wat niet aan mij ligt) en nu heeft ie me niet uitgenodigd om te gaan zwemmen maar wel tussen neus en lippen genoemd dat hij gaat zwemmen en ik ben ZO STIKJALOERS!!!

Wat ontzettend lullig die sneer.

Je hebt geen idee waarom mensen hier verdwijnen en proberen anoniem terug te komen. Je snapt dat er ook ontzettend veel meelezers zijn en dat mensen het echt niet zomaar voor de lol doen.

2 likes

En wederom heb ik het idee dat er honderdduizend dingen langs me heen gaan hier.

33 likes

Ja ik heb die nieuwe accounts ook nooit door helaas.

1 like

Conclusie; je posts/account zullen altijd voor één persoon of meerderen te herleiden zijn naar een oud(er) account. Volgende conclusie: je bent nooit meer anoniem. Laatste conclusie: ik persoonlijk zou het niet eens meer proberen, die illusie heb ik allang niet meer.

1 like

Ik spendeer ongeveer 23 uur en 45 minuten per dag op dit forum en nog mis ik van alles.

Alleen @Axolotl had ik door :grin: (als dit weg moet moet je het zeggen maar aangezien je het zelf gister deelde)

16 likes

Omg eindelijk klaar met 2 dagen nonstop werken, m’n zwembadje loopt al vol <3

1 like

Ik voel hetzelfde! Ik zit dagelijks op het forum en nog steeds mis ik werkelijk alles.

2 likes

Daar hoef je je helemaal niet voor te verontschuldigen, (semi-)chronisch slaaptekort is gewoon vreselijk. Ik hoop dat het de aankomende nacht beter gaat. Knuffel :yellow_heart:

@Lentex Zo’n droom is ook heel naar, lijkt me. Hopelijk heb je inmiddels wat afleiding gehad en voel je je beter!

1 like

De bieb is dicht. Nu met een koud biertje voor de ventilator. Ik zweet nu al minder dan net, positief dus

1 like

Ik heb dit ook wel maar ik denk dat het komt omdat hier heel veel mensen erg actief zijn. En in veel topics wordt er veel gepost. Dan mis je volgens mij soms nog wel eens iets

Er staat 1 in t grieks
 ( kom ik wel mee weg he)

4 likes

Ik zit zo in dubio of ik ga sporten vanavond. Ben al de hele dag aan het twijfelen en al 10x van gedachten veranderd. Dit is onderhand nog vermoeiender dan het sporten zelf.

Over wat voor sport ben je aan het twijfelen / in welke omstandigheden?

1 like

Ik zou het doen! Ben vanmiddag geweest en lichaamsbeweging gaf voldoening en de sportschool was relatief koud

1 like

Duidelijk over iemand outen en zeggen dat diegene er nog is.
Maar stel dat er wel iets is gebeurd met iemand in het echt. Laat ik mezelf even noemen. Stel er gebeurt iets met mij, weet ik veel ik raak ernstig gewond in het ziekenhuis ofzo en er komen hier allemaal berichten voorbij van “waar is 
”. En stel een bekende van mij die hier ook forumt weet dat er iets met mij is gebeurd, maar ja ze kan mij geen toestemming vragen om er iets over te zeggen want ik lig onbereikbaar in het ziekenhuis. Blijft het dan voor altijd een mysterie? En dus altijd weer mensen (nu waan ik mezelf wel onvergetelijk :p) die vragen of iemand weet waar ellegirltalk is.
Nou ik denk hier dus wel eens over na :’). Dat is niet outen qua ander account, maar stel ik had nu niks gezegd dan konden mensen dus ook maar in de veronderstelling blijven dat er iets gebeurd kon zijn. Hoe lang laat je dat voortduren?

3 likes