Ik vind dat je nu wel een beetje te ver doordenkt. Het leven gaat ook door hè, ook op het forum.
Ok.
Maar het ding is juist dat het leven ook stopt ook
We gaan allemaal eens dood en de een eerder dan de ander, ik vraag me wel eens af wat er dan zou gebeuren hier. Is toch niet heel raar? Zeker niet als een fervent meeposter opeens verdwijnt.
Maar dit is meer mijn associatieve geheugen die begon te denken over opeens verdwijnende forumleden en noties daarvan wel of niet maken. Vind ik best interessant.
Ik ben altijd panisch dat als ik anoniem terug kom dat iedereen het gelijk doorheeft. Wss ook omdat Uglyprins de enige naam is die ik kan bedenken…
Ik herken ook eigenlijk nooit iemand, gelukkig werk ik niet bij de politie. Vraag me echt af of mensen mij zouden herkennen met een ander account.
Als je over heet water drinken begint dan weet ik genoeg. Al kunnen het nog een paar anderen zijn maar gokkans wordt wel groot 
Mijn vriend vraagt of ik kom zwemmen maar dat zwembad staat midden in de stad en ik durf daar dus no way heen met bikini of badkleding. Dus nu ga ik maar niet…
Ik ben gewoon van mijn padje door de hitte. Net naar huis gereden (airco kapot) en ik moest echt even bijkomen net 
Ik hoef morgen pas smiddags te beginnen (lekker in m’n lange broek voor een oven staan/over een terras rennen) dus ik ga 's ochtends eerst lekker zwemmen met vrienden aan de plas en ik heb er nu al zoveel zin in. Gisteren ook al geweest en toen was het eigenlijk nog te koud maar morgen is het wel top denk ik
Om die ongerustheid bij anderen weg te nemen en wat zekerheid te geven. Daar begon het allemaal mee :’)
Maar ok dat is mijn verantwoordelijkheid niet, het is duidelijk.
Nou iedereen kan bij mij dus rustig anoniem zijn, ik heb niks door 
Ik moet zo lachen om maat regelen die mensen nemen om hun huisdieren koel te houden. En dat die eigenwijze diertjes gewoon lekker vol in de zon gaan liggen.
Oh ik zie nu dat ik blijkbaar met een rode ongesteldheids vlek in mn jurk heb rondgelopen 
Als het gewoon in de sportschool is (mits er airco is), is het wel te doen volgens mij. Ik ben van ook geweest en het was wel warm maar niet dat ik dacht omg ik ga dood - en in mijn sportschool hebben ze alleen ventilatoren
Moet je eens voor de grap naar een beuty topic gaan. Denk altijd dat ik op een heel ander forum ben beland. Wie zijn al die mensen.
Je kunt toch iets er overheen aandoen, zoals een jurkje, of begrijp ik het niet helemaal?
Nee ik wil gewoon niet in badkleding in het openbaar door onzekerheid (al helemaal niet midden in de stad waar ik woon, is een tijdelijk zwembad gezet), dus vandaar dat ik zijn uitnodiging af heb geslagen.
Of het too good to go topic 
Ik kan je geen PB sturen!
Jawel, je kunt iedereen pb’en. Gewoon ff naar je eigen profiel gaan > berichten > nieuw bericht > username intypen bij ontvanger.
Ik heb zin in havermout als avondeten. Gelukkig woon ik alleen en kan ik dit schaamteloos doen.
Ik haat mezelf als er korting is haha. Vanavond 25% korting bij Douglas, dus ik bestel een nieuwe beautyblender die ik al tijdje nodig heb. En wat doe ik? Koop ik er nog een soort van ‘reisdoosje’ bij voor dat ding ‘omdat er toch korting is’. Heb ik in totaal nog steeds meer uitgegeven dan die blender zonder korting 
Najah heb ik in ieder geval een fancy ding om de blender mee te nemen op vakantie.