Wat je even kwijt wil #24

Als iedereen nu even een forumbuddy neemt. Dan kun je met diegene overleggen onder welke omstandigheden je geout wenst te worden. Maak de volmacht bekend bij de moderators en dan hebben we deze issues niet meer.

Heeft iedereen z’n buddy? Ja? Dan kunnen we door.

19 likes

Haha nee hoor zit niet zo anoniem hier dus is prima :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zo eentje zag ik net ook op het station voorbij lopen. Kon mn ogen er niet van af houden haha

1 like

Ik wil gaan bodypumpen. Twijfel vooral omdat ik morgenochtend ook ga (wel krachttraining dan, maar heb een afspraak dus kan dat niet afzeggen of verzetten) en omdat ik van stilzitten al zweet haha (al is het wel pas om 8 uur dus hopelijk is het dan piepklein beetje minder warm)

@vitaminwater ah thanks, koel klinkt wel heel aantrekkelijk haha.

Maar het verschil met iemand die zelf haar account verwijdert en een anoniem account maakt of iemand die een ongeluk krijgt maar gewoon niet meer online is, is ook heel groot. Voor een ongeluk kies je niet en zelf je account verwijderen daar kies je wel voor.

1 like

Mijn vraag gaat over als er wél iets ernstigs iets gebeurd met iemand maar diegene kan niemand laten weten dát er iets gebeurd is. Dus je kan geen toestemming vragen. Dan kun je dus in theorie vragen blijven krijgen in topics van “waar is persoon x?”. En zonder toestemming mag je dan niks laten blijken, dus dan moet je tot in den treuren die berichten onbeantwoord laten?

En als ik iemand ga berichten van “Jo ze vragen of alles ok is? Mag ik dat zeggen?” Dan is er altijd nog een kans dat diegene helemaal niet de oude forummer is, dan out ik diegene alsnog bij de ontvanger van het bericht?

Ik vind dat je nu wel een beetje te ver doordenkt. Het leven gaat ook door hè, ook op het forum.

11 likes

Ok.
Maar het ding is juist dat het leven ook stopt ook :wink: We gaan allemaal eens dood en de een eerder dan de ander, ik vraag me wel eens af wat er dan zou gebeuren hier. Is toch niet heel raar? Zeker niet als een fervent meeposter opeens verdwijnt.

Maar dit is meer mijn associatieve geheugen die begon te denken over opeens verdwijnende forumleden en noties daarvan wel of niet maken. Vind ik best interessant.

Ik ben altijd panisch dat als ik anoniem terug kom dat iedereen het gelijk doorheeft. Wss ook omdat Uglyprins de enige naam is die ik kan bedenken…

18 likes

Ik herken ook eigenlijk nooit iemand, gelukkig werk ik niet bij de politie. Vraag me echt af of mensen mij zouden herkennen met een ander account.

4 likes

Als je over heet water drinken begint dan weet ik genoeg. Al kunnen het nog een paar anderen zijn maar gokkans wordt wel groot :stuck_out_tongue:

3 likes

Mijn vriend vraagt of ik kom zwemmen maar dat zwembad staat midden in de stad en ik durf daar dus no way heen met bikini of badkleding. Dus nu ga ik maar niet…

Ik ben gewoon van mijn padje door de hitte. Net naar huis gereden (airco kapot) en ik moest echt even bijkomen net :open_mouth:

Ik hoef morgen pas smiddags te beginnen (lekker in m’n lange broek voor een oven staan/over een terras rennen) dus ik ga 's ochtends eerst lekker zwemmen met vrienden aan de plas en ik heb er nu al zoveel zin in. Gisteren ook al geweest en toen was het eigenlijk nog te koud maar morgen is het wel top denk ik

Om die ongerustheid bij anderen weg te nemen en wat zekerheid te geven. Daar begon het allemaal mee :’)
Maar ok dat is mijn verantwoordelijkheid niet, het is duidelijk.

1 like

Nou iedereen kan bij mij dus rustig anoniem zijn, ik heb niks door :thumbsup:

14 likes

Ik moet zo lachen om maat regelen die mensen nemen om hun huisdieren koel te houden. En dat die eigenwijze diertjes gewoon lekker vol in de zon gaan liggen.

Oh ik zie nu dat ik blijkbaar met een rode ongesteldheids vlek in mn jurk heb rondgelopen :slightly_smiling_face:

2 likes

Als het gewoon in de sportschool is (mits er airco is), is het wel te doen volgens mij. Ik ben van ook geweest en het was wel warm maar niet dat ik dacht omg ik ga dood - en in mijn sportschool hebben ze alleen ventilatoren

1 like

Moet je eens voor de grap naar een beuty topic gaan. Denk altijd dat ik op een heel ander forum ben beland. Wie zijn al die mensen.

14 likes

Je kunt toch iets er overheen aandoen, zoals een jurkje, of begrijp ik het niet helemaal?

1 like