Wat je even kwijt wil #24

Nee ik wil gewoon niet in badkleding in het openbaar door onzekerheid (al helemaal niet midden in de stad waar ik woon, is een tijdelijk zwembad gezet), dus vandaar dat ik zijn uitnodiging af heb geslagen.

1 like

Of het too good to go topic :frowning:

4 likes

Ik kan je geen PB sturen!

Jawel, je kunt iedereen pb’en. Gewoon ff naar je eigen profiel gaan > berichten > nieuw bericht > username intypen bij ontvanger.

1 like

Ik heb zin in havermout als avondeten. Gelukkig woon ik alleen en kan ik dit schaamteloos doen.

6 likes

Ik haat mezelf als er korting is haha. Vanavond 25% korting bij Douglas, dus ik bestel een nieuwe beautyblender die ik al tijdje nodig heb. En wat doe ik? Koop ik er nog een soort van ā€˜reisdoosje’ bij voor dat ding ā€˜omdat er toch korting is’. Heb ik in totaal nog steeds meer uitgegeven dan die blender zonder korting :roll_eyes:

Najah heb ik in ieder geval een fancy ding om de blender mee te nemen op vakantie. :ok_hand:t2:

3 likes

Mijn garderobe is toch echt niet toereikend met dit weer.

1 like

Ik denk dat dit in de huisregels moet komen. Of ergens anders waar iedereen het leest haha zie het zo vaak!

Niemand leest die dingen haha. Sommige vragen komen zo vaak. Er zou een direct door link iets naar een uitleg pagina moeten komen als je zon vraag die 1000x is gesteld in typt haha

1 like

Heldinnen!

Haha ja echt he. Denk dat deze nog vaker voorbijkomt dan hoe vaak was jij je beddengoed/hoe noem jij siroop-ranja-aanmaaklimonade?

Die oplossing van @anon39978576 is wel goeie. Of een soort botje die dit beantwoordt.

4 likes

Chill! Nou hopen dat men het ook gaat lezen.

Super! Lijkt me ideaal

Ik dacht echt dat hier hardlopen! stond. Snapte het al niet. Wat een mindfuck

1 like

Parels voor de zwijnen. Maar de moeite wordt ten zeerste gewaardeerd.

PS: Hoe groot is jouw collectie Larry David gifs?

Gewoon bestellen

Thuisbezorgd.nl

2 likes

Er is ƩƩn restaurant bij mij in de buurt maar ik durf daar eigenlijk niet heen omdat de vorige keer dat ik er was iedereen me heel raar aan keek
Maar ik heb trek en wil daar wel heen??
En ik heb perongeluk 30 euro betaald aan m’n uber ipv 20 omdat ik hem vooraf had besteld? Maar heb gelukkig nu een viavan van 6 euro dus dat scheelt weer haha

Gewoon gaan (welk restaurant?)

Haha ik kom thuis, heeft mijn vriend de televisie aangezet met een video waarop het aan het sneeuwen is inclusief sicke sneeuwstorm geluiden :’) dus met ogen dicht lijkt het net echt, helaas voel ik nog niks :cold_face:

6 likes