Ik ben nu een jaar afgestudeerd en aan het werk en dit is eigenlijk de eerste zomer waarin ik gewoon fulltime door moet werken. Op een week vakantie in augustus na. Maar eerder had ik gewoon minstens 6 weken vrij, af en toe wel een bijbaantje maar stelde niet veel voor. Zeker met dit weer heb ik zo veel zin om de hele dag te niksen, maar helaas. Kost me meer moeite dan ik dacht
Ik heb van NS een kobo abonnement gekregen om twee maanden uit te proberen maar hij doet het helemaal niet bij mij? Heb keurig alle stappen gevolgd.
Ughhghgh
Ik voel me zo slecht. Door het slaaptekort maakt mān hoofd weer overuren. Heb net geprobeerd mān gevoel weg te eten maar ben nu alleen maar kotsmisselijk en heb spijt. Misschien trigger dus ff blur
Een aantal jaar geleden zou ik nu automutileren maar dat doe ik, op een aantal keer na, al jaren niet meer. De drang is alleen zo hoog.
Self care etc werkt niet. Meditatie krijgt me niet rustig, mindfulnes zorgt niet voor meer overzicht in mān hoofd. Tekenen maakt me ongeduldig. Echt vreselijk dit. Ga maar proberen te slapen.
Sorry voor mān negatieve berichtjes van vandaag. Hopelijk verpest ik nu niet heel de sfeer hier. Maar ben blij dat ik het ff kwijt kan want mān man is chagrijnig door de warmte en snapt er ook geen hol van en jullie zijn veilig want ik ken jullie toch niet.
Jij mag zoveel mogelijk āānegatieve klaagpostāā posten als het jouw oplucht hoor. Hoop dat het snel wat koeler word en je lekker kunt rusten.
Hij staat op youtube!
Zeer vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk is morgen een betere dag.
Is het misschien een mogelijkheid dat de kinderen ergens een nachtje kunnen logeren? Zodat jij een nacht kan bijslapen.
Ik gun het jou (en je gezin) dat het beter met je gaat. Dit weer werkt ook allemaal niet mee, ga je je ook ellendig van voelen.
(Excuses als je hier niet op zit te wachten)
Wat vervelend dat je je zo voelt
Ik hoop dat jij en de kindjes vannacht een beetje kunnen slapen. Slaaptekort maakt alles zoveel lastiger. Mij helpt het soms om nog even een stuk flink door te wandelen, te douchen en dan in bed te gaan liggen. Misschien is dat iets voor je?
En juist fijn en goed toch, dat je hier een beetje kan ventileren?
Soms haalt dat net even de scherpe randjes eraf. Knuffel!
Ik heb surprise me gedaan, solo together! Leuke ervaring!
Ik zit in de tuin echt af te koelen en als ik niet helemaal knettergek werd van die kut muggen dan zou ik mān matras de tuin in slepen en hier slapen.
Niet dat dat ik überhaupt zou durven ofzo, maar het is zo lekker buiten!
Is toch een kot voor jou alleen opzoeken, of desnoods 2x een semester een kot van iemand op erasmus onderhuren een optie?
Als je echt niks vindt, zou ik toch overwegen om lekker in je huidig kot te blijven gezien je kotbaas dom genoeg was om een getekend contract naar jou te sturen ondanks dat hij je weg wil. Maar misschien ben ik te zakelijk haha.
Meubels raak je denk ik wel snel kwijt via facebookgroepen.
Je verpest niks! Als het jou helpt is het helemaal prima. Hoop dat je lekker slaapt vannacht!
Echt honderd procent niks voor mij maar ik ben dus een beetje dronken en moet morgen werken omg August WAAROM
Ik heb een tijdje geleden (half jaar / jaar terug, zoiets?) exact dezelfde oproep voor dit lakje in het nagellak topic geplaatst haha, en toen was @ibnzo zo lief om deze naar me op te sturen. Er is dus hoop 
@Rozevarken Ik heb je getagd in een comment van een andere forummer die hem misschien nog heeft
Ik heb hem wel en draag hem nauwelijks, dus ik kan hem wel naar je sturen.
Kopen of huren? En in welke regio? Ben zelf regio Antwerpen, dus wil gerust mee voor je uitkijken als ik iets op fb zie verschijnen bijvoorbeeld 
Wauw ik dacht āwat een zwervers op Schiphol opeensā⦠Zijn het allemaal gestrande reizigers. Mensen slapen zelfs achter de check-in balies en chillen op die stoelen.
Fijn sliep net een beetje is er een baby in de buurt aan het huilen. En ze laten die baby lekker huilen dus ik luister nu al een kwartier lang naar baby gekrijsā¦
Buiten is het nu echt perfect. 19 graden met een beetje wind!
Ja zou ik echt doen! Voor iedereen die wakker ligt.