Wat je even kwijt wil #24

Straks heb ik een strafzaak (mee met slachtoffers) dus ga al mega vroeg naar kantoor. Hopelijk ook wat eerder weg. :smirk::smirk::smirk: Ben wel zenuwachtig, haha.

Ik snap dat dat super vervelend is! Maar “ze laten die baby lekker huilen”…hij heeft helaas geen uitknop he :grimacing: hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen!

6 likes

Huren in Gent! 2 slaapkamers

1 like

Echt chill slapen met het raam open. Ik werd gisteren en vandaag om 5 uur wakker van de wekker van de buren :+1:t3:

Het verbaast me maar ik slaap heerlijk deze dagen. Nu is het ook niet super warm in mijn kamer maar toch een graad of 27 en ik heb het heel snel warm. Maar nee, super lekker geslapen en ben voor de verandering s ochtends blijer dan s avonds :woman_shrugging:t2:

2 likes

Om 9.40 gaat mijn verstandskies getrokken worden :neutral_face:

Ik ben echt blij met mijn airco. Heb hem de hele nacht aan laten staan en nu kan ik in koelte ontbijten

Ik heb hem ook nog!

1 like

Ik denk eerlijk gezegd dat het idd er niet stukken rustiger op wordt. Zoals een dag Efteling plan je vaak wel van tevoren want Kaatsheuvel ligt voor de meeste mensen ook niet om de hoek. Ik ben in 2017 ook op echt een hele warme zomerdag met m’n vader geweest en het was alsnog superleuk! Ik heb er heel weinig last van gehad. Weetniet of dat wat goedmaakt haha. Er zijn natuurlijk ook genoeg plekken om verkoeling te zoeken.

1 like

Ik vermoed dat dit een dupe is van Barry M Princess (al lijkt hij wat donkerder)? Die heb ik toevallig nog liggen en die mag je ook wel hebben hoor! :slight_smile:

1 like

Ik heb vijf muggenbulten op mijn tiet en ze jeuken nu al, maar kan niet echt krabben zo in het openbaar.

Lijkt me niet leuk voor jou. Maar soms blijft een baby gewoon huilen ook al troost je hem etc.
Die pauzeknop of muteknop is er jammer genoeg nog niet.
Edit: sorry ik zie dat @WhereTheLightIs bijna hetzelfde zei

Ik heb hem nog wel voor je liggen. Moet alleen even kijken of hij nog goed/niet stroperig is

1 like

De helft van mijn collega’s heeft slecht geslapen. Ik ben benieuwd vandaag! Anders eens even op zoek naar een ijsje.

Misschien onnodig:

Er zit een Fabienne chapot winkel in Haarlem. Ik hoop dat het een populair merk is. Misschien als je dichtbij woont leuk om even langs te gaan.

Ik dacht 2 weken geleden ook opgelicht te zijn, maar ze was het vergeten te posten en wegens vakantie had ze niets laten horen.

Wat zegt marktplaats dan? Zo van: hey dit account is een oplichter, ofzo?

1 like

Zo bizar (en dom) hoe mijn voeten verbrand zijn. Hele bovenkant is rood al twee dagen en opgezwollen. Zitten is oke, hardlopen (blijkbaar) ook, maar staan en gewoon lopen is echt pijnlijk. Heb er nu baking soda en een koude handdoek opgelegd? Haha die tip kende ik nog niet

Ik dacht dat ik allemaal leuke zomerkleding had, maar het zijn voorsl korte rokjes en croptops, dus eigenlijk heb ik helemaal niks bijzonders voor kantoor :frowning:

1 like

Werkt facebook bij jullie?