Ja!
Het is zo rustig op kantoor dat ik geen nieuwe mail heb. Echt zo fijn, dat is volgens mij nog nooit gebeurd. En nu in de airco een dag doorwerken en ijsjes eten
.
Ik heb er gewoon zin in om naar kantoor te gaan en lekker in 20 graden te zitten, heerlijk
Ik twijfel of ik mijn raam dicht heb gedaan. Laten we het hopen…
Ow deze is zo mooi. Ik heb 'm en gebruik 'm ook zo graag.
Mijn vriend vroeg midden in de nacht ‘wil je ook een ijsje?’ Dus ik zeg uhh nee? ‘Oh dan moet ik er twee eten!’ Had ie twee perenijsjes uit de vriezer gehaald.
Ik zie nu dat het hard over kwam haha. Maar ik bedoelde meer dat het heel lang duurde voordat er iemand bij ging kijken. Zo van het houd vanzelf wel op. Maar het lijkt mij dat een jonge baby niet voor niks huilt midden in de nacht.
Hoi ik weet niet goed waar ik dit het beste kan plaatsen maar ik ben zo blij dat ik hoop andere meiden ook blij te kunnen maken:
Ik heb al sinds ik met de pil gestopt ben hele heftige acne. Alsof ik een puber ben. Nu heb ik EINDELIJK iets gevonden dat werkt en vandaag ben ik voor het eerst in jaren zonder foundation de deur uit gegaan en dat is echt een ‘moment’. Dus het gaat om de lijn van Gladskin en dit is geen advertorial! Ik hoop gewoon meer meiden blij te kunnen maken met huidissues!
Oke ik heb mijn boodschappen al gedaan, nu thuis echt werken en niet zoals gisteren zitten suffen. Dan kan ik ook vroeg stoppen met werken.
Haha ik dacht al dat ik iets gemist had in dit topic van iemand die om Haarlem tips vroeg ofzo?
Ik heb de set van de gel en de dagcrème. Het is niet zo’n fijne crème vind ik want hij plakt en smeert niet lekker uit en trekt langzaam in maar hij werkt als een trein!
Had een superleuk topje besteld, laatste in mijn maat want daarna stond er uitverkocht. Krijg ik na 3 dagen een email dat het product niet op voorraad is en mijn bestelling dus geannuleerd is. Sukkels!!!
Nee was bij The Stone!
Ja precies. Het leven is soms zo oneerlijk.
Ik kom er net achter dat een oud-patiënt van mij in mijn appartementencomplex woont.
first world problems 
Denk niet dat ze stroom gebruiken? Op korte vakanties was ik gewoon wat uit, onder de douche of bij de kraan. Met shampoo of handzeep.
Ik neem altijd gewoon shampoo mee die ik ook als douchegel gebruik
Ah het is zo lekker koel op de uni, echt fijn. Heb alleen weinig zin om vanavond weer terug te fietsen want het koelt volgens mij pas af om 4 uur 's nachts 
Ik krijg zo n beugel. Wat doe ik mezelf aan.
Ja, ik heb deze ook al eens aangeraden! Mijn vriend gebruikt deze producten ook (maar dan met name voor rosacea), hij is er heel tevreden over! Hij gebruikt inmiddels alleen nog de facewash (van de overige producten), omdat zijn huid er zo op vooruit is gegaan dat hij de andere producten niet meer nodig heeft.