Wat je even kwijt wil #24

Hahaha ik sleep op vakantie allemaal dingen mee die ik normaal niet gebruik. Zoals glitter bodylotion ofzo en hakken die ik uiteindelijk toch niet ga dragen.
Misschien moet ik een "How to pack things you do absolutly NOT need " video maken.

16 likes

Nee maar ik was m’n gezicht eigenlijk niet. Dus ben niet een goed voorbeeld dan.

2 likes

Tof! Ik ga hopen voor een leuke bestemming voor je, maar dat komt vast goed :blush:

1 like

Ooh wat tof!! Heel leuk dat je eerste alleen reis een verassing is. Je houd ons op de hoogte he waar je heen gaat?

Ik vind dat ook echt verschrikkelijk aan werken. Dat gepuzzel met je vrije dagen. Ik krijg er zo’n benauwd gevoel van. En ik mis inderdaad ook dat heerlijke wekenlang niksen en zo ruim de tijd te hebben om even van alles los te komen.

2 likes

Maar wel heel goed dat je niet automutileert! Ik denk dat die drang nooit helemaal weg zal gaan, maar dat laat wel zien hoe knap het is dat je het niet doet!
Kun je een beetje afleiding vinden met muziek? Of even iets anders extreem; voeten in een bak ijskoud water, koude douche, even gillen in een kussen of gecontroleerd iets kapot gooien.
Sterkte! :green_heart:

1 like

Nooit gedacht dat ik zou zeggen dat ik jaloers ben op mijn vriend die nu aan het vliegen is naar Dublin waar het 20 graden is met wolken/buien. Ik wil ooook

6 likes

Ik heb eindelijk mijn declaratie van mijn dienstreis binnen. Nu mag ik van mezelf een nieuwe telefoon bestellen.

2 likes

Om 8 uur op de fiets naar de psycholoog (half uur fietsen), om half 10 terug. Meteen naar de fysio.
Nu naakt op bed liggen.
Hard “gewerkt” al vandaag. Toch?

9 likes

Hahaha jaa vooral het laatste. Dan draag ik op vakantie 3 outfits steeds over en over want de rest is stom haha.

Welke producten zou je aanraden van deze lijn? Ik heb geen hele heftige acne maar wel een onrustige huid en zit deze lijn al een tijdje te overwegen. Maar ik wil niet alles aanschaffen haha. Wat fijn dat het voor jou zo goed werkt!

Ik wil eigenlijk echt wat doen maar weet gewoon niet wat met de hitte… ben nu een docu aan het kijken op netflix haha

Ik gebruik de gel en de dagcrème!

1 like

@Barbie heb jij nou een tijdje terug ook etermis fillers gebruikt voor je lippen? Of was dat iemand anders

1 like

Heb je hier een link van? Kan niet vinden :sob:

merci bookoep

2 likes

Kan me niet herinneren of ik mijn medicatie al heb ingenomen… mag geen dubbele dosis maar zonder is ook niet goed. Shitzooi

Moet je het elke dag nemen? Kan je misschien tellen of iets van hoeveel je er hebt gebruikt/nog moet.

Is er een manier om minder te zweten? Ik loop 5 minuten van huis naar de bieb… zit ik hier is mijn gezicht kletsnat :disappointed:

Ja, maar kan me ook niet herinneren wanneer ik met dit doosje ben begonnen :sweat_smile: Neem het maar niet, als ik duizelig word vanmiddag weet ik dat ik ‘m vergeten ben haha

1 like