Wat je even kwijt wil #24

Nooit gedacht dat ik zou zeggen dat ik jaloers ben op mijn vriend die nu aan het vliegen is naar Dublin waar het 20 graden is met wolken/buien. Ik wil ooook

6 likes

Ik heb eindelijk mijn declaratie van mijn dienstreis binnen. Nu mag ik van mezelf een nieuwe telefoon bestellen.

2 likes

Om 8 uur op de fiets naar de psycholoog (half uur fietsen), om half 10 terug. Meteen naar de fysio.
Nu naakt op bed liggen.
Hard “gewerkt” al vandaag. Toch?

9 likes

Hahaha jaa vooral het laatste. Dan draag ik op vakantie 3 outfits steeds over en over want de rest is stom haha.

Welke producten zou je aanraden van deze lijn? Ik heb geen hele heftige acne maar wel een onrustige huid en zit deze lijn al een tijdje te overwegen. Maar ik wil niet alles aanschaffen haha. Wat fijn dat het voor jou zo goed werkt!

Ik wil eigenlijk echt wat doen maar weet gewoon niet wat met de hitte… ben nu een docu aan het kijken op netflix haha

Ik gebruik de gel en de dagcrème!

1 like

@Barbie heb jij nou een tijdje terug ook etermis fillers gebruikt voor je lippen? Of was dat iemand anders

1 like

Heb je hier een link van? Kan niet vinden :sob:

merci bookoep

2 likes

Kan me niet herinneren of ik mijn medicatie al heb ingenomen… mag geen dubbele dosis maar zonder is ook niet goed. Shitzooi

Moet je het elke dag nemen? Kan je misschien tellen of iets van hoeveel je er hebt gebruikt/nog moet.

Is er een manier om minder te zweten? Ik loop 5 minuten van huis naar de bieb… zit ik hier is mijn gezicht kletsnat :disappointed:

Ja, maar kan me ook niet herinneren wanneer ik met dit doosje ben begonnen :sweat_smile: Neem het maar niet, als ik duizelig word vanmiddag weet ik dat ik ‘m vergeten ben haha

1 like

Wat voor acne had je? Op je wangen of kin en dan vooral onderhuidse of meer met pus? Denk dat dat ook wel verschil maakt, waar ze zitten en wat voor puisten je hebt. Want ik lees dat het ingaat op een bepaalde bacterie, maar acne kan ook door een andere bacterie komen. Jetske Ultee raadt het af en ik twijfel. Ook doordat ik er scrub tussen zie staan en dat is sowieso een no go dacht ik.
Maar ik blijf alsnog benieuwd of dit me wel een perzikhuidje zou opleveren :’)

Is er toevallig iemand die weet hoelang je bij Superdry mag retourneren in de winkel? Iets meer dan twee weken geleden een top gekocht, maar ik zie nu dat de naden bij de bandjes een beetje gescheurd zijn… Ongedragen en kaartje hangt er nog aan. Geen zin om met deze hitte voor niks de stad in te gaan.

Ik heb het ook maar opgegeven dat ik “iets moet doen” vandaag… Netflix staat hier ook aan!

2 likes

Ik ben naar een terras gefietst voor lunch!! Eten moet je toch.

1 like

Da’s waar, smakelijk!

Als het een ongedragen defect product is maakt dat helemaal niet uit, zij hebben jou een ondeugdelijk product verkocht en dat mag je altijd retourneren.

1 like