Wat je even kwijt wil #24

Wat voor acne had je? Op je wangen of kin en dan vooral onderhuidse of meer met pus? Denk dat dat ook wel verschil maakt, waar ze zitten en wat voor puisten je hebt. Want ik lees dat het ingaat op een bepaalde bacterie, maar acne kan ook door een andere bacterie komen. Jetske Ultee raadt het af en ik twijfel. Ook doordat ik er scrub tussen zie staan en dat is sowieso een no go dacht ik.
Maar ik blijf alsnog benieuwd of dit me wel een perzikhuidje zou opleveren :’)

Is er toevallig iemand die weet hoelang je bij Superdry mag retourneren in de winkel? Iets meer dan twee weken geleden een top gekocht, maar ik zie nu dat de naden bij de bandjes een beetje gescheurd zijn… Ongedragen en kaartje hangt er nog aan. Geen zin om met deze hitte voor niks de stad in te gaan.

Ik heb het ook maar opgegeven dat ik “iets moet doen” vandaag… Netflix staat hier ook aan!

2 likes

Ik ben naar een terras gefietst voor lunch!! Eten moet je toch.

1 like

Da’s waar, smakelijk!

Als het een ongedragen defect product is maakt dat helemaal niet uit, zij hebben jou een ondeugdelijk product verkocht en dat mag je altijd retourneren.

1 like

Pauze.
Welverdiend want in de thuiszorg is het niet te harden bij sommige oudjes in huis.
Baad onderhand in mijn eigen zweet

2 likes

Dank je! Het uithalen was echt zo gedaan en geen centje pijn. Heb net het laatste gaasje eruit gehaald. Het voelt nu gewoon heel eng aan. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Nog meer mensen ervaring met het verwijderen van een bovenste verstandkies? Hoe ging de genezing?

1 like

Gisteren ben ik met een vriendin naar Ikea geweest voor haar nieuwe huis (was mega koel trouwens, dus een tip als je wilt vluchten voor hitte) en nu heb ik helemaal zin om zelf ook een huis in te richten. Ik woon nog thuis en nog geen concrete plannen om weg te gaan, dus het zal nog wel even duren. Wel een dikke kans dat onze huizen er hetzelfde uit gaan zien aangezien we erg dezelfde interieursmaak bleken te hebben

5 likes

Ik heb al m’n verstandskiezen laten verwijderen en het genezing viel me 100% mee elke keer. Ja t is ff kut op de dag zelf maar ik nam gewoon lekker paracetamol en op dag twee kon ik voorzichtig eten met de andere kant. Moet er wel bij zeggen dat elke kies er mega makkelijk uitkwam en gewoon bij de tandarts is gedaan.

2 likes

Het is heel erg hormonaal bij mij, het begon toen ik stopte met de pil. Het zit vooral op mijn kin, kaak en wangen. Het is heel rood met regelmatig uitbraken met witte koppen.

De producten van Jetske Ultee heb ik al geprobeerd en die haalden niets uit.

Boven was beide keren minder heftig dan beneden bij mij!

1 like

Er liep hier net een man voorbij met een lange spijkerbroek en een vest met lange mouwen aan :hushed: Hoe dan

Beter dan in andermans zweet!

4 likes

Wow heel raar inderdaad. En behoorlijk onbeschoft ook vind ik deze manier van communiceren, zou zelf weinig zin hebben om nog terug te gaan naar deze tandarts.

1 like

Ik voel me altijd heel erg behoren tot het vrouwengedeelte van de wereld als je een tampon bent vergeten en aan een vreemde vrouw vraagt of zij er eentje voor je heeft en zij je kan helpen.

26 likes

Ik ben niet echt een coffeeaddict (tot nu toe haha) omdat ik graag koffie met melk (latte macchiato ofzo) drink en dat alleen buitenshuis kon. Tot nu, want we hebben een melkopschuimer gekocht :tada: Nu wil ik uiteraard het gelijk uit proberen en koffie drinken met dit warme weer.

Je kunt er ook koude melk mee opschuimen, dus ik vroeg me af of iemand nog lekkere tips/receptjes heeft voor iced coffee hiermee? Moet ik natuurlijk wel proberen na het hier zovaak gelezen te hebben hahah.

We got you sis

Hierover. Ik was laatst aan het werk en de bedrijfsleider was man. Er kwam een meisje van een jaar of 18 naar de beveiliging om te vragen om een tampon. Vond ik op zich al mega dapper. Ik stond net te ver weg maar de BL stond naast het raam. Dus de beveiliger (ook man) vroeg aan de bl of we tampons hadden. En hij deed zo chill, vroeg niet aan mij of ik tampons had ofzo. Zei gewoon: ‘Ja die hebben we, alsjeblieft!’ Hebben we dus gewoon liggen, naar de paracetamol, voor noodgevallen. Heerlijk echt.

31 likes

Oh wat goed van je werk! Ik zou als gast/klant er niet aan denken om het aan de beveiliging te vragen eigenlijk, ik spreek gewoon allerlei vrouwen aan :’) Ook omdat mijn werk dit niet heeft. Zou eigenlijk standaard bij de EHBO spullen moeten liggen inderdaad.

1 like

Ik heb gistermiddag een bestelling bij h&m gedaan en vandaag!!! is het er al wow :scream:

1 like