Wat je even kwijt wil #24

Nou bij een van de twee poppodia in Amsterdam kun je dus gewoon bij de beveiliging aankloppen. Denk trouwens bij het andere poppodium ook wel.

1 like

Wees gewaarschuwd allemaal

23 likes

Heeft iemand ervaring met zo’n plakbh in dit weer? Ik heb vnv feestje en mn outfit vraagt om zo’n bh maar ben bang dat die plakrand straks niet meer plakt.

Too little too late

9 likes

Te laat er zit al een calippo in.

28 likes

Cola of sinas?

Was ik ja!

Misschien even de zoekfunctie op ijskoffie of iets in die trant gebruiken want er staan her en der al verschillende recepten hier. Of @anon39978576 moet ze zo allemaal weten te vinden haha!

Bedoel mijn eerste zin als tip, bedoel het niet zo onaardig als het er staat🤗

Oké duidelijk iedereen heeft al een ijsje in haar kut.
Speciale zomereditie van de welbekende forumleus: zit je calippo scheef ofzo?

27 likes

Ik had ook niet gedacht dat je het zo hard bedoelde hoor, stond er wel grappig :grimacing: (en ik zou willen dat ze wel kwamen met uit knop :sob:)

2 likes

Gevalletje citroencalippo :nerd_face: (waar ik nu echt heeeeel veel zin in heb, gewoon om te eten)

Cola :smirk:

Ja hoor heb ik haha. Ijsblokjes in een glas eventueel een siroopje dan je koud geschuimde melk in het glas en dan 25 tot 40 ml koffie erbij.

Ik wacht tot de baby met uit knop er is dan pas ga ik aan babys beginnen hahaha

2 likes

Ik voel me zo rijk nu ik weer werk. Maar zo moet ik wel 90 procent opzij leggen. Het liefste zou ik nu gewoon een vrieskist kopen en erin gaan liggen. :joy:

3 likes

Hoe heeft die filler bij jou zich gehouden? Ik heb m rond dezelfde tijd laten zetten en heb t idee dat t er ook wel ver uit is maar aangezien je t zelf niet zo goed meer ziet na een tijdje

Zo veel zin om weer wimperextensions te hebben, mijn eigen wimpers zijn zo vlassig

Hahah. Haha. Ha. :skull_and_crossbones:

32 likes

Maar echt. Ik reed net over de Haarlemmerweg en je zag echt van die broeiende plekken met schittering op het asfalt. Hoe heet dat nou? In ieder geval, het is inderdaad nogal warm.

Ik ging net in mijn pauze een rondje lopen. Big, big, big mistake :sweat_smile:.