Hahahahahahahah omg
Ik heb net gefietst en het was te doen!! Waar werk jij nou? Want ik wil nog eens langskomen
Ik moet zo naar mn werk maar dr is blijkbaar geen hond te doen… dan maar ijskoffie coma zuipen.
Ik heb een smoesje bedacht om de deur uit te gaan. Ik ben benieuwd hoe snel ik daar zo spijt van heb.
Ahhh zo heerlijk, heb net 2.5 uur in zwembadje gelegen en voor het eerst sinds jaren uit een roman gelezen. Voel me echt relaxed nu
Helaas zometeen werken. Nu eerst nog lekker worstenbroodjes uit de oven 

Joehoe loon is gestort + 800 euries extra vanwege reiskosten van afgelopen half jaar. Voel me mega rijk nu en wil alles spenden.
@Memorylane ik heb mijn loon ook net ontvangen en wil nu ook alles spenden. “Gelukkig” dat ik zo moet werken, maar hoop dat het rustig is zodat ik lekker online kan shoppen
Lekker! Ik doe precies hetzelfde hehe. Ik zit nu op kantoor maar het is zo rustig dus dan maar forummen en webshops bekijken 
Klinkt goed! Werkt het ook matterend tegen een vette glimmende huid? Want dat is op dit moment mijn grootste huidprobleem, de ontstekingen vallen meestal mee
Pff, weer een warmterecord
Die van Deelen van 41.7? Die is nog niet zeker, wordt nog onderzocht! Of ik heb een andere over die van gisteren gemist?
Nee, net weer in Gilze-Rijen, ik kreeg een melding van nu.nl
39,5 in Gilze Rijen, net
Ah, de NOS liveblog loopt achter dan ;p
Ja ik wil eigenlijk ook aankomende maandag weer gaan en dan 1ml stylage… etermis is trouwens ook zo’n budget filler; vond het echt vreselijk. Deed veel meer pijn dan wat ik gewend was 
Ik erger me echt aan die koppen van sommige berichten over het warmterecord. Alsof het een feestje en een hele prestatie is dat het record verbroken is!!!11
Je hebt helemaal gelijk, had ik niet aan gedacht! Maar @anon39978576 thanks! Die ga ik proberen.
Echt he 125 jaar geleden dwt het zo heet is. Ja over nog 125 jaar is dit de koelste dag wss…
Irritant hè. ‘Nog nooit zo heet in Nederland!!!’. Rip ijsberen.
Ja dat. Is het ook een fata morgana als het niet over een oase in de woestijn gaat?
Het heerst helaas.