Stokbroodje met kruidenboter
Wraps met koud beleg zoals bijvoorbeeld gerookte kip, ijsbergsla en wat roomkaas en andere groente
Hier ook wraps, met falafel en salade. Altijd goed!
Omggggggg ik dacht ik ga lekker ijsjes halen voor mn collegas rijd mn trein niet. Naaah moet ik een half uur langer in de hitte wachten. Haasten snel omkleden echt lekker met 40 graden. Ben al bloed chaggie en kapot moe.
Ik maak vanavond salade nicoise. Salade met (vega)kip, paprika en rode ui gebakken in chilisaus, sojasaus en evt een scheutje ketjap manis, klein beetje kerriemayonaise erover is ook een snelle favoriet van mij met dit weer. Als je barbecuet een orzosalade met gegrilde groenten en feta. Salade met meloen, uitgebakken rauwe ham of vega spekjes met mozzarella of bibimbap of deze https://www.thegardengrazer.com/2015/07/portobello-fajitas.html
Dit was mijn spreekbeurt over eten met warm weer.
Wees maar blij
Ik heb mijne vandaag precies een maand en ik ben echt super blij dat ik het heb gedaan! Ik dacht de eerste dag ook van kut waarom ben ik hieraan begonnen, maar ik zie nu al verschil. En het gevoel dat ik over een paar jaar een perfect gebit heb maakt alles weer goed!
Ik moet nu nog een kwartier op de trein wachten… ik wil dood
Gazpacho!
Applaus maar tegelijkertijd vraag ik me af hoe verantwoord het nu is om te sporten
Gelukkig verbrand ik al caloriën nu door naar de keuken te lopen en mijn glas te vullen
Ja het is bij mij ook hormonaal op m’n kin, maar ik heb vooral onderhuidse bulten die gerust 2 weken blijven zitten, ben bang dat dit spul ergens te agressief daarvoor is omdat m’n huid zo gevoelig is en snel slecht reageert op huidproducten.
Zijn er mensen met een gevoelige huid die ervaring hebben met gladskin? Ergens wel het proberen waard, de hele lijn van Jetske Ultee maakt me bankroet een paar keer p jaar.
Ehm mijn lijn is voor de droge huid. Je hebt verschillende lijnen!
Ik zit al de hele dag in de airco. Maar moet zo naar mijn auto lopen. Zie er nu al tegenop.
Jammer dat ik 2 uur van jou vandaan woon, anders had ik graag met jou willen zwemmen! Lijkt me echt super gezellig
en als het een identiteit is geworden is het heeeel lastig om daar verder nog iets mee te kunnen. Die mensen zitten zo vast in zichzelf. Vind het een goed artikel, inderdaad ook omdat alles zo gedraaid wordt. Een dokter is slecht als ie geen rare behandeling wil voorschrijven, een test klopt niet als die niet uitwijst dat er Lyme is. Veel mensen hebben zichzelf min of meer gediagnosticeerd.
Ja geduld is een schone zaak, ik heb het alleen niet. Ik heb witte slotjes, dus het valt niet zo op gelukkig. Fijn dat je zo snel verschil ziet!
Zo ik wilde ff casten met m’n Chromecast omdat m’n laptop zo heet is, dat kan niet goed zijn. Maar Chromecast gaf geen foto’s en ook geen beeld, alleen geluid met onderbrekingen. Wilde m ff eruit en erin doen, is dat ding echt gloeiend heet. Heb m er nu maar uit getrokken.
Ik wilde vorig jaar zomer - tijdens een bruiloft - een plakbh dragen. Maar toen was het dus ook 26+ graden en dat ding bleef letterlijk 2 minuten zitten
Niemand is gemaakt voor deze hitte, zelfs een chromecast niet