Ik wil supergraag zwemmen, maar mn bikinitopje is echt te klein en met mijn maat is het echt een hel om zomaar ff een nieuwe te kopen 
Heb je een topje met spaghetti bandjes ofzo die als tankini doorkan?
Haha ja ik zeg het ook omdat ik hier zo vaak in lig dat het meer een soort verblijfplaats is geworden 
Ja dit! Of gewoon een zwarte neutrale beha zonder kant of iets? Heb ook een keer gewoon mijn goed zwarte shapewear broekje als bikini broekje aan gedaan omdat ik mijn broekje nergens kon vinden, kan met een normale zwarte t-shirt beha ook wel. Valt toch niemand op joh
@Denver @Hufflepunk ik heb alleen maar hele dure beha’s van kant (dus daar zie je mn tepels doorheen) en dat kan eigenlijk niet zo. En eerst een beha en dan een topje lijkt me ook wat overdreven? Want alleen een topje zie je ook alles doorheen
Toevallig heb ik net een plakbh opgeplakt om te kijken hoe hij onder een bepaalde jurk stond. Bleef ongeveer 10min plakken voor hij los liet, en dit was de eerste keer dat ik hem überhaupt ergens op plakte
Geen sportbeha even als alternatief?
Ja heb ik nu aan maar is echt lelijk. Maarja. Ik ga eerst dat zwemterrein bekijken, misschien zijn er wel alleen kinderen ofzo en dan boeit het me niet veel
Ik denk dat niemand zich met dit bizarre weer er echt vreemd van op zou kijken. Al zou je zelfs met een bananen-in-pyjama-costuum het water induiken.
Ach er zijn maar zo’n 100 mensen ofzo natuurlijk. Boeien ik ga erin haha
Ik heb echt issues met mijn benen. Ik háát het als ik op de bank zit/lig/hang en dat mijn (voornamelijk boven) benen dan tegen elkaar plakken… ik zit nu maar gewoon een in luchtige lange broek. Met heb ik dus altijd een broek aan en nu met deze hitte dus een laken tussen mijn benen. Mijn vriend kijkt me echt zo raar aan altijd
Heeft livera niet iets?
@Banananana @lijnewiets @Blush
Dank jullie wel. Het valt me enorm mee, ook qua pijn. Wel een ibuprofen gepakt uit voorzorg. Ik heb even gekeken in mijn mond met een spiegel maar het ziet best netjew uit wat ik zo zie. Ik durf alleen nog niet met mijn tong erin/erlangs te gaan haha.
Mijne is ook getrokken bij de tandarts trouwens.
Ja waarschijnlijk wel, maar dan moet ik 40 minuten fietsen. Ik heb nu een topje aan als @Quinn linkte. Maar ik ben er nu 10 minuten en ben nu al overprikkeld hahaha en ben ook maar alleen dus mn spullen liggen ook niet echt veilig. Well, I tried
classy!
Ik lig op bed met de ventilator terwijl ik mezelf met een plantenspuit nat aan het sproeien ben 
Omg jongens tegen over ons werkt een knappe jongen en het is altijd zo rustig bij hun dat ze de hele dag buiten staan. Dus ik laat zo mn collega ( die zo klaar is) mijn nummer op een kaartje geven hahaha omgg…
Hahah same!