Wat je even kwijt wil #24

Dit weer doet gekke dingen met mij. Zojuist een heel pak melk leeggedronken.

11 likes

Ik ging net wijn kopen bij zo’n bepaalde wijnzaak/kelder waar ik vaker kom. Ik neem dan bijna altijd dezelfde wijn dus ja ik hoef niet lang te lullen over die of die wijn. Die eigenaar “kent” mij inmiddels wel en is heel aardig en enthousiast. Zo dus ook over zijn MEGA VENTILATOR die buiten stond. Ja die had hij al wel 10 jaar hoor, maaaar ja die kwam uit Israël (?!) En jaa want hij hield ook wel van handelen enzo, en “ga er maar eens voor staan! Ga er maar voor staan!” Die ventilator spuit ook allemaal water uit, de hoeveelheid kan wel worden aangepast. Nouja ik dacht whatever oké, maar ik dacht ondertussen ook, dit is niet zo geschikt voor mensen die hun best hebben gedaan zich op te maken(ik doe dat helaas bijna nooit haha) mijn hele hoofd was nat. Maar verder een top ventilator :joy:. Ik wist ook echtniet dat dat bestond joh.

15 likes

Gister had ik aardappelen, braadworst en groentesalade (koude en warme groente door elkaar).
Vandaag wraps gehakt, groente en guacemole.

1 like

Ik had gisteren pastasalade met penne, cherrytomaatjes, zwarte olijven, mozzarella, serranoham, komkommer en pesto-kaas spread van de Jumbo om het een beetje smeuïg te maken.

Wat ik ook lekker vindt; een wrap met falafel, ijsbergsla, cherrytomaatjes, komkommer en zelfgemaakte knoflooksaus. De crispy sticks van Valess zijn ook heel erg lekker in een wrap!

2 likes

@Acculader Ik heb er nu 6 maanden een. Ik heb ook echt geen spijt, ik zie al zo veel resultaat dus het is de awkward look en de pijn zo nu en dan tot nu toe zeker waard!

2 likes

Ik moet zo een bbq voorbereiden :sob: maar wil niet uit mn bassin komen

Ik wil supergraag zwemmen, maar mn bikinitopje is echt te klein en met mijn maat is het echt een hel om zomaar ff een nieuwe te kopen :cold_sweat:

Heb je een topje met spaghetti bandjes ofzo die als tankini doorkan?

Haha ja ik zeg het ook omdat ik hier zo vaak in lig dat het meer een soort verblijfplaats is geworden :sweat_smile:

6 likes

Ja dit! Of gewoon een zwarte neutrale beha zonder kant of iets? Heb ook een keer gewoon mijn goed zwarte shapewear broekje als bikini broekje aan gedaan omdat ik mijn broekje nergens kon vinden, kan met een normale zwarte t-shirt beha ook wel. Valt toch niemand op joh

@Denver @Hufflepunk ik heb alleen maar hele dure beha’s van kant (dus daar zie je mn tepels doorheen) en dat kan eigenlijk niet zo. En eerst een beha en dan een topje lijkt me ook wat overdreven? Want alleen een topje zie je ook alles doorheen

Toevallig heb ik net een plakbh opgeplakt om te kijken hoe hij onder een bepaalde jurk stond. Bleef ongeveer 10min plakken voor hij los liet, en dit was de eerste keer dat ik hem überhaupt ergens op plakte

Geen sportbeha even als alternatief?

Ja heb ik nu aan maar is echt lelijk. Maarja. Ik ga eerst dat zwemterrein bekijken, misschien zijn er wel alleen kinderen ofzo en dan boeit het me niet veel

1 like

Ik denk dat niemand zich met dit bizarre weer er echt vreemd van op zou kijken. Al zou je zelfs met een bananen-in-pyjama-costuum het water induiken.

11 likes

Ach er zijn maar zo’n 100 mensen ofzo natuurlijk. Boeien ik ga erin haha

5 likes

Gisteren in een zwarte versie van deze gezwommen, omdat ik zo 123 geen bikinitopje kon vinden.

7 likes

Ik heb echt issues met mijn benen. Ik háát het als ik op de bank zit/lig/hang en dat mijn (voornamelijk boven) benen dan tegen elkaar plakken… ik zit nu maar gewoon een in luchtige lange broek. Met heb ik dus altijd een broek aan en nu met deze hitte dus een laken tussen mijn benen. Mijn vriend kijkt me echt zo raar aan altijd

Heeft livera niet iets?

@Banananana @lijnewiets @Blush

Dank jullie wel. Het valt me enorm mee, ook qua pijn. Wel een ibuprofen gepakt uit voorzorg. Ik heb even gekeken in mijn mond met een spiegel maar het ziet best netjew uit wat ik zo zie. Ik durf alleen nog niet met mijn tong erin/erlangs te gaan haha.
Mijne is ook getrokken bij de tandarts trouwens.

2 likes