Ja waarschijnlijk wel, maar dan moet ik 40 minuten fietsen. Ik heb nu een topje aan als @Quinn linkte. Maar ik ben er nu 10 minuten en ben nu al overprikkeld hahaha en ben ook maar alleen dus mn spullen liggen ook niet echt veilig. Well, I tried
classy!
Ik lig op bed met de ventilator terwijl ik mezelf met een plantenspuit nat aan het sproeien ben 
Omg jongens tegen over ons werkt een knappe jongen en het is altijd zo rustig bij hun dat ze de hele dag buiten staan. Dus ik laat zo mn collega ( die zo klaar is) mijn nummer op een kaartje geven hahaha omgg…
Hahah same!
Chill, maar je had toch een suprise me? Dan kunnen ze toch juist kijken voor opties die wel vanuit ehv kunnen?
Ik weet niet waar ik dit moet posten maar ik kom op facebook telkens van die posts tegen dat er varkens overlijden in schuren vanwege oververhitting of in het transport (wie vervoert er nou beesten in 40 graden!!!) en als ik dat lees kan ik enerzijds wel janken maar anderzijds ben ik zo fucking trots op mezelf dat ik hier niet meer aan bijdraag door geen vlees te eten. Dan weet ik echt weer waarom ik het (deels) doe.
Ik heb het even opgezocht en ik heb het begin februari laten doen. Ik heb niet idee dat het minder is. Heb net even foto’s gemaakt om te vergelijken en zie eigenlijk geen verschil.
De bovenste is van een halfjaar geleden, de onderste is van vandaag
Halfjaar geleden
Samenvatting

Vandaag
⊘ Dit bericht is gesmolten
Ik ben net terug van een weekje kamperen. Ben zelfs verbrand in de schaduw, wist niet dat het mogelijk was. Baal echt, want ik had me zo goed ingesmeerd en ik was hiervoor al drie jaar niet meer verbrand (ondanks lichte huid en sproeten).
Ik ook. Snap ook echt niet dat er partijen tegen een dierenhitteplan hebben gestemd, waar halen ze de ballen vandaan? Maar ben ‘opgelucht’ dat ze niet meer voor mij vervoerd worden. Heb dat ook altijd op de snelweg als ik zo’n vrachtwagen voorbij rij. Niet meer voor mij. Ik ben niet meer medeplichtig.
Ha deze grap ga ik op Whatsapp maken 
Wel tussen _ _ want dan issie mooi schuin 
Na de veel besproken kipduif bestaat er ook nog de kipzant:
Dit was net op tv. :’)
Ja heb ik gedaan! De reacties zijn positief hahah
Nou dan zit ze er toch ff 22 jaar naast 
“Nou die zurekantoortrutten van de FF dachten daar heel anders over.” 
Mijn moeder van 50 vond het inderdaad hilarisch en heeft hem zelf naar 7 mensen doorgestuurd haha.