Wat je even kwijt wil #24

Nee beste NOS, de hitte heeft ALLEEN MAAR nadelen

13 likes

Omg arme kuikens

1 like

Is je zus 50? Haha

6 likes

Ik mag van mijzelf alleen B&J halen als er wat te vieren valt maar eigenlijk breekt nood wet vandaag toch? :thinking:

5 likes

Laat ik dan maar vieren dat ik nog niet dood ben ondanks de hoge temperaturen. :partying_face: :sun_with_face:

2 likes

Mijn oma reageerde dit:

Hoi Jessica haha ik ben zelf geen berichtje maar ik ben ook aan het smelten hahaha

Volgens mij vind ze het allemaal wel grappig.

71 likes

Anti climax meneer was er maar tot 6 en zn collegas zouden t doorgeven
 uhu

Waarom zou je moeder dat niet goed vinden?

Je hebt me geĂŻnspireerd. Ik heb ook pannenkoeken gemaakt, met frambozen.

2 likes

Haha jezus. Maar wat is het verschil met die gevoelstemperatuur 44 die daarboven staat?

Het valt me trouwens nog wel mee of zo, gek genoeg? Ik was ooit in Parijs toen het daar 42 graden was en die ervaring is mijn baseline voor te heet weer geworden.

Dat was toen ik keek. 54 was rond 17:00. Het is atm gevoelstemperatuur 51 hahah

Ik vind het ook nog wel ok trouwens. Heet is heet. Het is heet. Maar gister was het ook heet en morgen weer.

1 like

Kijk jij weet wat echt lijden is. Cavia’s zijn dus echt wel doder in Parijs mensen. :stuck_out_tongue:

3 likes

Dus die 44 is een soort daggemiddelde of zo?

51 lol nog steeds intens

Nee 44 was de gevoelstemperatuur op dat moment.

1 like

Oké wow ja sloompie snapt hem hoor

1 like

Zooo lief. Ik kan de kinderen van mn collega nagetekend. Nu heeft haar zoontje die op zijn kamer opgehangen. En laat hij die aan iedereen vol trots zien “Heeft een collegatje van mama getekend” hij is 4 zo lief haha

15 likes

Ik heb gevraagd of ik morgen tropenrooster op werk mag. Half acht beginnen ipv half negen en eerder naar huis. Nog geen reactie. Belachelijk.

Haha gelukkig ben je je gevoel voor humor niet kwijt.

Succes morgen!

2 likes

Omgg zo lieef haha

1 like

Ik had een nieuw tshirt gekocht en de eerste dag dat ik het aanhad gelijk met een whitebord marker een stip erop gezet (per ongeluk, precies op hoogte van mijn tepel).

this is why i can’t have nicethings

12 likes