Nee beste NOS, de hitte heeft ALLEEN MAAR nadelen
Omg arme kuikens
Is je zus 50? Haha
Ik mag van mijzelf alleen B&J halen als er wat te vieren valt maar eigenlijk breekt nood wet vandaag toch? 
Laat ik dan maar vieren dat ik nog niet dood ben ondanks de hoge temperaturen.

Mijn oma reageerde dit:
Hoi Jessica haha ik ben zelf geen berichtje maar ik ben ook aan het smelten hahaha
Volgens mij vind ze het allemaal wel grappig.
Anti climax meneer was er maar tot 6 en zn collegas zouden t doorgeven⊠uhu
Waarom zou je moeder dat niet goed vinden?
Je hebt me geĂŻnspireerd. Ik heb ook pannenkoeken gemaakt, met frambozen.
Haha jezus. Maar wat is het verschil met die gevoelstemperatuur 44 die daarboven staat?
Het valt me trouwens nog wel mee of zo, gek genoeg? Ik was ooit in Parijs toen het daar 42 graden was en die ervaring is mijn baseline voor te heet weer geworden.
Dat was toen ik keek. 54 was rond 17:00. Het is atm gevoelstemperatuur 51 hahah
Ik vind het ook nog wel ok trouwens. Heet is heet. Het is heet. Maar gister was het ook heet en morgen weer.
Kijk jij weet wat echt lijden is. Caviaâs zijn dus echt wel doder in Parijs mensen. 
Dus die 44 is een soort daggemiddelde of zo?
51 lol nog steeds intens
Nee 44 was de gevoelstemperatuur op dat moment.
Oké wow ja sloompie snapt hem hoor
Zooo lief. Ik kan de kinderen van mn collega nagetekend. Nu heeft haar zoontje die op zijn kamer opgehangen. En laat hij die aan iedereen vol trots zien âHeeft een collegatje van mama getekendâ hij is 4 zo lief haha
Ik heb gevraagd of ik morgen tropenrooster op werk mag. Half acht beginnen ipv half negen en eerder naar huis. Nog geen reactie. Belachelijk.
Haha gelukkig ben je je gevoel voor humor niet kwijt.
Succes morgen!
Omgg zo lieef haha
Ik had een nieuw tshirt gekocht en de eerste dag dat ik het aanhad gelijk met een whitebord marker een stip erop gezet (per ongeluk, precies op hoogte van mijn tepel).
this is why i canât have nicethings