Anti climax meneer was er maar tot 6 en zn collegas zouden t doorgeven… uhu
Waarom zou je moeder dat niet goed vinden?
Je hebt me geïnspireerd. Ik heb ook pannenkoeken gemaakt, met frambozen.
Haha jezus. Maar wat is het verschil met die gevoelstemperatuur 44 die daarboven staat?
Het valt me trouwens nog wel mee of zo, gek genoeg? Ik was ooit in Parijs toen het daar 42 graden was en die ervaring is mijn baseline voor te heet weer geworden.
Dat was toen ik keek. 54 was rond 17:00. Het is atm gevoelstemperatuur 51 hahah
Ik vind het ook nog wel ok trouwens. Heet is heet. Het is heet. Maar gister was het ook heet en morgen weer.
Kijk jij weet wat echt lijden is. Cavia’s zijn dus echt wel doder in Parijs mensen. 
Dus die 44 is een soort daggemiddelde of zo?
51 lol nog steeds intens
Nee 44 was de gevoelstemperatuur op dat moment.
Oké wow ja sloompie snapt hem hoor
Zooo lief. Ik kan de kinderen van mn collega nagetekend. Nu heeft haar zoontje die op zijn kamer opgehangen. En laat hij die aan iedereen vol trots zien “Heeft een collegatje van mama getekend” hij is 4 zo lief haha
Ik heb gevraagd of ik morgen tropenrooster op werk mag. Half acht beginnen ipv half negen en eerder naar huis. Nog geen reactie. Belachelijk.
Haha gelukkig ben je je gevoel voor humor niet kwijt.
Succes morgen!
Omgg zo lieef haha
Ik had een nieuw tshirt gekocht en de eerste dag dat ik het aanhad gelijk met een whitebord marker een stip erop gezet (per ongeluk, precies op hoogte van mijn tepel).
this is why i can’t have nicethings
Jeetje. Steeds als mijn vriend ook thuis is, lijkt het wel 10 graden warmer. Dus nu heb ik het ook warm, terwijl ik de hele dag ok was.
Morgen 'n mammografie laten maken, vind het wel een beetje spannend maar de dokter zei 99,9% kans dat er niks aan de hand is
Maar als ik straks ga douchen om af te koelen. Moet ik dan warm of koud douchen?
Ja koud beginnen! Maar lauw eindigen, zodat de overgang niet te groot is.
Warm want als je koud douched wilt je lichaam weer opwarmen. Als je warm douched wilt je lichaam afkoelen ( even domme uitleg kom ff niet uit mn woorden)
Warm! Of ja gewoon normaal dus eigenlijk
Mijn vriend is as we speak ook thee aan het zetten want dat helpt ook om je lichaam te laten afkoelen :’)