Wat je even kwijt wil #24

Jeetje. Steeds als mijn vriend ook thuis is, lijkt het wel 10 graden warmer. Dus nu heb ik het ook warm, terwijl ik de hele dag ok was.

Morgen 'n mammografie laten maken, vind het wel een beetje spannend maar de dokter zei 99,9% kans dat er niks aan de hand is

3 likes

Maar als ik straks ga douchen om af te koelen. Moet ik dan warm of koud douchen?

Ja koud beginnen! Maar lauw eindigen, zodat de overgang niet te groot is.

Warm want als je koud douched wilt je lichaam weer opwarmen. Als je warm douched wilt je lichaam afkoelen ( even domme uitleg kom ff niet uit mn woorden)

1 like

Warm! Of ja gewoon normaal dus eigenlijk

Mijn vriend is as we speak ook thee aan het zetten want dat helpt ook om je lichaam te laten afkoelen :’)

1 like

Pff dat kan ik ook niet hoor

Huh waarom doen jullie jezelf aan met dit weer warm te douchen?? Als je gewoon zorgt dat je op het einde even lauw water doet is het ook prima hoor

1 like

Omg leest hij hier mee

6 likes

Ugh irritante vent bij de slimste mens. Popi jopi kneus

Het mag :smile:

23 likes

de arbodienst zegt dat de max temperatuur voor licht kantoorwerk 28 graden mag zijn

misschien kun je er je voordeel mee doen en naar huis gaan :biggrin:

1 like

nouja an sich niet jouw probleem toch? :stuck_out_tongue: bij ons was vandaag ook de airco kapot (ik was er niet vandaag), maar als dat morgen nog het geval was, was ik gewoon niet gekomen. vind dat je als werkgever een normaal werk klimaat moet regelen

1 like

ligt trouwens wel aan het soort werk moet ik zeggen, ik doe niets met levensbedreigende of crisis situaties :stuck_out_tongue:

1 like

Ik lig in bed, naakt, met een koelelement uit de vriezer op m’n buik, er staat een fles bevroren water voor de ventilator, ik eet nacho’s met guacamole, drink er een speciaalbiertje bij en kijk love island

Zon chill moment dit

23 likes

Wakker van de kou??? Het is hier 30 graden Hans je weet niks

13 likes

Ik kan echt niet tegen koud douchen, ook niet als het heel warm is. Ik douche wel iets koeler dan normaal, maar zelfs lauw vind ik te fris.

1 like

Ik wilde net gaan typen, met een temperatuur die in mijn kamer niet onder de 25 gaat komen word ik 's nachts echt niet wakker van de kou.

Ik spreek inmiddels namelijk uit ervaring.

2 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik lag vannacht dus naakt, zonder laken te slapen (het is hier in huis rond de 27 graden) en ik werd wakker omdat ik het koud had. En dat terwijl ik het eigenlijk echt nooit koud heb.

3 likes

Mijn souterrain woning is 18/19/20 graden, wie komt er logeren?

16 likes