Ik lag dan niet volledig in m’n nakie, maar wel alleen onderbroek en shirt. Bovenop de dekens en ventilator standje orkaan en ik heb heerlijk geslapen hahah

Ik lag dan niet volledig in m’n nakie, maar wel alleen onderbroek en shirt. Bovenop de dekens en ventilator standje orkaan en ik heb heerlijk geslapen hahah
Ja ik werd ook echt wakker van wtf koud? Dit heb ik lang niet gevoeld haha. Ik zweet mij overdag namelijk een ongeluk nu haha. Misschien vannacht ook maar een onderbroek en shirt aan doen dan. 
Ik ben de naam van een bepaalde band kwijt en ik kan echt niet op de naam of een liedje komen.
Ze komen uit Engeland of Amerika en waren enkele jaren geleden (een jaar of 3 of zo) wat populairder op festivals. Het is rockmuziek/indie (misschien lichtelijk postpunk) en de zangeres had (of heeft nog steeds) donker kort haar en ging vooral gekleed in het zwart. De naam van die band bestond uit 1 woord. Help me out
Volgens mij waren enkele andere bandleden ook vrouw.
Er zit ook nadeel aan, het is erg vochtig hier haha! Ik geniet er nu nog beetje van, eind dit jaar ga ik verhuizen. Dan kom ik hier klagen hahaha
Nou, ik kom net uit een snikhete metro. Het was nog veel warmer in dat ding dan buiten. Zou me niet verbazen als het tegen de 50 graden aanliep 
Edit: ik wil trouwens thuisbezorgd bestellen, maar eigenlijk vind ik dat heel zielig voor de bezorgers
Nou, net een zwembadje voor op t balkon gekocht. Hopelijk komt het morgen en is de pakketbezorger op tijd. Hij heeft overigens nu 4 pakjes haha. Oeps
3 van 1 webshop (die doen zendingen niet samen, heel irritant). En hopelijk past het. 
Op ‘t balkon ja?
Ik durf dat echt niet
Ik heb het ook gedaan maar heb ijsje, drinken en fooi gegeven
Ik heb het al zo vlug en vaak benauwd, maar vanmiddag en nu. Omg. Ik vind dit echt zo niet chill…
Ik weet ook niet wat ik kan doen nu, behalve zo min mogelijk bewegen…

Hoe was je gister avond nou nog weg gegaan trouwens haha? Fiets, uber of ov?
Uber maar de heenweg was echt 30 euro omdat ik hem een uur van te voren had geboekt
wist ik niet, was anders 21 ofzo geweest. Terugweg heb ik viavan geboekt en dat was 6 euro, dus ach.
Ah zonde van de heenweg. Ach tip voor de volgende keer. Wel chill die terug weg, ik ken dat helemaal niet.
Bij via van kan er ook onderweg nog iemand opgehaald worden en je wordt afgezet op de hoek vd straat ipv voor je deur want dan kan de chauffeur in een keer door. En daarom is het dus ook goedkoper
Jup! Wel heel klein beetje water
Vorig jaar ook gedaan. Hooguit 5 cm.
Oke dit is super oppervlakkig. Morgen moet ik weer werken en normaal gesproken was ik ‘s avonds mijn haar en voor het werk krul ik mijn haar met een krultang. Alleen is het nu natuurlijk fucking heet, dus ben ik van plan om morgenochtend mijn haar te wassen en het gewoon te laten opdrogen. Alleen doe ik dat dus nooit, want heb van mezelf een mislukte slag in mijn haar en vind het dus best spannend 
Waarom ben ik zo?
Ik ben ook zo!
ik heb te veel gedronken 
En mijn neus is verbrand
Ik las: ik heb teveel gebroken
Teveel gedronken is beter dan, haha.