Ja ik zal voortaan mijn mening over petten naast me neer leggen en naar je luisteren 
Morgenvroeg wassen en dan in een vlecht of staart?
Veeeel te heet idd en je zweet jekapot, waardoor je haar toch half uitzakt
Haha zo gemeen
blij dat ik weg ben!!1
Dat is inderdaad nog wel een idee! Kijk wel eerst hoe het opdroogt en anders kan ik mijn haar altijd nog vast doen. Thanks in ieder geval!
Neee 
Ik zit nu op de badkamervloer met mn voeten in de douchebak. Weet het ook niet meer.
Maakt me wel angstig voor vakantie volgende week… wat als ik me daar ook zo voel.
Maar vandaag bij de psycholoog geleerd dat de t er mag zijn en ik hem niet hoef weg te duwen, kan het nu toepassen. Elkk nadeel heb zn blablabla 

Voordeel van nat in een vlecht of staart is dat het nog een paar uur klam is en koeler (vond ik altijd fijn
)
Als ik alleen thuis ben weet ik nooit hoe laat ik naar bed moet. Ik blijf dan rustig tot 03:00 series te kijken tot ik me ineens bedenk dat normale mensen dan slapen??
Er was hier net een muis binnen en nu kunnen we hem niet meer vinden. Ik durf nauwelijks mijn voeten op de grond te zetten
. Echt zo’n domme angst. Alsof die muis me iets aan kan doen 
Ik denk dat ik me er gewoon bij ga neerleggen dat ik vannacht bijna niet ga slapen. Wilde eigenlijk morgen aan de scriptie, maar weet toch niet of het gaat lukken.
Half zichtbaar zwanger (zie er uit alsof ik me heb laten gaan, niks geen mooi rond buikje), glimmend rood hoofd, warmte bultjes in m’n gezicht en ik voel me een dikke pad. En toen werd ik 2x aangesproken door bouwvakkers. De feminist in mij huilt, maar m’n ego lacht.
Mijn kat kwam net gezellig tegen me aan liggen. Zij heeft het niet warm blijkbaar?
Joe ik kom eraan!
Pff mijn kat kwam vannacht ook op me liggen. Love you hoor, maar ga weggggggg.
Het was daar sowieso ‘koeler’ dan bij ons vandaag
haha
Guys warm douchen werkt wel ff. Ik kwam de badkamer uit en het voelde zowaar koel. Terwijl het hier nog steeds 30 graden is. En voor de ventilator zitten is ook chiller … pun intended
Ik ga vanavond in een andere kamer slapen waar ik de airco aan kan laten staan.
Stiekem vind ik dit weer het kutst nu omdat ik de hele dag de ventilator én airco aan heb en dat vreet stroom! En op dat gebied ben ik een echte gier.
Ik kan me niet voorstellen dat ik in Indonesië zes dagen in de week werkte en les gaf in deze temperaturen. En dat ik, toen het eindelijk 22 graden 's nachts werd, een joggingbroek en een trui aan moest omdat het zo koud was.
Ventilator bij het voeteneind, vochtige handdoek als deken! Ventilator zorgt ervoor dat het vocht koud blijft en ik dus lekker cool 
Ik heb dat ook overwogen, maar ik slik ritalin vanwege ADHD. Dus als ik nu ritalin slik, kan ik officieel echt niet meer slapen vannacht…
Maar ik duim voor je!
Ik vind die vrouw super kut juist