Wat je even kwijt wil #24

Omg net storing met de water in mijn hele woonplaats nou gelukkig opgelost en nu wel kunnen douchen, dus nu net 5 min geleden gedoucht en ik zweet nu alweer.

Mijn zomerse werkjurkjes worden morgen pas bezorgd dus ik weet niet wat ik morgen naar werk aan doe.

Met deze hitte heb ik amper honger dus heb vandaag heel weinig gegeten (wel goed gedronken), maar nu heb ik trek en ik twijfel om iets te eten of te gaan slapen. Of nouja, in bed liggen zweten en hopen dat ik in slaap val.

Ik zou denk ik nog wat eten want

• je kunt wrs toch niet meteen slapen
  • met trek slaap je ook slecht
  • met te weinig eten voel je je niet lekker en dat in combinatie met effect van de hitte kan je goed beroerd maken
  • eten <3
4 likes

Het is hier al pleuris warm en muf, maar nu moest het raam ook nog dicht omdat er anders muggen binnenkomen en ik kan echt niet slapen als die om m’n hoofd rondzoemen en me prikken. Nog een nadeel van de zomer, ben er klaar meeeeee.

Ik zou vanavond alleen eten en had er helemaal niet zo’n zin in, maar toen werkte ik met een leuke collega (werk nog maar net op die plek dus ken iedereen nog niet zo goed) en zij zou ook alleen zijn vanavond dus we hebben samen bij haar gegeten en zijn daarna nog naar het park gegaan met een fles wijn. Ik heb op de een of andere manier nooit echt vriendschappen met collega’s ontwikkeld maar denk dat dat nu wel gaat gebeuren en ik vind het superleuk. Het was ook zo gezellig, we hebben denk ik 3 keer samen gewerkt maar het was net alsof we elkaar al heel lang kenden. Ben er helemaal vrolijk van :blush:

49 likes

Volgt iemand fit for free op Instagram? Volgens mij zit er een oud forummer in en herken ik haar van 10 jaar terug. Of ik ken haar ergens anders van :thinking:

22 likes

Heb lange kiepramen en lijkt me dan toch best irritant met hem open klappen in verschillende richtingen? Of heb je nou ook heel flexibele horren? Moet je een hele ombouw om je raam maken? Want je moet wel nog bij “het handvat” kunnen. Nou toch eens uitzoeken dit :stuck_out_tongue:

Ja vroeger had ik dat ook met een soort ombouw en klittenband, maar dat raam ging naar buiten open dus het lijkt me nu maar lastig. Maar ik ga er eens naar kijken, dank!

2 likes

Het enige waar ik op kan komen wat een beetje aan je omschrijving voldoet is Skillet, maar dat zal wel niet? Zitten wel twee vrouwen in waarvan één met korter haar en valt onder rock I guess, ook wel de juiste jaren maar volgens mij is de lead singer een man en weet ook niet in hoeverre ik het indie zou noemen
 zit hier echt m’n hoofd over te breken haha, heb je nog andere aanknopingspunten?

1 like

Ben toch nog wezen zwemmen vanavond yeahhh

3 likes

Ik had hierop geklikt en het weggeduwd maar mn hele telefoon ging geluid maken en ik had echt ff paniek
Is gewoon hun white noise haha

1 like

Ik ga ongesteld worden yesss geweldige timing met dit weer, hou d’r van

Ik zit al de hele avond youtube filmpjes te kijken met de vreselijkste 911 calls. Knoop in mijn maag maar toch niet kunnen stoppen met kijken. Hierdoor realiseer ik me dus ineens dat ik echt een nieuwe telefoon nodig heb. Mijn bereik valt namelijk heel vaak weg. Ik realiseerde me net dus dat als ik dan 112 moet bellen ooit de verbinding steeds weg valt en dat wil ik echt niet. Overweeg nu om en super goedkope telefoon te kopen en die opgeladen in mijn tas te bewaren.

1 like

Mijn zus slaapt bij me. En ik ben zo gewend om naakt te slapen dat ik me nu bedenk dat ik gewoon naakt naast haar in bed lig en zij heeft een shirt aan. En mn nichtje ligt in dezelfde kamer en die heeft ook een pyjama aan

4 likes

Goh je weet wel dat je een goede vriendschap hebt ontwikkeld als je de vraag krijgt “heb je je tampon er al wel uitgehaald?” Ja heel idioot maar ik vergeet dat dus vaak als ik nog maar licht ongesteld ben. En had er idd nog 1 in. Kan echtniet. Stom kind :sob:

6 likes

Het onweert en regent hier, ik zit op mijn balkonnetje ernaar te luisteren en wordt half nat door de regen maar het voelt heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik lig nu op de bank iets minder dood te gaan dan op bed.

Je beste vriend weer?:rofl:

Ughh ik ook, alsof ik al niet op m’n oncharmantst ben met dit weer (zweethoofd, lichaam, pluizig piekhaar) heb ik er ook een 27 weken zwanger buik bij. En lekker plakkerig maandverband iehhh.