Nu het is afgekoeld zegt ze 
Ja doen! Avondwandelingen zijn chill!
Ik lag op de bank en toen kwam mn moeder naar beneden. Want op haar lekkere frisse kamer ia het zogenaamd zoo heet⦠aansteller
Ja je hebt zeker gelijk! Ah jammer snap het wel, zou ik zelf ook niet durven haha
Savages?

Wil wel harder rennen, maar kan niet door de hitte
Kun je niet snel een dagje ergens anders slapen? Bij je ouders ofzo? Of je kinderen een nachtje laten logeren het weekend? Hopelijk heb je snel een betere nacht, het klinkt niet fijn zo veel dagen achter elkaar 
Ik heb ƩƩn voordeel aan deze pestpleurishitte ontdekt: er is ās nachts meer te forummen voor een nachtbraker als ik.
Tip: ik slaap met koelelementen haha. In een kussensloop of een theedoek. Tussen mijn benen, op mijn buik. In combinatie met ventilator echt chill!
Pfff ik was net op tv naar een eng programma aan het kijken over een vrouw die alleen thuis was en werd overvallen etc en dacht al dit is geen goed idee want ik ben alleen thuis. Toen was het afgelopen en wilde ik naar boven gaan toen ik opeens een hard geluid hoorde wat uit de bijkeuken kwam (waar ook de achterdeur zit die nooit op slot zit haha). Dus ik helemaal verstijfd op de bank denkend ādit is het danā tot ik een vork pakte die naast me lag en langzaam naar de bijkeuken liep. Was het een fucking tasje dat op een kast stond en naar beneden was gevallen⦠jezus
Toen daarna hoorde ik uit de woonkamer rare geluidjes alsof er dingetjes vielen, maar dat bleek de kat te zijn die vanaf de tafel puzzelstukjes op de grond aan het gooien was
Nu lig ik eindelijk in bed en begint het te bliksemen waar ik als de dood voor ben omg mensen wat is dit. Godver ik had dat stom programma nooit moeten kijken
Klinkt heerlijk dit haha
Ik wil ook bliksem
Kom hier maar naartoe, dan ben ik ook niet meer zo bang 
Oh ja dat is echt wel een goeie! Ik heb 2 ventilatoren IN mān bed liggen. Het klinkt alsof ik me in een tornado bevind.
Ja goed idee! Van die stomme filmpjes zoals de 10000 calorie challenge ofzo hahaha
Niemand wil ze te logeren juist omdat ze zo slecht slapen
En zelf zou ik eigenlijk zaterdag ergens anders slapen maar dat gaat uiteindelijk niet door.
Dochter sliep net dus was weer naar de bank gegaan, maar lig nu alweer naast haar want ze is weer wakker. Zoontje begint ook wakker te worden hoor ik. Heb zoān zin om keihard te janken en met dingen te smijten. Zó frustrerend dit
Is het een optie om iets anders te verzinnen voor zaterdag, dat je ergens anders kunt slapen zodat je toch een goede nacht hebt?
Ja ik had mān ouders al gevraagd maar die hebben net een nieuwe kat en daardoor kan het niet?
Verder niet echt opties helaas
Ik zit samen met mn vriend op de grond van de keuken wijn te drinken en muziek te luisteren en ik geniet zo intens van dit moment (en heb al 5 keer gejankt
)
Ik kan niet slapen en kreeg net een bericht dat ik 400⬠aan gemeentelijke heffingen moet betalen voor dit jaar en 2017. Waarom komt dat van 2017 zo laat??
Jaaaa onweer