Wat je even kwijt wil #24

Niemand wil ze te logeren juist omdat ze zo slecht slapen :unamused: En zelf zou ik eigenlijk zaterdag ergens anders slapen maar dat gaat uiteindelijk niet door.

Dochter sliep net dus was weer naar de bank gegaan, maar lig nu alweer naast haar want ze is weer wakker. Zoontje begint ook wakker te worden hoor ik. Heb zo’n zin om keihard te janken en met dingen te smijten. Zó frustrerend dit

Is het een optie om iets anders te verzinnen voor zaterdag, dat je ergens anders kunt slapen zodat je toch een goede nacht hebt?

Ja ik had m’n ouders al gevraagd maar die hebben net een nieuwe kat en daardoor kan het niet? :woman_shrugging:t2:Verder niet echt opties helaas

Ik zit samen met mn vriend op de grond van de keuken wijn te drinken en muziek te luisteren en ik geniet zo intens van dit moment (en heb al 5 keer gejankt :sweat_smile:)

9 likes

Ik kan niet slapen en kreeg net een bericht dat ik 400€ aan gemeentelijke heffingen moet betalen voor dit jaar en 2017. Waarom komt dat van 2017 zo laat??

Jaaaa onweer

Ik neem dit terug: ik ben bang

Laatste dag werken voor mn vakantie! En morgen wordt het eindelijk koeler, ben echt blij

2 likes

Hallo m’n wekker gaat gewoon niet af. Gelukkig was ik al wakker. Wat een bullshit.

Slechtste nacht ever trouwens. Eerst niet slapen door de warmte en toen niet normaal hard onweer.

2 likes

Wow Casa de Papel irl

4 likes

@ellegirltalk @Monstertruck @Dazed

Nope, na heel lang googlen vond ik de naam terug. Ik zocht Savages. Maar thnx :heart:

2 likes

Ik ga dooooooooooood.
Wat een bloedhitte nu al.
En dan zo nog al die oudjes douchen.

1 like

Heb maar even de makkelijkste weg gekozen wat betreft vervoersmiddelen. Had echt geen zin om later op de dag weer ziek te worden van het weer.

Werken tot een en dan smelten en oitnb bingen

Hahah ik las voorbehoedsmiddelen en ik vond het al zo’n gekke post.

3 likes

Wat een rot nacht. Ook gedroomd over de 10.000 dingen die ik af moet hebben voor mijn vakantie. Ik ga maar aan de slag dan ben ik er snel vanaf

Omg leuk is dat er vanaf vandaag weer!

Spanje. En we hebben airco in ons appartement.

Werd om 5 uur wakker, heb toen mn raaam open gezet en ben verder geslapen. Nu is het heerlijk hier binnen en benauwdheid is veel minder :heart_eyes:

2 likes

Ah maar in Spanje is de warmte heel anders!! Geniet ervan!

1 like

Ja dat klopt ook. Thanks :kissing_heart: