Wat je even kwijt wil #24

@Axolotl :heart::heart:
Kan je man hierin niks betekenen?
Of dat je kinderen straks een paar uur ergens heen gaan, dat jij kunt bijtanken.
Je woont dacht ik niet bij mij in de buurt toch (brabant)? Anders zou ik ze wel een paar uur ophalen.

Ik heb vannacht met een nat shirt op mn lijf/hoofd geslapen en dat was echt een goed idee
Werd vannacht wakker toen ik dan shirt soort van aan het spoonen was want zo lekker fris

3 likes

6 likes

Nou ik zit in de wachtkamer bij het ziekenhuis, nu mezelf alleen niet onderschijten en hopen dat er straks nog iets van m’n minitieten over is haha

Hahaha ik zou dat ook kunnen zeggen hoor “wie wordt er dan ook verkouden” maar meer als grapje. Bedoelde die 't niet zo? Even goed wel mega balen dat je die klachten hebt hoor. Vooral met dit weer waar overal dan airco etc. aan staat lijkt me alles behalve prettig. Sterkte!

@punaise Succes! Ik duim met je mee voor een positieve uitslag :slight_smile:

1 like

Oitnb staat er pas om 21uur op volgens mij

Nee vond het meevallen! Vind alleen het liedje spirit niet echt wat toevoegen

3 likes

Ik ben echt gewoon misselijk van de warmte en het slechte slapen? :confounded:

Het waaide hier zo hard ineens rond 3 uur, had 4 balkondeuren openstaan in Mn kamer en het was gewoon eng, hoe het tekeer ging.

Ik zit zwetend aan mijn ontbijt. Het is nauwelijks afgekoeld hier thuis

Ik heb niks van ontbijt in huis behalve noodles ugh

Ja haha

1 like

Zelfde hier! Ik heb ook al bijna een week mijn telefoon uit staan, en nog geen zin om hem aan te zetten

Whaaaaaat? Wat is dat voor onzin

Want die nieuwe kat moet op het logeerbed?

Ik zou je met alle liefde ons logeerbed aanbieden maar ik vrees dat het op zolder nog wel even duurt voordat de temperatuur een beetje gedaald is dus of je daar nou beter van zou slapen…

@Jumpsuit @Banananana hij komt om 12 uur Amerikaanse tijd online dus als het goed is over 2 minuten hier :blush:

1 like

Met hoofdpijn wakker geworden pff. En ik ben super ongesteld en mijn darmen zijn daardoor van slag dus moet steeds naar de wc. Lekker in m’n bikini straks, als jullie iemand zien met bebloede dijen, hè it’s me :raising_hand_woman:t4: :see_no_evil:

1 like

Dit wordt zo’n lange dag. Ik sta echt ram vol gepland van 9 tot 13 en zelfs een keer iemand drogen is vergeten in te plannen… En dat terwijl het hier al 32 graden binnen is. Oh en mijn eerste klant is om 9:00 en die had er dus nu moeten zijn. Als die al te laat gaat komen wordt ik gek.

Yess :muscle:t3:

6 likes

Ja m’n man wordt er gewoon niet wakker van? Dus dan ben ik eerst een kwartier bezig hem wakker te maken waardoor de kinderen nog meer over de zeik zijn. En hij heeft 0 geduld met ze ‘s nachts waardoor hij boos word en ze alsnog om mij gaan gillen😅

Ik wist niet dat er zoiets bestond als een nachtnanny :scream:

Zo lief♥️ Maar ik woon in de buurt van Kinderdijk dus dat is niet echt om de hoek haha. Ga denk ik m’n schoonmoeder ff appen of ze daar kunnen spelen vanmiddag

Ook al zo lief dit haha♥️ Ja de kat moet nog wennen en daarom willen ze het niet? Snap er ook geen hol van maar m’n ouders behandelen de katten altijd als goden dus het zal wel😂

2 likes