Komt vast goed! Goed slapen, ontspannen en dan je best doen. Meer dan dat kun je niet doen
Succes!
Succes morgen!
Succes! 
@Otzi Vond jij dat gezicht van die mismaakte restauratie zo grappig of was dat iemand anders? Gieren hierom
Haha ja dat herken ik wel. Lekker keihard zuchten en hard omdraaien en hopen dat hij wakker word zodat je je frustratie kwijt kunt
Heb je rennies? Helpen vaak wel goed! En anders even via de huisarts een receptje voor zuurremmers? Is echt niet nodig om daar zoveel last van te hebben, is heel goed wat aan te doen 
Word de laatste tijd âs nachts vaak opgebeld door een nummer dat ik niet ken. En als ik ernaar stuur of terugbel wordt er nooit geantwoord. Begin het een beetje eng te vinden. Ik had het op mijn vorige telefoon geblokkeerd maar heb ik sinds vorige maandag een nieuwe telefoon en nu begint het gewoon opnieuw?
Waarom vind je dat het je eigen schuld is? Je hebt het toch niet in de hand wanneer je ziek wordt.
100% Montmartre en de Sacre Coeur. Tour Montparnasse is niet zo speciaal, vind ik. Als je iets wil beklimmen, kan je het beste de Arc de Triomphe beklimmen. Gratis tot een bepaalde leeftijd en/of als je student bent en een supermooi uitzicht over de zichtlijn van de Champs Elysées tot aan het Louvre en aan de andere kant La Défense.
Vannacht niet helaas, maar ik ga ze zo inderdaad wel even halen! Dank voor de tips. 
Ah balen dat je koorts hebt! Maar alsnog vind dat je er niets aan kan doen. Ook al ben je dit weekend naar een festival geweest, dat heb je niet gedaan met de bedoeling om er achterna ziek van te worden.
Het is ook best nog vroeg, misschien binnen een halfuurtje nogmaals proberen?
Zo blij met mezelf dat ik gisteren al avondeten voor vandaag en lunch + ontbijt voor morgen klaar gemaakt heb. Kijk nu al uit naar het moment dat ik vanavond thuis kom en alleen nog maar hoef te chillen omdat mn eten voor vanavond en morgen overdag al klaar is 
Mân hond is een nachtje uit logeren omdat we gister allebei heel laat thuis zouden zijn en het is zo stil in huis, echt raar. De kat is ook steeds naar haar op zoek. Stiekem zijn ze toch wel vriendinnetjes.
Tuktuk rijden in Brabant gister als personeelsuitje was hilarisch (excuse my french), ik heb spierpijn in mân buik van het lachen. We waren met allemaal kleine marktbedrijfjes en er zitten echt boeven tussen, de vlaggetjes en routemappen van de speurtocht werden verstopt en gejat. Uiteindelijk hebben wij gewonnen ondanks alle sabotage! Gelukkig maar want ik was bloedfanatiek.
Ik had er eerst geen zin in want het kost me ook een vrije dag maar het was toch wel heel leuk.
Zeker wel, mn schoudertjes zaten vol met spanninkjes.
Hahahaha
Ja dat was ik!
Vrijdag is mn laatste werkdag en ik wil mn collegaâs een kleinigheidje geven als bedankje voor de leuke werktijd. Heb alleen geen idee watâŠ
Ik kwam wel dit tegen⊠maar twijfel of het wat is. Het moet iets zijn voor mannen en vrouwen.
Hebben jullie nog ideeën?
Iets trakteren?
Ja of iets dat op kan? Of bijvoorbeeld een klein stukje zeep bedoeld voor je kledingkast?
Dit zou ik zelf als overbodige prullaria zien, al is het idee leuk
Uitzieken nu⊠alvast veel beterschap !