Wat je even kwijt wil #24

Ik droomde vannacht dat ik Nederland van een ondemocratische machtsovername redde door mijn fántastische retorische skills. Toch wel een deceptie om als m’n echte zelf wakker te worden die nooit iets benoemenswaardigs bereikt :")

9 likes

Tering wat een kutochtend. M’n OV-chipkaart zou verlopen, en ik had een poos geleden een mail van NS gehad dat als ik m’n pasfoto uploadde, zij zouden zorgen dat ik op tijd een nieuwe kreeg. Dat gedaan, bevestigingsmail gehad alles, dus ik dacht komt goed en heb er verder niet meer aan gedacht. Sta ik vanochtend op het station, kaart verlopen. Terwijl ik nog helemaal geen nieuwe heb gekregen. Blijkt dus dat de NS iedereen mailt die ooit een abonnement heeft gehad, maar dat ze er alleen wat mee doen als je op dat moment een abonnement hebt? Ik moet vandaag naar m’n werk en waar dat normaal gratis is (studenten-ov) kost het me nu godverdomme 30 euro. En omdat je niet zelf voor je studenten-ov betaalt is compensatie geen optie. Ben wel goed geholpen door de OV-chipkaart mensen aan de telefoon, meteen nieuwe kaart aangevraagd en als ik even een anonieme kaart regel kan ik daar voor de rest van de week tijdelijk m’n studenten-ov opzetten, maar ben wel goed chagrijnig zeg.

Een klein plantje voor op het bureau?

Daarom plan ik mijn sollicitatiegesprekken altijd het liefst in de ochtend. Dan heb je weinig spanning van tevoren + door je ochtendritueel ben je lekker fris en fruitig!

Ik heb toen ik wegging (zat ook op meerdere locaties) een gevulde snoeppot gegeven met een ‘dank-je-wel-sticker’ erop. Werd enthousiast ontvangen en ze kunnen het daarna altijd nog weer zelf vullen.

1 like

Hahaha en blijkbaar kwam m’n mail ook niet goed binnen, m’n baas had gemaild dat ik niet hoefde te komen vandaag :roll_eyes: Maar ‘blijf nu maar hoor!’. Nouja, kan ik in ieder geval die 30 euro terug verdienen.

1 like

Eten.

2 likes

Oh wat slecht ja. Heb kosten gemaakt bij NS en RET. NS ga ik in ieder geval proberen dan, dankjewel!

Succes!! IIk zal aan je denken en we zijn lotgenoten… Ik heb vandaag ook een presentatie verantwoording/verdediging van mijn onderzoek. Die is normaal helemaal aan het begin maar stiekem ben ik al 1,5 maand bezig dus als ze nu hele grote op of aanmerkingen hebben, heb ik een probleem. :sweat_smile:

2 likes

Hahaha mijn meeste dromen zijn ook dat soort dingen hoor, godzijdank want dit soort ongein dromen is vermoeiend :")

1 like

Ik voel me altijd best opgelaten als iemand belt en je moet opnemen maar je hebt net geen kleding aan. Lekker naakt met je baas aan de telefoon hangen :+1:t4: Ben ook bang dat hij nog net het doorspoelen van de wc hoorde :grimacing:

13 likes

Nou de geit is gemolken. Vakantie geboekt eindelijk :joy: los angeles word het

62 likes

Oh holy fuck hier had ik nog niet over nagedacht hahah. Volgens mij schakel ik dat nooit zo snel in tijdens normaal bellen, dus ik was safe. Denk ik/hoop ik. :’)

1 like

Ik moet echt aan mijn scriptie zitten en een hoofdstuk inleveren, maar ik kan gewoon niet concentreren :tired_face:

1 like

@Zemraluani gefeliciteerd. Geef taart

2 likes

Ik kom terug na een lang weekend op werk en ik heb een inbox vol shit en allemaal irritaties daarover :weary:
Ik wil naar huuiiissssssss

Ik ga vanmiddag mijn lippen weer laten doen. Was toen zo blij met het resultaat, het was zo subtiel en mooi. Ga wel (weer) alleen… haha dat vind ik dan toch het spannendste van alles.

6 likes

Ons tv- en internetabonnement is per vandaag afgesloten (omdat het niet werkte, we hadden slechte wifi en geen tv), maar het volgende abonnement wordt pas 22 juli aangesloten. Weet iemand/heeft iemand ervaring met een tussenoplossing?

haha ik vind het altijd zo schattig om op instagram het verschil tussen bepaalde stelletjes te zien. dat een van de partners supermooie instaproof foto’s post van hen of van een gelegenheid waar ze samen waren en dat de ander (vaak de man, sorry haha) gewoon de eerste en de beste foto gebruikt waar ze ‘gewoon’ op staan.
mijn vriend en ik hebben hetzelfde. mijn vriend zet überhaupt bijna nooit foto’s op insta, echt eens in het half jaar ofzo. en dan echt een saaie stomme foto van ons. en ik zet altijd de mooiste instaproof foto’s van ons erop. dat verschil :joy: :joy:

6 likes

11 uur is perfect! Vind ik dan. Succes!