Ohhh wat ben ik opgelucht. De scan van mijn moeder was goed. Ze heeft geen uitzaaiingen en een operatie zou voldoende moeten zijn om het eruit te halen. Echt ik huilde gewoon tranen van opluchting toen die man het mij vertelde.
Thanks, ik heb zelf KPN (met genoeg MBās voor het internet dat ik nu verbruik), maar kan alleen 250 MB en 1000 MB bijkopen (voor veel teveel geld) dus dat is niet echt een optie. Ga vanavond wel even kijken hoe het zit met de MBās van de rest van mijn familie. Zonder tv red ik wel, die doet het nu al drie weken niet, alleen internet is wel vervelend.
lekker losgaan op dit nummerrrrr <3

Dat zei @anon95960165 inderdaad ook al, alleen dat ga ik niet redden met mijn MBās en ik kan maar beperkt ophogen.
Oh wat fijn zeg!!! 
Gelukkig! Wat een fijn nieuws 
Wat een mooi nieuws.
Hmm ja dat is toch best wel aardig geld. Thanks, ik ga denk ik toch maar even langs de buren.
Ik werk de laatste tijd niet fulltime, maar doe opdrachten en dat verdient gewoon niet enorm veel, helaas. Kan gewoon dingen kopen etc, maar moet wel constant letten op prijzen van dingen zegmaar en kan niet echt sparen.
Maar nu heeft Mn oma vanochtend een bedrag overgemaakt waarvan ik gewoon schrik. Zo chill, kan ik eindelijk wat meer spontane dingen als uiteten en mooiere kleding kopen etc. Ik ben zo blij!! Keek al een beetje op tegen de zomer omdat ik juist wilde sparen om in het najaar even weg te gaan en nu kan ik beiden 
Jeeeej ik ben heel erg blij voor jullie!! Gaan jullie het vieren?
Omg ik hou van mezelf. Mijn geheugen is zo slecht dat ik altijd nog ergens een sapje of een snackie of iets vind waarvan ik vergeten was dat ik die had.
Succes!! Hoe is het bij jou gegaan?
Ik heb het net gehad en gehoord dat ik het gehaald heb, dus ik ben nu officieel AFGESTUDEERD!
dat voelt raar om te zeggen haha
Ik wens je het allerbeste
Bij de jumbo hebben ze vega burgers en falafel eigen merk voor 1 euro! Ik heb in het verleden de falafel wel eens geprobeerd en ga zo de burgers proberen. Ohja en de vega balletjes en snitzels van de aldi zijn zo lekker daar kun je een vlees eter mee foppeb
Ik reageer niet zo vaak, maar ik ben echt zo blij voor je! Kan me niet voorstellen wat voor opluchting dit geeft. Hopelijk gaan jullie dit goed vieren!
Gefeliciteerd. Nu begint het werkende leven? Misschien ga je studietijd nog wel missen
Ik bak pannenkoeken voor mezelf. Echt pas de 2e keer in mān leven en het lukt best goed. Ze zijn wel beetje dik en bruin, maar dat kan heel lekker zijn, toch. Oh dit klinkt raar.