Wat je even kwijt wil #24

Window seat onderweg naar de hel.

2 likes

Oh wat ben ik blij!!! :pray: :heart: Ik moest telkens aan jullie denken. Zoals je ook wel kan zien aan de lengte van de berichten die ik je stuurde, hahaha. Ga het nu maar lekker vieren met je ouders en je zus! Nu is het tijd voor ontspanning :two_hearts:

1 like

Haha nee ik plak er nog fijn een master achter aan! Voelt daarom wel extra fijn dat ik nu door kan😊

2 likes

Ja dan ga je dood.

Nee het gaat om de smaak. Munt is munt gedroogde gaat langer mee.

3 likes

Wat goed, gefeliciteerd!

En @Otzi wat ontzettend fijn, wat een opluchting moet dat zijn! :heart:

2 likes

Is het normaal om te gaan daten terwijl je een gebroken hart hebt? Het voelt zo slecht maar ik heb het idee dat ik anders nooit over mijn ex heen ga komen. (Geen idee waar ik dit kwijt moest dus dan maar hier)

Het is wel oprecht een lieve jongen hoor. Ik gebruik hem niet ofzo. Praat paar dagen met hem maar voelt wel alsof ik hem al langer ken.

1 like

Gelukkig, ik merk dat ik niet de enige ben die een week nadat het uit is, alweer zin heeft om te gaan daten.

1 like

Oke ik heb morgen een date. Fucking spannend en ik ben nog steeds tranen uit mijn ogen aan het vegen maar het moet. Ik moet door en dit is wel een leuke man. Ben benieuwd haha. Mijn 2de date in mijn leven.

Ja ik denk ook dat ik het daarom maar eens moet doen en niet steeds moet hopen dat het met mijn ex nog goedkomt (ook al is het nu wel echt duidelijk dat het voor altijd uit blijft).

2 likes

Oh wat fijn!!! :heart::heart::heart:

1 like

In het date topic gaat het hier net over!

1 like

Ik zal eens lezen, thanks.

Dat geef ik heel vaak aan in discussies fie ik vaak daarover heb, maar ik weet ook gewoon niet hoe ik dit moet aanpakken. Aangeven en dan met niks op straat staan, of even de schijn ophouden tot ik weer iets vind waar ik gelukkig van ga raken? (terwijl alles qua opleiding als geregeld is)

Dit! @negative

Je hoeft niet vandaag ontslag te nemen en morgen geen werk te hebben he. Dit maakt je iig niet gelukkig! :heart:

2 likes

Ik denk altijd : Het is mijn leven, word ik er
( op lange termijn ) gelukkig van? Zo nee, waarom zou ik het doen?

3 likes

Echt superirritant, collega’s mailen en appen dat er spullen missen bij de bestelling. Ik heb de bestelling doorgegeven, 1,5 maan geleden. Alsof ik nu nog weet hoe of wat.

Maar ja moet nu wel met spoed besteld worden… handig ook dat ik door moet geven aan iemand anders, die dan de bestelling doet (kunnen wij niet zelf).

Top! Fijn ook dat diezelfde collega’s vanmorgen een uur te laat waren, wat we hadden afgesproken…
Ik heb ook vakantie, net als jullie, dus ga kostbaar om met mijn tijd, doe ik ook met die van jullie…

En nu mail ik het door en zoeken ze het maar uit. Ik kan ook starten over 5,5 week, zonder handleiding. :see_no_evil::sweat_smile:

Het is mijn eerste vakantiedag en ik hoef niks. Twijfel om nu gewoon een dutje te gaan doen maar voelt zo gek, alsof ik niet ā€˜mag’ ontspannen

5 likes

Raar he. Heb hier ook last van :sweat_smile:

1 like

Ik heb in maart een blousje verkocht die ik eigenlijk nu weer aan wil en hij was van de kringloop dus ook lastig nog zo een te vinden :disappointed: Zo’n first world problem dit.

Ik heb een beetje besloten dat ik volgend jaar een paar weken terug naar mn roots en familie wil. Geeen idee hoe ik het wil aanpakken haha. Ben er al 14 jaar niet meer geweest en heb mn fam al zolang niet meer gezien dus. Ik heb t al wel aan mn moeder verteld en die reageerde goed. Dat was eigenlijk de grootsre stap (ouders zijn gescheiden). Achja ik heb in iedergeval nog een half jaar voordat ik mn griekse fam wil inlichten dat ik wil komen haha.

19 likes

Wat leuk!

Baal soms dat ik zo’n enorme tatta ben, lijkt me echt leuk om familie in het buitenland te kunnen opzoeken.

5 likes