Binnen de pas waar de Sacre Coeur bij zit, zit toevallig ook de Arc de Triomphe dus dat komt mooi uit! Thanks voor de tip 
Je mag wel mee. Dan heb ik een extra koffer voor de pleuris zooi aan cadeaus die ik weer terug moet nemen hagag
Knuffel 

Ja doe!!
En mag ik meeeeeee? 

Iedereen met fotogravenskills (like hallo moet wel fotos van vroeger namaken voor de insta likes) en een lege koffer mag mee.
Ik krijg ineens flashbacks naar die film, sisterhood of the travelling pants (?). Vet leuk.
Is er al een FF petitie om die toko te houden waar hij nu zit???
Oké, ik neem je foto’s wel in ruil voor eten met heel veel knoflook erin en een ouzo op zn tijd.
Hahaha met heel ff naar een mini grieks eilandje. Wel goed voor de economie tho
Nee we moeten vroeg op om bij de haven tiropita te eten en frape te drinken.
Ik zie af van deze reis

Is het misschien een idee om, misschien over een tijdje, zelf iets te doen om het af te kunnen sluiten? Sterkte!
Haha, ik dacht leuk paar daagjes Luxemburg te gaan boeken.
Wat een prijzen die hotels. Never mind.
Waar doe jij je lippen? Ik zit er ook aan te denken om het te laten doen.
Een uitvaart is niet de enige manier om afscheid te nemen. Als het niet goed voelde heen te gaan, hoef jij je dat zelf ook niet te verwijten. Iedereen gaat er anders mee om. Knuffel
Sorry maar ik heb je al ingeschreven dus je hebt geen keus.
Echt? Misschien kan je net over de grens in Duitsland kijken? Zo bij Trier in de buurt, is ook een goeie uitvalsbasis voor Luxemburg en volgens mij was het best goedkoop.
Haha ik kan je haar vlechten, is dat ook goed?
Wat een geweldig nieuws onder deze omstandigheden. Dat ze snel geopereerd mag worden en spoedig herstelt 
Helemaal prima!!