Ooh, dat is een goeie tip! Had ik helemaal niet aan gedacht. Thanks!
Ik denk dat je medium moet zien als laagdrempelig podium voor stukken die mensen graag publiceren. Ik heb geen betaald abo maar klik vaak gewoon door en dan kom ik ook andere kwaliteitstukjen tegen die ook in mijn straatje liggen.
Is een hele mooie stad ook trouwens, met een grote Romeinse poort en cheap eten etc.
Hoop dat je iets vindt!
een collega had laatst getrakteerd op kleine potjes met drop met daarom iets van âhet zit dâr opâ
Ik zou wel bedenken dat werk + salaris dat op je 21e leuk is en niks te klagen, misschien op je 22e ook nog leuk is en op je 23e ook nog wel gaat, maar dat je daarna toch behoefte hebt aan iets anders. Als je geen middelbare school diploma hebt, zou ik de kans wel grijpen om nu de opleiding te gaan doen. Als het verplicht is wordt het ook betaald neem ik aan? Je kunt misschien die kennis en ervaring die je daar opdoet later gebruiken om werk te doen wat je wel leuk vindt. 21 jaar is nog wel jong en 3 jaar is echt niks eigenlijk⊠ik zou de opleiding wel doen denk ik.
Tenzij je echt zegt: nee ik weet al wat ik wil, ik wil in de snackbar werken. Maar dan had je de vraag hier niet gesteld denk ik.
Hahah mn moeder met dr vroeger dit vroeger dit. Maar ondertussen wel heelp buien radar deed het niet. Ja sorry mam maar dat is een inkoppertje âHoe deed je dat vroeger dan toen buienrader er niet wasđâ
Ik ben best schoon en opgeruimd van mezelf, maar op de een of andere manier kon ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst had gedweild (stofzuig meerdere keren per week). Nu heb ik dat net gedaan en dat water is goor! Reminder voor mezelf 1x per week dweilen!
Ik ben dr uit! Heb kleine glazen potjes gekocht en allemaal verschillende snoepjes om ze mee te vullen. Potjes kunnen weer gebruikt worden en leuk voor op de bureaus.
Met spekjes want het was SPEKtaculair met ze en gummybeertjes want het was ook BERE gezellig?
Haha sorry, te vaak deze dingen gedaan (bij kinderen)
Hahahah nee! Hopjes, krijtjes, fruitellaâs, Napoleons en van die oud Hollandse roomboterwafel dingen.
Oh wat fijn!!
Ahhhh ik heb net TWEE passende broeken gekocht terwijl ik een moeilijke maat heb! Hoera! 
Ik kijk Awkward seizoen 3, maar Jenna is zo vervelend daar. Helemaal niet leuk om te zien.
Ik ben voor het eerst een groot evenement aan het organiseren voor mân werk en ben zo zenuwachtig. Kan er eigenlijk helemaal niet zo goed tegen dat ik van zoveel partijen (cateraar, techniek etc.) afhankelijk ben. Hoop maar dat het goed gaat morgen 
Heb net al een kom soep op. heb nu nog meer honger. Ik kan natuurlijk nog een kom nemen⊠ofâŠ
Zal ik pannenkoeken bakken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb een wond op mijn schaamlip. Tenminste zo voelt het. Alsof ie er half af ligt. Maar moet morgen naar de gyn voor spiraal controle. Timing weer.
10 stemmen voor pannenkoeken is genoeg
Bedankt allen!!!
Ik ga naar ariana grande met 2 vrienden en ik denk dat we alle 3 dit aan doen (zij zijn 2 mannen)
Yessss gefeliciteerd!!
Bij mij ging het ook goed, had alleen gehoopt dan mijn spanningen iets minder door zou trekken in mijn stem maar achjaaa.